דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      MG S9 במבחן דרכים
      בגודל דומה להיילנדר, במחיר ובעיצוב דומה לקשקאי: MG S9 במבחן דרכים
      🔈 שמע כבוי
      ⏱️ טוען...
      1
      -- טוען --
      לוגו רכבים זה לזה
      1. דף הבית
      2. רישיון נהיגה
      3. האם אפשר היום לגלות רישיון

      האם אפשר היום לגלות רישיון

      מתוזמן נעוץ נעול הועבר רישיון נהיגה
      83 פוסטים 23 כותבים 23.9k צפיות
      • מהישן לחדש
      • מהחדש לישן
      • הכי הרבה הצבעות
      תגובה
      • תגובה כנושא
      התחברו כדי לפרסם תגובה
      נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
      • א איש יהודי

        האם מישהוא פה יודע מה קורה אם לא משלמים על היתר הנהיגה הזמני ? האם אז אי אפשר לגלות?

        אחרית לעמךא מנותק
        אחרית לעמךא מנותק
        אחרית לעמך
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #29

        @איש-יהודי אז כתוב באזור האישי באיזה שלב אתה אוחז (עברת טסט)

        בני ברקיב תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • א אלעדי

          בעבר הקמתי ביטוח באחת החברות הישירות דרך האינטרנט, ובהקשת מספר זהות (ותאריך לידה) התהליך נעצר משום שלא היה רישיון נהיגה לבעל הרכב.
          היום אי אפשר לעשות (באותה חברה שבה הקמתי בעבר. אולי במקום אחר אפשר) דרך האינטרנט, אבל אני מניח שבהתקשרות למוקד התוצאה תהיה זהה (אם כי התקשרות על כמה ממספר אחד אולי תדליק נורה אדומה).

          אחרית לעמךא מנותק
          אחרית לעמךא מנותק
          אחרית לעמך
          כתב נערך לאחרונה על ידי אחרית לעמך
          #30
          פוסט זה נמחק!
          תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • א איש יהודי

            האם מישהוא פה יודע מה קורה אם לא משלמים על היתר הנהיגה הזמני ? האם אז אי אפשר לגלות?

            LexusL מנותק
            LexusL מנותק
            Lexus
            מייבין
            כתב נערך לאחרונה על ידי Lexus
            #31

            @איש-יהודי כתב בהאם אפשר היום לגלות רישיון:

            האם מישהוא פה יודע מה קורה אם לא משלמים על היתר הנהיגה הזמני ? האם אז אי אפשר לגלות?

            תוקף הרשיון ותקופת הנהג החדש מתחילה מהרגע בו אתה משלם על הרשיון שלך והוא הוא הופך להיות פעיל

            שיפור החיפוש ביד2

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • א מחובר
              א מחובר
              אלעדי
              כתב נערך לאחרונה על ידי
              #32

              מנצל"ש-
              האם באזור אישי ממשלתי ניתן להפיק אישור ש"אין" רישיון נהיגה? (בדגש למי שלא התחיל כלל תהליך)
              אודה מאוד למי שיבדוק

              אבי לויא תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • א אלעדי

                מנצל"ש-
                האם באזור אישי ממשלתי ניתן להפיק אישור ש"אין" רישיון נהיגה? (בדגש למי שלא התחיל כלל תהליך)
                אודה מאוד למי שיבדוק

                אבי לויא מחובר
                אבי לויא מחובר
                אבי לוי
                כתב נערך לאחרונה על ידי
                #33

                @אלעדי
                אישור רשמי לא מצאתי,
                אבל בלשונית נהיגה וכלי רכב אם יש לך היתר נהיגה הוא מופיע ואם אין לך, לא מופיע כלום.
                (אפשר פשוט לעשות צילום מסך)

                א תגובה 1 תגובה אחרונה
                1
                • א אלעדי

                  בעבר הקמתי ביטוח באחת החברות הישירות דרך האינטרנט, ובהקשת מספר זהות (ותאריך לידה) התהליך נעצר משום שלא היה רישיון נהיגה לבעל הרכב.
                  היום אי אפשר לעשות (באותה חברה שבה הקמתי בעבר. אולי במקום אחר אפשר) דרך האינטרנט, אבל אני מניח שבהתקשרות למוקד התוצאה תהיה זהה (אם כי התקשרות על כמה ממספר אחד אולי תדליק נורה אדומה).

