דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      1. דף הבית
      2. טיפולים, אחזקה ותקלות
      3. חלקי חילוף
      4. פורום מולטימדיה ומצלמות דרך
      5. מצלמת רוורס נדלקת ונכבית מיד

      מצלמת רוורס נדלקת ונכבית מיד

      מתוזמן נעוץ נעול הועבר פורום מולטימדיה ומצלמות דרך
      6 פוסטים 2 כותבים 12.6k צפיות
      • מהישן לחדש
      • מהחדש לישן
      • הכי הרבה הצבעות
      תגובה
      • תגובה כנושא
      התחברו כדי לפרסם תגובה
      נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
      • 1 מנותק
        1 מנותק
        1020
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #1

        יש לי מערכת אנדרואיד סינית מלפני מס’ שנים, שהגיעה עם מצלמת רוורס ולאחרונה היא נדפקה.
        אתמול החלפתי מצלמה, המצלמה בעקרון עובדת הגדרתי את הרזולוציה הנכונה, חיברתי את הכל כמו שצריך, אבל יש לה בעיה, לפעמים היא עובדת מעולה והכל טוב, אבל הרבה פעמים כשאני מעביר לרוורס היא נדלקת שנייה ומיד נכבית, ונשאר רק הקוי חנייה.
        המעניין הוא שכשאני במצב הזה ואני לוחץ ארוך ונכנס להגדרות של המצלמה ומשחק שם ברזולוציה אז היא חוזרת לעבוד.

        אשמח לרעיון כלשהו שיכול לעזור

        מיישהמ תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • 1 1020

          יש לי מערכת אנדרואיד סינית מלפני מס’ שנים, שהגיעה עם מצלמת רוורס ולאחרונה היא נדפקה.
          אתמול החלפתי מצלמה, המצלמה בעקרון עובדת הגדרתי את הרזולוציה הנכונה, חיברתי את הכל כמו שצריך, אבל יש לה בעיה, לפעמים היא עובדת מעולה והכל טוב, אבל הרבה פעמים כשאני מעביר לרוורס היא נדלקת שנייה ומיד נכבית, ונשאר רק הקוי חנייה.
          המעניין הוא שכשאני במצב הזה ואני לוחץ ארוך ונכנס להגדרות של המצלמה ומשחק שם ברזולוציה אז היא חוזרת לעבוד.

          אשמח לרעיון כלשהו שיכול לעזור

          מיישהמ מנותק
          מיישהמ מנותק
          מיישה
          מאסטר
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #2

          @1020 כתב במצלמת רוורס נדלקת ונכבית מיד:

          יש לי מערכת אנדרואיד סינית מלפני מס’ שנים, שהגיעה עם מצלמת רוורס ולאחרונה היא נדפקה.
          אתמול החלפתי מצלמה, המצלמה בעקרון עובדת הגדרתי את הרזולוציה הנכונה, חיברתי את הכל כמו שצריך, אבל יש לה בעיה, לפעמים היא עובדת מעולה והכל טוב, אבל הרבה פעמים כשאני מעביר לרוורס היא נדלקת שנייה ומיד נכבית, ונשאר רק הקוי חנייה.
          המעניין הוא שכשאני במצב הזה ואני לוחץ ארוך ונכנס להגדרות של המצלמה ומשחק שם ברזולוציה אז היא חוזרת לעבוד.

          אשמח לרעיון כלשהו שיכול לעזור

          נשמע בעיה במצלמה
          איזה מצלמה קנית?

          ייעוץ התקנה ומכירת מערכות מולטימדיה וקופסאות אנדרואיד.
          מגוון פתרונות סינון וחסימה. בית שמש.
          לפרטים שלח מייל ל- gmhhassimot@gmail.com

          1 תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • מיישהמ מיישה

            @1020 כתב במצלמת רוורס נדלקת ונכבית מיד:

            יש לי מערכת אנדרואיד סינית מלפני מס’ שנים, שהגיעה עם מצלמת רוורס ולאחרונה היא נדפקה.
            אתמול החלפתי מצלמה, המצלמה בעקרון עובדת הגדרתי את הרזולוציה הנכונה, חיברתי את הכל כמו שצריך, אבל יש לה בעיה, לפעמים היא עובדת מעולה והכל טוב, אבל הרבה פעמים כשאני מעביר לרוורס היא נדלקת שנייה ומיד נכבית, ונשאר רק הקוי חנייה.
            המעניין הוא שכשאני במצב הזה ואני לוחץ ארוך ונכנס להגדרות של המצלמה ומשחק שם ברזולוציה אז היא חוזרת לעבוד.

            אשמח לרעיון כלשהו שיכול לעזור

            נשמע בעיה במצלמה
            איזה מצלמה קנית?

