דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      1. דף הבית
      2. עסקאות רכב
      3. יש פה הזדמנות שווה? המודעה הזו היא מציאה? השרשור המרכזי | כנסו לשאול ולענות! (בלי דיונים ארוכים)

      יש פה הזדמנות שווה? המודעה הזו היא מציאה? השרשור המרכזי | כנסו לשאול ולענות! (בלי דיונים ארוכים)

      מתוזמן נעוץ נעול הועבר עסקאות רכב
      מציאהיד 2שווה
      345 פוסטים 79 כותבים 17.6k צפיות
      • מהישן לחדש
      • מהחדש לישן
      • הכי הרבה הצבעות
      תגובה
      • תגובה כנושא
      התחברו כדי לפרסם תגובה
      נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
      • נ נהג אלוף

        @אביעד
        נשמע מוזר הק"מ.
        וגם המספר מחוק.
        נשמע סוחר.

        מ מנותק
        מ מנותק
        מאיר ג
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #212

        @נהג-אלוף לא כל ק"מ נמוך בהכרח שמישהו פה שקרן

        נ תגובה 1 תגובה אחרונה
        2
        • מ מאיר ג

          @נהג-אלוף לא כל ק"מ נמוך בהכרח שמישהו פה שקרן

          נ מנותק
          נ מנותק
          נהג אלוף
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #213

          @מאיר-ג
          נכון,
          אבל אני תמיד בודק יותר.
          כבדהו וחשדהו.

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • טוסוןט מנותק
            טוסוןט מנותק
            טוסון
            מייבין
            כתב נערך לאחרונה על ידי טוסון
            #214

            https://www.yad2.co.il/vehicles/item/5tx2h0g1
            ג׳אז ידנית 2013 יד ראשונה 550,000 קּ”מ
            6600 ש"ח, מה הציבור אומר?

            כללו של דבר, האדם לא נברא בעבור מצבו בעולם הזה אלא בעבור מצבו בעולם הבא, אלא שמצבו בעולם הזה הוא אמצעי…
            (מס"י פ"א)

            נחייה ולא…

            טרנטעט תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • טוסוןט טוסון

              https://www.yad2.co.il/vehicles/item/5tx2h0g1
              ג׳אז ידנית 2013 יד ראשונה 550,000 קּ”מ
              6600 ש"ח, מה הציבור אומר?

              טרנטעט מנותק
              טרנטעט מנותק
              טרנטע
              כתב נערך לאחרונה על ידי טרנטע
              #215

              @טוסון פששש גא’ז עם וו גרירה, אני חייב תמונה שלו עם נגררת

              אם זה הנגררת שברקע של הרכב אז הוא הגזים לגמרי

              טוסוןט תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • טרנטעט טרנטע

                @טוסון פששש גא’ז עם וו גרירה, אני חייב תמונה שלו עם נגררת

                אם זה הנגררת שברקע של הרכב אז הוא הגזים לגמרי

                טוסוןט מנותק
                טוסוןט מנותק
                טוסון
                מייבין
                כתב נערך לאחרונה על ידי
                #216

                @טרנטע ראיתי גם סיריונים, ורכבים עם מנוע 1.2 עם וו, במיוחד ידני
                והוא עוד נסע עם זה חצי מיליון ק”מ
                אנחנו נסענו עם טולדו ידנית 1.2 ונגררת עמוסה מהצפון למרכז, ובלטרון ביקשנו מחבר עם טנדר שיחליף אותנו כדי לעלות בשלום

                כללו של דבר, האדם לא נברא בעבור מצבו בעולם הזה אלא בעבור מצבו בעולם הבא, אלא שמצבו בעולם הזה הוא אמצעי…
                (מס"י פ"א)

                נחייה ולא…

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                1
                • נ מנותק
                  נ מנותק
                  נתינתי
                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                  #217
                  פוסט זה נמחק!
                  א נ 2 תגובות תגובה אחרונה
                  0
                  • נ נתינתי

                    פוסט זה נמחק!

