שרשור חדש עבור מציאות ביד 2.
-
@זה-לזה
שהרכב טופל כמו שצריך ואין בוצה זה המחלה של הרכב
ועם הוחלף שמן גיר
תאונות
דוח סליקה
שמי שאתה מדבר הוא הבעלים הרשומים ברישיון
שהרכב הוא 7 מקומות מקורי -אפשר לבדוק לפי הרישיון
תעלה קישור -
@אבי-KIA אין לי עדיין את הרשיון רכב
איך בודקים שאין בוצה? לא סתם לפתוח מכסה שמן מנוע… בדיקה במכון תסגור לי תפינה?
לגבי תאונות האוטו עבר מכה בחלק האחורי עם ירידת ערך של חצי אחוז כך לטענת המוכר.
שמן גיר כל כמה זמן צריך להיות שהחליפו? -
@אבי-KIA אין לי עדיין את הרשיון רכב
איך בודקים שאין בוצה? לא סתם לפתוח מכסה שמן מנוע… בדיקה במכון תסגור לי תפינה?
לגבי תאונות האוטו עבר מכה בחלק האחורי עם ירידת ערך של חצי אחוז כך לטענת המוכר.
שמן גיר כל כמה זמן צריך להיות שהחליפו? -
@זה-לזה
תלוי איזה מכון
כל 80000 ק"מ ואם לא החליפו לא מחליפים ב150000 זה יכול לגרום נזק
חצי אחוז לא היתי מתרגש -
@אבי-KIA
אם לא החליפו שמן גיר זה קריטי בתחזוק הרכב?
כי בזמן הזה הוא היה בליסינג מאמין שטופל במקום מסודר -
מציאה? ! -
אוריס היברידי 2011 16500 שקל
https://www.yad2.co.il/vehicles/item/la4gvpgl