            1 מנותק
            1 מנותק
            1020
            כתב נערך לאחרונה על ידי
            #3

            @מיישה
            המצלמה הזו
            fe4672c6-9cae-4bcc-a2f4-7f4b9909bf6a-image.png
            אין לי מוניטין בשביל לשים קישור

            ומה הכוונה ‘בעיה’, שהיא לא תקינה או שיש מצב שזה לא מתאים לכל מערכת?
            יש לי T3 פלוס, אאל"ט

            מיישהמ תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • 1 1020

              @מיישה
              המצלמה הזו
              fe4672c6-9cae-4bcc-a2f4-7f4b9909bf6a-image.png
              אין לי מוניטין בשביל לשים קישור

              ומה הכוונה ‘בעיה’, שהיא לא תקינה או שיש מצב שזה לא מתאים לכל מערכת?
              יש לי T3 פלוס, אאל"ט

              מיישהמ מנותק
              מיישהמ מנותק
              מיישה
              מאסטר
              כתב נערך לאחרונה על ידי מיישה
              #4

              @1020 כתב במצלמת רוורס נדלקת ונכבית מיד:

              @מיישה
              המצלמה הזו
              fe4672c6-9cae-4bcc-a2f4-7f4b9909bf6a-image.png
              אין לי מוניטין בשביל לשים קישור

              ומה הכוונה ‘בעיה’, שהיא לא תקינה או שיש מצב שזה לא מתאים לכל מערכת?
              יש לי T3 פלוס, אאל"ט

              T3L אם אני מבין נכון
              זה מצלמה ברמה גבוהה מאד, יש מצב שהמערכת לא סוחבת כזה איכות
              תנסה לחתוך את החוט שזה יוריד באיכות

              ייעוץ התקנה ומכירת מערכות מולטימדיה וקופסאות אנדרואיד.
              מגוון פתרונות סינון וחסימה. בית שמש.
              לפרטים שלח מייל ל- gmhhassimot@gmail.com

              1 תגובה 1 תגובה אחרונה
              1
              • מיישהמ מיישה

                @1020 כתב במצלמת רוורס נדלקת ונכבית מיד:

                @מיישה
                המצלמה הזו
                fe4672c6-9cae-4bcc-a2f4-7f4b9909bf6a-image.png
                אין לי מוניטין בשביל לשים קישור

                ומה הכוונה ‘בעיה’, שהיא לא תקינה או שיש מצב שזה לא מתאים לכל מערכת?
                יש לי T3 פלוס, אאל"ט

                T3L אם אני מבין נכון
                זה מצלמה ברמה גבוהה מאד, יש מצב שהמערכת לא סוחבת כזה איכות
                תנסה לחתוך את החוט שזה יוריד באיכות

                1 מנותק
                1 מנותק
                1020
                כתב נערך לאחרונה על ידי
                #5

                @מיישה
                זה אחרי שחתכתי, לפני זה היא בכלל לא עבדה
                אבל אם זה כבד, איך זה שלפעמים זה עובד חלק?
                השאלה אם יש איזה בעיה עם החיבורים שיכולה לגרום לכזה תופעה
                ג’מיני טוען לי שיכול להיות שזה זרם לא יציב או משהו כזה ושאני יחבר “מייצב זרם”, שמעת על כזה דבר בכלל?

                מיישהמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • 1 1020

                  @מיישה
                  זה אחרי שחתכתי, לפני זה היא בכלל לא עבדה
                  אבל אם זה כבד, איך זה שלפעמים זה עובד חלק?
                  השאלה אם יש איזה בעיה עם החיבורים שיכולה לגרום לכזה תופעה
                  ג’מיני טוען לי שיכול להיות שזה זרם לא יציב או משהו כזה ושאני יחבר “מייצב זרם”, שמעת על כזה דבר בכלל?

                  מיישהמ מנותק
                  מיישהמ מנותק
                  מיישה
                  מאסטר
                  כתב נערך לאחרונה על ידי מיישה
                  #6

                  @1020 כתב במצלמת רוורס נדלקת ונכבית מיד:

                  @מיישה
                  זה אחרי שחתכתי, לפני זה היא בכלל לא עבדה
                  אבל אם זה כבד, איך זה שלפעמים זה עובד חלק?
                  השאלה אם יש איזה בעיה עם החיבורים שיכולה לגרום לכזה תופעה
                  ג’מיני טוען לי שיכול להיות שזה זרם לא יציב או משהו כזה ושאני יחבר “מייצב זרם”, שמעת על כזה דבר בכלל?

                  לא, מה שכן הייתי בודק את המתח עם מולטימטר, אם זה מתח נמוך זה יכול לקרות
                  וכן כדאי לבדוק את החיבור של החוט השלילי, לאן הוא מחובר?
                  עוד דבר, אתה בטוח שחתכת והחוטים החתוכים לא נוגעים זה בזה או בשלדה לפעמים?

                  ייעוץ התקנה ומכירת מערכות מולטימדיה וקופסאות אנדרואיד.
                  מגוון פתרונות סינון וחסימה. בית שמש.
                  לפרטים שלח מייל ל- gmhhassimot@gmail.com

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  1

                  70

                  מחובר

                  3.0k

                  משתמשים

                  9.8k

                  נושאים

                  132.2k

                  פוסטים
                  • התחברות

                  • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                  • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                  • פוסט ראשון
                    פוסט אחרון
                  0
                  • דף הבית
                  • תקנון הפורום
                  • מילון מושגים המלא
                  • המדריך המלא למשתמש
                  • פוסטים אחרונים
                  • משתמשים
                  • חיפוש גוגל בפורום
                  • פנייה למנהל הפורום