דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      טוען כתבות...
      🔈 שמע כבוי
      ⏱️ טוען...
      1
      -- טוען --
      לוגו רכבים זה לזה
      1. דף הבית
      2. עסקאות רכב
      3. יש פה הזדמנות שווה? המודעה הזו היא מציאה? השרשור המרכזי | כנסו לשאול ולענות! (בלי דיונים ארוכים)

      יש פה הזדמנות שווה? המודעה הזו היא מציאה? השרשור המרכזי | כנסו לשאול ולענות! (בלי דיונים ארוכים)

      מתוזמן נעוץ נעול הועבר עסקאות רכב
      מציאהיד 2שווה
      322 פוסטים 73 כותבים 16.1k צפיות
      • מהישן לחדש
      • מהחדש לישן
      • הכי הרבה הצבעות
      תגובה
      • תגובה כנושא
      התחברו כדי לפרסם תגובה
      נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
      • אריאל קמחיא אריאל קמחי

        @יוסקלה אמרתי לך הרכב לא עובר טסט בלי זה!
        עם יש לך את הסורק תקלות אתה יכו להוריד את הנורה.

        ב מנותק
        ב מנותק
        בבציק
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #169

        @אריאל-קמחי כתב ביש פה הזדמנות שווה? המודעה הזו היא מציאה? השרשור המרכזי | כנסו לשאול ולענות! (בלי דיונים ארוכים):

        @יוסקלה אמרתי לך הרכב לא עובר טסט בלי זה!
        עם יש לך את הסורק תקלות אתה יכו להוריד את הנורה.

        אני לא מבין !!
        אם זה
        1.מציאה ביחס למחיר הפריוס
        2. יד ראשונה
        ועוד המוכר אומר שהוא גמיש
        מה הדיון על הממיר שישלם לחאפר 200 שח בטסט ויגמור את הסיפור

        אריאל קמחיא תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • ב בבציק

          @אריאל-קמחי כתב ביש פה הזדמנות שווה? המודעה הזו היא מציאה? השרשור המרכזי | כנסו לשאול ולענות! (בלי דיונים ארוכים):

          @יוסקלה אמרתי לך הרכב לא עובר טסט בלי זה!
          עם יש לך את הסורק תקלות אתה יכו להוריד את הנורה.

          אני לא מבין !!
          אם זה
          1.מציאה ביחס למחיר הפריוס
          2. יד ראשונה
          ועוד המוכר אומר שהוא גמיש
          מה הדיון על הממיר שישלם לחאפר 200 שח בטסט ויגמור את הסיפור

          אריאל קמחיא מנותק
          אריאל קמחיא מנותק
          אריאל קמחי
          מייבין
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #170

          @בבציק הוא לא שאל אם זה מציאה הוא שאל (לענ"ד) מה החסרונות שאין ממיר קטילתי, וניסתי לעזור…
          סליחה אם זה כאב למישהו…

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • י מנותק
            י מנותק
            יהודה המכבי
            כתב נערך לאחרונה על ידי
            #171

            יש לציבור כאן מה לומר על המכירות הפומיביות של הכונס נכסים והאם כדאי ושווה להכנס להליך.

            אריאל קמחיא תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • י יהודה המכבי

              יש לציבור כאן מה לומר על המכירות הפומיביות של הכונס נכסים והאם כדאי ושווה להכנס להליך.

              אריאל קמחיא מנותק
              אריאל קמחיא מנותק
              אריאל קמחי
              מייבין
              כתב נערך לאחרונה על ידי אריאל קמחי
              #172

              @יהודה-המכבי יש שירשורים שלמים בנושא, חפש בפורום, עיי"ש ותוור"נ…

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • א מנותק
                א מנותק
                א.ב.
                כתב נערך לאחרונה על ידי
                #173

                האם זה מציאה?

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • י מנותק
                  י מנותק
                  יאיר צ
                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                  #174

                  אודה לעזרת הציבור
                  מודעה שעלתה היום, האם מדובר במציאה?
                  cd3f2507-dd8f-4b3d-a58b-737aa7bdb5b7-image.png

                  א תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • י יאיר צ

                    אודה לעזרת הציבור
                    מודעה שעלתה היום, האם מדובר במציאה?
                    cd3f2507-dd8f-4b3d-a58b-737aa7bdb5b7-image.png

                    א מנותק
                    א מנותק
                    אבי KIA
                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                    #175

                    @יאיר-צ
                    לא

                    י 2 תגובות תגובה אחרונה
                    0
                    • א אבי KIA

                      @יאיר-צ
                      לא

                      י מנותק
                      י מנותק
                      יאיר צ
                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                      #176

                      @אבי-KIA אפשר לשאול למה?

                      א תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • א אבי KIA

                        @יאיר-צ
                        לא

                        י מנותק
                        י מנותק
                        יאיר צ
                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                        #177

                        @אבי-KIA וזה?
                        ba2f966d-cbb2-4ea8-a4b4-8cb822c62605-image.png
                        אשמח להסבר למה

                        א ג 2 תגובות תגובה אחרונה
                        0
                        • י יאיר צ

                          @אבי-KIA אפשר לשאול למה?