                    א מנותק
                    א מנותק
                    א.ב.
                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                    #218

                    @נתינתי ברור שעם תעשה טסט ותתקן את הפח (בכפר זה יצא לך ממש זול) אתה לא תפסיד
                    שאנשים רואים שמוכרים רכב לפני טסט הם לא מחשבנים את האגרה הם בטוחים שיש בעיות ולכן אין טסט
                    וכמובן צריך הרבה סייעתא דשמיא

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    2
                    • מ מנותק
                      מ מנותק
                      משתמש חדש
                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                      #219

                      צהרים טובים
                      אני רוצה לשמוע חוו"ד מהמבינים
                      [אני לא כ"כ מבין בזה]
                      טויוטה פריאוס 2013
                      320 אלף ק"מ
                      בטריה הוחלפה לפני חמש שנים, עשתה מאז 170 אלף ק"מ
                      נראית טוב, שמורה
                      מה השווי בערך?

                      א תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • מ משתמש חדש

                        צהרים טובים
                        אני רוצה לשמוע חוו"ד מהמבינים
                        [אני לא כ"כ מבין בזה]
                        טויוטה פריאוס 2013
                        320 אלף ק"מ
                        בטריה הוחלפה לפני חמש שנים, עשתה מאז 170 אלף ק"מ
                        נראית טוב, שמורה
                        מה השווי בערך?

                        א מנותק
                        א מנותק
                        א.ב.
                        כתב נערך לאחרונה על ידי א.ב.
                        #220

                        @משתמש-חדש לדעתי בתווך של 18000 עד 23000
                        תלוי כמה אתה לחוץ

                        מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • א א.ב.

                          @משתמש-חדש לדעתי בתווך של 18000 עד 23000
                          תלוי כמה אתה לחוץ

                          מ מנותק
                          מ מנותק
                          משתמש חדש
                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                          #221

                          @א.ב. תודה רבה
                          אשמח לשמוע עוד חוו"ד
                          [המחיר הזול הוא בגלל הק"מ הגבוה או בגלל שהבטריה עשתה הרבה ק"מ]?

                          אריאלושא תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • מ משתמש חדש

                            @א.ב. תודה רבה
                            אשמח לשמוע עוד חוו"ד
                            [המחיר הזול הוא בגלל הק"מ הגבוה או בגלל שהבטריה עשתה הרבה ק"מ]?

                            אריאלושא מנותק
                            אריאלושא מנותק
                            אריאלוש
                            מייבין
                            כתב נערך לאחרונה על ידי
                            #222

                            @משתמש-חדש כתב ביש פה הזדמנות שווה? המודעה הזו היא מציאה? השרשור המרכזי | כנסו לשאול ולענות! (בלי דיונים ארוכים):

                            [המחיר הזול הוא בגלל הק"מ הגבוה או בגלל שהבטריה עשתה הרבה ק"מ]

                            מזה ומזה אל תנח ידך…

                            מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                            1
                            • אריאלושא אריאלוש

                              @משתמש-חדש כתב ביש פה הזדמנות שווה? המודעה הזו היא מציאה? השרשור המרכזי | כנסו לשאול ולענות! (בלי דיונים ארוכים):

                              [המחיר הזול הוא בגלל הק"מ הגבוה או בגלל שהבטריה עשתה הרבה ק"מ]

                              מזה ומזה אל תנח ידך…

                              מ מנותק
                              מ מנותק
                              משתמש חדש
                              כתב נערך לאחרונה על ידי
                              #223

                              @אריאל-קמחי ומה אתם אומרים מבחינת המחיר
                              מסכימים עם המחיר שכתב @א.ב.
                              א"כ האם קרוב יותר ל-18 או ל-23 ?

                              אריאלושא תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • מ משתמש חדש

                                @אריאל-קמחי ומה אתם אומרים מבחינת המחיר
                                מסכימים עם המחיר שכתב @א.ב.
                                א"כ האם קרוב יותר ל-18 או ל-23 ?

