האם אפשר היום לגלות רישיון
-
@אחרית-לעמך כתב בהאם אפשר היום לגלות רישיון:
@איש-יהודי אז כתוב באזור האישי באיזה שלב אתה אוחז (עברת טסט)
@מים-אחרונים כתב בהאם אפשר היום לגלות רישיון:
שימו לב, ע"פ אזהרת הארגונים הידועים…
במידה ואתה נכנס לאיזור האישי הממשלתי, לא תוכל לחמוק אח"כ ולתרץ לא ראיתי את הזימון והצו שהגיע אלי…
כך שאם אתה בחור ישיבה, שנדרש לפתוח את האיזור האישי, אז אוי לך מיצרך אוי לך מיוצרך…האם אתם בטוחים במה שכתבתם כי אני באזור אישי שלי לא מופיע שום פרט בענין הצבא ואני נכנס לעיתים תכופות וגם בלשונית נהיגה לא מופיע על הרישון כלום עשיתי טסט עדיין אין לי רישיון, אולי רק אחרי שיש רישיון רואים.
@בני-ברקי כתב בהאם אפשר היום לגלות רישיון:
באזור אישי שלי לא מופיע שום פרט בענין הצבא
אתה נכנס ללשונית פרטים אישיים, ת’'ז ודרכון, ואז נפתח לך לינק לבדיקת עיכוב יציאה
כמובן לא מומלץ לבדוק כי אז זה נחשב שקיבלת את ההודעה וכפי שציינו פה. -
@בני-ברקי כתב בהאם אפשר היום לגלות רישיון:
באזור אישי שלי לא מופיע שום פרט בענין הצבא
אתה נכנס ללשונית פרטים אישיים, ת’'ז ודרכון, ואז נפתח לך לינק לבדיקת עיכוב יציאה
כמובן לא מומלץ לבדוק כי אז זה נחשב שקיבלת את ההודעה וכפי שציינו פה. -
@אושר-מתקרב מצאתי לך פיתרון, תיכנס למערכת ברוש,
למי שיש רשיון כתוב -סיימת את לימודיך.
למי שבלימודים כתוב כמה הוא למד
למי שלא התחיל כתוב שהוא לא התחיל -
1001218338.mp4
אציין שבדקתי וכיום זה כבר לא עובד. -
@בני-ברקי כתב בהאם אפשר היום לגלות רישיון:
באזור אישי שלי לא מופיע שום פרט בענין הצבא
אתה נכנס ללשונית פרטים אישיים, ת’'ז ודרכון, ואז נפתח לך לינק לבדיקת עיכוב יציאה
כמובן לא מומלץ לבדוק כי אז זה נחשב שקיבלת את ההודעה וכפי שציינו פה.@חיים-Y0737 זה כנראה רק למי שיש דרכון כי לי אין את זה.
-
@בני-ברקי כתב בהאם אפשר היום לגלות רישיון:
באזור אישי שלי לא מופיע שום פרט בענין הצבא
אתה נכנס ללשונית פרטים אישיים, ת’'ז ודרכון, ואז נפתח לך לינק לבדיקת עיכוב יציאה
כמובן לא מומלץ לבדוק כי אז זה נחשב שקיבלת את ההודעה וכפי שציינו פה.@חיים-Y0737 כתב בהאם אפשר היום לגלות רישיון:
כמובן לא מומלץ לבדוק כי אז זה נחשב שקיבלת את ההודעה וכפי שציינו פה.
אין הבדל
כשיש בגוב הודעה על עיכוב יציאה זה לא נחשב שאתה יודע שיש לך צו גיוס זה שני דברים שונים -
@חיים-Y0737 כתב בהאם אפשר היום לגלות רישיון:
כמובן לא מומלץ לבדוק כי אז זה נחשב שקיבלת את ההודעה וכפי שציינו פה.
אין הבדל
כשיש בגוב הודעה על עיכוב יציאה זה לא נחשב שאתה יודע שיש לך צו גיוס זה שני דברים שונים -
@חובק-עולם כנראה שאין להם איך לראות אם פתחת
ולמיטב זכרוני אתה יכול לפתוח את הגוב ולהוציא העתק רישיון וכדו’ בלי לראות את העיכוב יציאה
אם למישהו יש נפק"מ, אני אבדוק כשאגיע למחשבבגדול אם הם רוצים ‘לסדר’ מישהו הם ימצאו איך
כל העניין זה לא לעשות להם את זה קל… -
@איש-יהודי כתב בהאם אפשר היום לגלות רישיון:
לגבי מה שנכתב פה על פקיד מושחת מבירור שערכתי באמת זה הסיפור רק שהסכומים שהוא מקבל לראש זה הרבה יותר ממה שרשמו פה (לפחות 500) ולצערנו אם הבינותי נכון באופן לא מפתיע הוא מאנ"ש
עצוב
-
לגבי מה שנכתב פה על פקיד מושחת מבירור שערכתי באמת זה הסיפור רק שהסכומים שהוא מקבל לראש זה הרבה יותר ממה שרשמו פה (לפחות 500) ולצערנו אם הבינותי נכון באופן לא מפתיע הוא מאנ"ש
@איש-יהודי כתב בהאם אפשר היום לגלות רישיון:
לפחות 500
הישיבה מוכנה להשקיע כזה סכום בשביל לגלות אם יש לבחור רישיון? נשמע לי מוזר
-
@איש-יהודי כתב בהאם אפשר היום לגלות רישיון:
לפחות 500
הישיבה מוכנה להשקיע כזה סכום בשביל לגלות אם יש לבחור רישיון? נשמע לי מוזר
-
@איש-יהודי כתב בהאם אפשר היום לגלות רישיון:
לפחות 500
הישיבה מוכנה להשקיע כזה סכום בשביל לגלות אם יש לבחור רישיון? נשמע לי מוזר