                          א מנותק
                          א מנותק
                          אבי KIA
                          כתב נערך לאחרונה על ידי אבי KIA
                          #178

                          @יאיר-צ
                          1 ק"מ גבוה מאוד גם ביחס לפריוס מתכון לצרות
                          2 ממיר לא תקין יש לזה 2 משמעויות 1הרכב כנראה אוכל שמן ולכן הממיר נסתם 2 ממיר סטום חונק את המנוע והמחיר להחלפת ממיר לא זול
                          3 מזגן בדרך כלל לא זול
                          4 מה שיקרה שאתה משלם על הקניה זול אבל ההחזקה יקרה ולאחר כל ההוצאות אתה נשאר עם גרוטה

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          5
                          • י יאיר צ

                            @אבי-KIA וזה?
                            ba2f966d-cbb2-4ea8-a4b4-8cb822c62605-image.png
                            אשמח להסבר למה

                            א מנותק
                            א מנותק
                            אבי KIA
                            כתב נערך לאחרונה על ידי אבי KIA
                            #179

                            @יאיר-צ
                            לגבי הניסן
                            נשמע מענין אבל לא מציאה מבחינת המחיר

                            י 2 תגובות תגובה אחרונה
                            1
                            • א אבי KIA

                              @יאיר-צ
                              לגבי הניסן
                              נשמע מענין אבל לא מציאה מבחינת המחיר

                              י מנותק
                              י מנותק
                              יאיר צ
                              כתב נערך לאחרונה על ידי
                              #180

                              @אבי-KIA תודה רבה
                              מתנצל שאני לא יכול לעשות עדיין לייק,
                              אין לי מספיק נקודות עדיין…

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              2
                              • א אבי KIA

                                @יאיר-צ
                                לגבי הניסן
                                נשמע מענין אבל לא מציאה מבחינת המחיר

                                י מנותק
                                י מנותק
                                יאיר צ
                                כתב נערך לאחרונה על ידי
                                #181

                                @אבי-KIA באיזה מחיר זה נחשב מציאה?

                                נ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • י יאיר צ

                                  @אבי-KIA באיזה מחיר זה נחשב מציאה?

                                  נ מנותק
                                  נ מנותק
                                  נהג אלוף
                                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                                  #182

                                  @יאיר-צ
                                  מציע שתשאל את @גיל
                                  הוא המומחה לגבי ניסאן קשקאי…
                                  אגב אתה יכול למצוא שנתונים מתקדמים יותר באזור ה20,
                                  כך שמבחינת מחיר זה לא מציאה גדולה,
                                  וגם שזה דגם של 5 מקומות ולא 7.

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  1
                                  • י יאיר צ

                                    @אבי-KIA וזה?
                                    ba2f966d-cbb2-4ea8-a4b4-8cb822c62605-image.png
                                    אשמח להסבר למה

                                    ג מנותק
                                    ג מנותק
                                    גיל
                                    מאסטר מגיה
                                    כתב נערך לאחרונה על ידי גיל
                                    #183

                                    @יאיר-צ לגבי הקשקאי אפשר לדבר אפי’ עוד על המחיר בגלל שמדובר בשנתון שכבר נושק ל-20 שנות ותק.
                                    אם הרכב שמור היטב כמו שהוא כותב, ייתכן שזו עסקה טובה.
                                    בקיצור מסתבר שלא הוספתי הרבה על דברי @נהג-אלוף ידידי…


                                    דבר שצריך להרגיל, להאיר פנים לאדם "רגיל", וזה בעצם כל התרגיל.
                                    למדריכים שכתבתי בס"ד 🙏 לחץ כאן

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    3
                                    • א מנותק
                                      א מנותק
                                      אלעדי
                                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                                      #184

                                      https://www.yad2.co.il/vehicles/item/eiizdj7m
                                      מי שיברר למה היא לא עברה טסט, יע"ש משמיא

                                      נתי 2נ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • א אלעדי

                                        https://www.yad2.co.il/vehicles/item/eiizdj7m
                                        מי שיברר למה היא לא עברה טסט, יע"ש משמיא

                                        נתי 2נ מנותק
                                        נתי 2נ מנותק
                                        נתי 2
                                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                                        #185

                                        @אלעדי
                                        על ערבים לא שואלים שאלות
                                        אגב אתה לא חושש לקנות מבני דודים?

                                        נ א 2 תגובות תגובה אחרונה
                                        0
                                        • נתי 2נ נתי 2

                                          @אלעדי
                                          על ערבים לא שואלים שאלות
                                          אגב אתה לא חושש לקנות מבני דודים?

                                          נ מנותק
                                          נ מנותק
                                          נהג אלוף
                                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                                          #186

                                          @נתי-2
                                          גם לחלקים זה שווה 1500…

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0
                                          • נתי 2נ נתי 2

                                            @אלעדי
                                            על ערבים לא שואלים שאלות
                                            אגב אתה לא חושש לקנות מבני דודים?

                                            א מנותק
                                            א מנותק
                                            אלעדי
                                            כתב נערך לאחרונה על ידי אלעדי
                                            #187

                                            @נתי-2 אני לא אקנה אותה. פשוט יש לי כזו (גם ללא טסט) והיא במעקב אצלי ביד2

                                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                                            0
                                            • שישש מנותק
                                              שישש מנותק
                                              שיש
                                              כתב נערך לאחרונה על ידי
                                              #188

                                              920d1a3d-5cc0-4a3f-8cfe-37ecdd020188-image.png
                                              מציאה? לדעתי המחירון כאן יותר גבוה אבל רק נראלי

                                              טוסוןט תגובה 1 תגובה אחרונה
                                              0

                                              • 1
                                              • 2
                                              • 7
                                              • 8
                                              • 9
                                              • 10
                                              • 11
                                              • 16
                                              • 17

                                              51

                                              מחובר

                                              3.0k

                                              משתמשים

                                              9.7k

                                              נושאים

                                              130.8k

                                              פוסטים
                                              • התחברות

                                              • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                              • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                              • פוסט ראשון
                                                פוסט אחרון
                                              0
                                              • דף הבית
                                              • תקנון הפורום
                                              • מילון מושגים המלא
                                              • המדריך המלא למשתמש
                                              • פוסטים אחרונים
                                              • משתמשים
                                              • חיפוש גוגל בפורום
                                              • פנייה למנהל הפורום