                                אריאלושא מנותק
                                אריאלושא מנותק
                                אריאלוש
                                מייבין
                                כתב נערך לאחרונה על ידי
                                #224

                                @משתמש-חדש
                                אני חושב יותק קרוב ל23.
                                כי אם כל הכבוד לק"מ הגבוה ולסוללה הכמעט גמורה, זה רכב טוב והכי חשוב עם ביקוש.
                                אני חושב 22 זה בסדר.

                                מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                1
                                • אריאלושא אריאלוש

                                  @משתמש-חדש
                                  אני חושב יותק קרוב ל23.
                                  כי אם כל הכבוד לק"מ הגבוה ולסוללה הכמעט גמורה, זה רכב טוב והכי חשוב עם ביקוש.
                                  אני חושב 22 זה בסדר.

                                  מ מנותק
                                  מ מנותק
                                  משתמש חדש
                                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                                  #225

                                  @אריאל-קמחי בגלל שאני משתמש חדש אני לא יכול לשים לייק
                                  אז אני אכתוב כאן תודה רבה!!!

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  3
                                  • נ נתינתי

                                    פוסט זה נמחק!

                                    נ מנותק
                                    נ מנותק
                                    נתינתי
                                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                                    #226
                                    פוסט זה נמחק!
                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • טוסוןט טוסון

                                      הרבה מחברי הפורום, המייבינים יותר והמייבינים פחות, נתקלים מדי פעם במודעות מעניינות ביד 2, אבל הם לא מונחים בשוק של הדגם הספציפי
                                      פריוס 2009 354 אלף ק"מ זה מציאה? משהו ששווה לבדוק גם אם אני לא נעול על הדגם הספציפי?
                                      או אם מצאתי כאן רכב מ2015 ב3500 ש"ח, אבל בסוף מתברר שזה פיור-טק שהרצועה כבר ממזמן התפוררה וכו’ וכו’
                                      אז בשונה מהשרשור המקורי והמבורך של ראיתי מציאה ביד 2 שמה אנחנו מעלים מודעות שלמיטב הבנתנו הן ‘מציאות’ כאן נוכל לשאול ולהתיייעץ האם זו מציאה,
                                      הקטע הוא בגדול כמו השרשור השני, אבל לא למציאות שמצאנו, אלא למודעות שאנחנו לא בטוחים מהו מחיר השוק, והאם ההצעה הספציפית הזו היא נמוכה ממנו באופן משמעותי
                                      כמובן שלא נפתח כאן דיונים יותר מ2-3 פוסטים
                                      אם מישהו נעול על דגם מסויים, עדיף כדאי וראוי שיפתח שרשור חדש שיתמקד בחיפוש הספציפי שלו
                                      הרבה הצלחה,ובתקווה שיהיה לתועלת כולם ולשמירה על הסדר הטוב

                                      באישור ההנהלה

                                      עריכה: אם מצאת מציאה תרשום אותה כאן

                                      LexusL מנותק
                                      LexusL מנותק
                                      Lexus
                                      מייבין
                                      כתב נערך לאחרונה על ידי Lexus
                                      #227

                                      מטרת האשכול:

                                      @טוסון כתב ביש פה הזדמנות שווה? המודעה הזו היא מציאה? השרשור המרכזי | כנסו לשאול ולענות! (בלי דיונים ארוכים):

                                      הרבה מחברי הפורום, המייבינים יותר והמייבינים פחות, נתקלים מדי פעם במודעות מעניינות ביד 2, אבל הם לא מונחים בשוק של הדגם הספציפי
                                      פריוס 2009 354 אלף ק"מ זה מציאה? משהו ששווה לבדוק גם אם אני לא נעול על הדגם הספציפי?
                                      או אם מצאתי כאן רכב מ2015 ב3500 ש"ח, אבל בסוף מתברר שזה פיור-טק שהרצועה כבר ממזמן התפוררה וכו’ וכו’
                                      אז בשונה מהשרשור המקורי והמבורך של ראיתי מציאה ביד 2 שמה אנחנו מעלים מודעות שלמיטב הבנתנו הן ‘מציאות’ כאן נוכל לשאול ולהתיייעץ האם זו מציאה,
                                      הקטע הוא בגדול כמו השרשור השני, אבל לא למציאות שמצאנו, אלא למודעות שאנחנו לא בטוחים מהו מחיר השוק, והאם ההצעה הספציפית הזו היא נמוכה ממנו באופן משמעותי
                                      כמובן שלא נפתח כאן דיונים יותר מ2-3 פוסטים
                                      אם מישהו נעול על דגם מסויים, עדיף כדאי וראוי שיפתח שרשור חדש שיתמקד בחיפוש הספציפי שלו
                                      הרבה הצלחה,ובתקווה שיהיה לתועלת כולם ולשמירה על הסדר הטוב