                  המייביןה מנותק
                  המייביןה מנותק
                  המייבין
                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                  #34

                  @אלעדי כתב בהאם אפשר היום לגלות רישיון:

                  אולי במקום אחר אפשר

                  זה בדקתי ולכאורה א"א היום כמו בעבר (בהפול וכד’) אבל ודאי שלחברה נשאר האפשרות

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • א מנותק
                    א מנותק
                    איש יהודי
                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                    #35

                    אם נכון העניין עם סוכני ביטוח האם פנייה לרשות להגנת הפרטיות יכולה לעזור?

                    המייביןה תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • א איש יהודי

                      אם נכון העניין עם סוכני ביטוח האם פנייה לרשות להגנת הפרטיות יכולה לעזור?

                      המייביןה מנותק
                      המייביןה מנותק
                      המייבין
                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                      #36

                      @איש-יהודי אפשר לנסות להגיש תביעה אבל רק למקרה מוכח (זה לא נראה לי קל) כי כמו שכבר כתבו זה פלילי (זה לא בעיה שאפשר לפתור לתמיד)

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • אבי לויא אבי לוי

                        @אלעדי
                        אישור רשמי לא מצאתי,
                        אבל בלשונית נהיגה וכלי רכב אם יש לך היתר נהיגה הוא מופיע ואם אין לך, לא מופיע כלום.
                        (אפשר פשוט לעשות צילום מסך)

                        א מחובר
                        א מחובר
                        אלעדי
                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                        #37

                        @אבי-לוי יישר כח, עזרת לי מאד. אני מנסה לעזור לחבר שצריך אישור רשמי אז כנראה שצילום מסך לא יעזור… תודה שוב

                        המייביןה אחרית לעמךא אושר מתקרבא 3 תגובות תגובה אחרונה
                        0
                        • א אלעדי

                          @אבי-לוי יישר כח, עזרת לי מאד. אני מנסה לעזור לחבר שצריך אישור רשמי אז כנראה שצילום מסך לא יעזור… תודה שוב

                          המייביןה מנותק
                          המייביןה מנותק
                          המייבין
                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                          #38

                          @אלעדי יש בגוב טופס בקשה להוצאת רישיון שיורד עם שם מספר זהות ותאריך הורדה אפשר להוריד אותו והתאריך זה הוכחה ברורה שעד התאריך הזה הוא לא הוציא רישיון

                          טוסוןט תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • המייביןה המייבין

                            @אלעדי יש בגוב טופס בקשה להוצאת רישיון שיורד עם שם מספר זהות ותאריך הורדה אפשר להוריד אותו והתאריך זה הוכחה ברורה שעד התאריך הזה הוא לא הוציא רישיון

                            טוסוןט מנותק
                            טוסוןט מנותק
                            טוסון
                            מייבין
                            כתב נערך לאחרונה על ידי
                            #39

                            @המייבין זה לא נכון למיטב זכרוני, אפשר לעשות את זה גם אם יש לך רשיון

                            כללו של דבר, האדם לא נברא בעבור מצבו בעולם הזה אלא בעבור מצבו בעולם הבא, אלא שמצבו בעולם הזה הוא אמצעי…
                            (מס"י פ"א)
                            נחייה ולא…

                            חיים ברזלח המייביןה 2 תגובות תגובה אחרונה
                            0
                            • טוסוןט טוסון

                              @המייבין זה לא נכון למיטב זכרוני, אפשר לעשות את זה גם אם יש לך רשיון

                              חיים ברזלח מנותק
                              חיים ברזלח מנותק
                              חיים ברזל
                              כתב נערך לאחרונה על ידי
                              #40

                              אפשר תמיד לזייף כזה דף אם צריך…

                              א תגובה 1 תגובה אחרונה
                              1
                              • טוסוןט טוסון

                                @המייבין זה לא נכון למיטב זכרוני, אפשר לעשות את זה גם אם יש לך רשיון

                                המייביןה מנותק
                                המייביןה מנותק
                                המייבין
                                כתב נערך לאחרונה על ידי
                                #41

                                @טוסון כתב בהאם אפשר היום לגלות רישיון:

                                זה לא נכון למיטב זכרוני, אפשר לעשות את זה גם אם יש לך רשיון

                                ככל שזה נראה א"א להוציא את זה פעמיים

                                חיים ברזלח טוסוןט 2 תגובות תגובה אחרונה
                                0
                                • המייביןה המייבין

                                  @טוסון כתב בהאם אפשר היום לגלות רישיון:

                                  זה לא נכון למיטב זכרוני, אפשר לעשות את זה גם אם יש לך רשיון

                                  ככל שזה נראה א"א להוציא את זה פעמיים

                                  חיים ברזלח מנותק
                                  חיים ברזלח מנותק
                                  חיים ברזל
                                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                                  #42