                                      באישור ההנהלה

                                      עריכה: אם מצאת מציאה תרשום אותה כאן

                                      שיפור החיפוש ביד2

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      2
                                      • א מנותק
                                        א מנותק
                                        א.ב.
                                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                                        #228

                                        https://www.yad2.co.il/vehicles/item/uxv7x7il
                                        29ee8bde-5092-4d28-859c-0dd748f859eb-image.png

                                        הבל הבלים הכלה אריאלושא פייבל אשרינופ 3 תגובות תגובה אחרונה
                                        1
                                        • א א.ב.

                                          https://www.yad2.co.il/vehicles/item/uxv7x7il
                                          29ee8bde-5092-4d28-859c-0dd748f859eb-image.png

                                          הבל הבלים הכלה מנותק
                                          הבל הבלים הכלה מנותק
                                          הבל הבלים הכל
                                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                                          #229

                                          @א.ב. כזה קילומטר נמוך נראה מוזר

                                          אוטופוןא תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          1
                                          • א א.ב.

                                            https://www.yad2.co.il/vehicles/item/uxv7x7il
                                            29ee8bde-5092-4d28-859c-0dd748f859eb-image.png

                                            אריאלושא מנותק
                                            אריאלושא מנותק
                                            אריאלוש
                                            מייבין
                                            כתב נערך לאחרונה על ידי אריאלוש
                                            #230

                                            @א.ב. מצד אחד כמו שאמר הבל הבלים שזה ק"מ קצת מוזר וחשוד… אבל מאידך גיסא המודעה פורסמה היום!!!
                                            אז אולי זה מציאה?!?, עכ"פ דעתי שבגלל שזה רמת גן ואזלינן בתר רובא ורוב העיר זה פרופסורים ופנסיונרים ואלה לא חשודים על אכילת רכבים… וגם זה קרוב למרכז אז אולי תקפוץ ותרווה נחת (אולי זה המציאה שלך אחרי שבועיי’ס…)
                                            עכ"פ שיהיה בהצלחה!!!

                                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                                            2
                                            • הבל הבלים הכלה הבל הבלים הכל

                                              @א.ב. כזה קילומטר נמוך נראה מוזר

                                              אוטופוןא מנותק
                                              אוטופוןא מנותק
                                              אוטופון
                                              כתב נערך לאחרונה על ידי
                                              #231

                                              @הבל-הבלים-הכל כתב ביש פה הזדמנות שווה? המודעה הזו היא מציאה? השרשור המרכזי | כנסו לשאול ולענות! (בלי דיונים ארוכים):

                                              @א.ב. כזה קילומטר נמוך נראה מוזר

                                              כנראה שהוא החליף מנוע,
                                              וזה הקילומטרים שעשה המנוע החדש …

                                              י א 2 תגובות תגובה אחרונה
                                              0

                                              • 1
                                              • 2
                                              • 10
                                              • 11
                                              • 12
                                              • 13
                                              • 14
                                              • 17
                                              • 18

                                              91

                                              מחובר

                                              3.0k

                                              משתמשים

                                              9.8k

                                              נושאים

                                              132.4k

                                              פוסטים
                                              • התחברות

                                              • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                              • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                              • פוסט ראשון
                                                פוסט אחרון
                                              0
                                              • דף הבית
                                              • תקנון הפורום
                                              • מילון מושגים המלא
                                              • המדריך המלא למשתמש
                                              • פוסטים אחרונים
                                              • משתמשים
                                              • חיפוש גוגל בפורום
                                              • פנייה למנהל הפורום