                                  צריך גם להיזהר שלא לכתוב פה דרכים כדי לא לעזור ל…

                                  טוסוןט המייביןה 2 תגובות תגובה אחרונה
                                  6
                                  • חיים ברזלח חיים ברזל

                                    צריך גם להיזהר שלא לכתוב פה דרכים כדי לא לעזור ל…

                                    טוסוןט מנותק
                                    טוסוןט מנותק
                                    טוסון
                                    מייבין
                                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                                    #43

                                    @חיים-ברזל אני מציע שתדווח על כל פוסט שבעייתי בעינך מבחינה זו (אין לי זמן לעשות בעצמי)

                                    כללו של דבר, האדם לא נברא בעבור מצבו בעולם הזה אלא בעבור מצבו בעולם הבא, אלא שמצבו בעולם הזה הוא אמצעי…
                                    (מס"י פ"א)
                                    נחייה ולא…

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    1
                                    • המייביןה המייבין

                                      @טוסון כתב בהאם אפשר היום לגלות רישיון:

                                      זה לא נכון למיטב זכרוני, אפשר לעשות את זה גם אם יש לך רשיון

                                      ככל שזה נראה א"א להוציא את זה פעמיים

                                      טוסוןט מנותק
                                      טוסוןט מנותק
                                      טוסון
                                      מייבין
                                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                                      #44

                                      @המייבין טעיתי, מה שאני עשיתי, זה להוסיף רשיון וזה אותו טופס

                                      כללו של דבר, האדם לא נברא בעבור מצבו בעולם הזה אלא בעבור מצבו בעולם הבא, אלא שמצבו בעולם הזה הוא אמצעי…
                                      (מס"י פ"א)
                                      נחייה ולא…

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • חיים ברזלח חיים ברזל

                                        צריך גם להיזהר שלא לכתוב פה דרכים כדי לא לעזור ל…

                                        המייביןה מנותק
                                        המייביןה מנותק
                                        המייבין
                                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                                        #45

                                        @חיים-ברזל כתב בהאם אפשר היום לגלות רישיון:

                                        צריך גם להיזהר שלא לכתוב פה דרכים כדי לא לעזור ל…

                                        הדרכים שנכתבו פה לצערי כבר ידועות

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • חיים ברזלח חיים ברזל

                                          אפשר תמיד לזייף כזה דף אם צריך…

                                          א מחובר
                                          א מחובר
                                          אלעדי
                                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                                          #46

                                          @חיים-ברזל אין אדם חוטא ולא-לו 🙂

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0
                                          • א איש יהודי

                                            האם מישהוא פה יודע מה קורה אם לא משלמים על היתר הנהיגה הזמני ? האם אז אי אפשר לגלות?

                                            מיכאלbמ מנותק
                                            מיכאלbמ מנותק
                                            מיכאלb
                                            מורה נהיגה
                                            כתב נערך לאחרונה על ידי
                                            #47

                                            @איש-יהודי כתב בהאם אפשר היום לגלות רישיון:

                                            האם מישהוא פה יודע מה קורה אם לא משלמים על היתר הנהיגה הזמני ?

                                            אז זה נקרא שאתה נוהג ללא רישיון

                                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                                            1
                                            • מ מנותק
                                              מ מנותק
                                              מים אחרונים
                                              כתב נערך לאחרונה על ידי
                                              #48

                                              שימו לב, ע"פ אזהרת הארגונים הידועים…
                                              במידה ואתה נכנס לאיזור האישי הממשלתי, לא תוכל לחמוק אח"כ ולתרץ לא ראיתי את הזימון והצו שהגיע אלי…
                                              כך שאם אתה בחור ישיבה, שנדרש לפתוח את האיזור האישי, אז אוי לך מיצרך אוי לך מיוצרך…

                                              א מיכאלbמ 2 תגובות תגובה אחרונה
                                              0

                                              • 1
                                              • 2
                                              • 3
                                              • 4
                                              • 5

                                              63

                                              מחובר

                                              3.0k

                                              משתמשים

                                              9.7k

                                              נושאים

                                              130.5k

                                              פוסטים
                                              • התחברות

                                              • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                              • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                              • פוסט ראשון
                                                פוסט אחרון
                                              0
                                              • דף הבית
                                              • תקנון הפורום
                                              • מילון מושגים המלא
                                              • המדריך המלא למשתמש
                                              • פוסטים אחרונים
                                              • משתמשים
                                              • חיפוש גוגל בפורום
                                              • פנייה למנהל הפורום