דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      1. דף הבית
      2. טיפולים, אחזקה ותקלות
      3. חלקי חילוף
      4. פורום מולטימדיה ומצלמות דרך
      5. מולטימדיה TS18 מעלי, כמה עולה בארץ?

      מולטימדיה TS18 מעלי, כמה עולה בארץ?

      מתוזמן נעוץ נעול הועבר פורום מולטימדיה ומצלמות דרך
      7 פוסטים 3 כותבים 6.1k צפיות
      • מהישן לחדש
      • מהחדש לישן
      • הכי הרבה הצבעות
      תגובה
      • תגובה כנושא
      התחברו כדי לפרסם תגובה
      נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
      • י מנותק
        י מנותק
        ידידים
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #1

        כמה עולה מולטימדיה כמו מעלי TS18 בארץ
        פשוט זה דחוף לי ואין לי כח לחכות לסוף המלחמה
        אני מתקין לעצמי כמה יעלה לי רק המולטימדיה עצמה?
        אשמח לעידכון אם מישו יודע
        תודה

        צילפינגיםצ תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • יצחק רשטוני מחובר
          יצחק רשטוני מחובר
          יצחק רשטונ
          מאסטר
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #2

          אצלי ב600 מעלי אקספרס

          י תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • יצחק רשטוני יצחק רשטונ

            אצלי ב600 מעלי אקספרס

            י מנותק
            י מנותק
            ידידים
            כתב נערך לאחרונה על ידי ידידים
            #3

            @יצחק-רשטונ כתב במולטימדיה TS18 מעלי, כמה עולה בארץ?:

            אצלי ב600 מעלי אקספרס

            ככמה גיגה ראם?
            ואיפה אתה בארץ?
            ואיך יוצרים איתך קשר?

            יצחק רשטוני תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • י ידידים

              כמה עולה מולטימדיה כמו מעלי TS18 בארץ
              פשוט זה דחוף לי ואין לי כח לחכות לסוף המלחמה
              אני מתקין לעצמי כמה יעלה לי רק המולטימדיה עצמה?
              אשמח לעידכון אם מישו יודע
              תודה

              צילפינגיםצ מחובר
              צילפינגיםצ מחובר
              צילפינגים
              מאסטר
              כתב נערך לאחרונה על ידי צילפינגים
              #4

              @ידידים אני יש לי גם TS18 עם 2 ראם לא מאלי אקספרס אלא של זטה עם אחריות לשנה מערכת שלדעתי הרבה יותר טובה מאלי אקספרס ב600
              אני מירושלים [רמות] תוכל לשלוח לי מייל בחתימה למטה

              התקנת מולטימדיות חסימות ואביזרי רכב.
              ירושלים והסביבה
              ליצירת קשר : a02532532@gmail.com

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              1
              • י ידידים

                @יצחק-רשטונ כתב במולטימדיה TS18 מעלי, כמה עולה בארץ?:

                אצלי ב600 מעלי אקספרס

                ככמה גיגה ראם?
                ואיפה אתה בארץ?
                ואיך יוצרים איתך קשר?

                יצחק רשטוני מחובר
                יצחק רשטוני מחובר
                יצחק רשטונ
                מאסטר
                כתב נערך לאחרונה על ידי יצחק רשטונ
                #5

                @ידידים כתב במולטימדיה TS18 מעלי, כמה עולה בארץ?:

                ככמה גיגה ראם?

                2

                ואיפה אתה בארץ?

                נחל שורק [שפלה]

                ואיך יוצרים איתך קשר?

                YU0504194795@GMAIL.COM

                צילפינגיםצ תגובה 1 תגובה אחרונה
                1
                • יצחק רשטוני יצחק רשטונ

                  @ידידים כתב במולטימדיה TS18 מעלי, כמה עולה בארץ?:

                  ככמה גיגה ראם?

                  2

                  ואיפה אתה בארץ?

                  נחל שורק [שפלה]

                  ואיך יוצרים איתך קשר?

                  YU0504194795@GMAIL.COM

                  צילפינגיםצ מחובר
                  צילפינגיםצ מחובר
                  צילפינגים
                  מאסטר
                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                  #6

                  @יצחק-רשטונ

                  למה עומד לי בראש שאתה מירושלים?

                  התקנת מולטימדיות חסימות ואביזרי רכב.
                  ירושלים והסביבה
                  ליצירת קשר : a02532532@gmail.com

                  יצחק רשטוני תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • צילפינגיםצ צילפינגים

                    @יצחק-רשטונ

                    למה עומד לי בראש שאתה מירושלים?

                    יצחק רשטוני מחובר
                    יצחק רשטוני מחובר
                    יצחק רשטונ
                    מאסטר
                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                    #7

                    @צילפינגים כתב במולטימדיה TS18 מעלי, כמה עולה בארץ?:

                    למה עומד לי בראש שאתה מירושלים?

                    פעם עשיתי התקנה בירושלים ודיברנו, בזמנו גם הייתי נמצא בירושלים ביומיום

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    1

                    66

                    מחובר

                    3.0k

                    משתמשים

                    9.8k

                    נושאים

                    132.3k

                    פוסטים
                    • התחברות

                    • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                    • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                    • פוסט ראשון
                      פוסט אחרון
                    0
                    • דף הבית
                    • תקנון הפורום
                    • מילון מושגים המלא
                    • המדריך המלא למשתמש
                    • פוסטים אחרונים
                    • משתמשים
                    • חיפוש גוגל בפורום
                    • פנייה למנהל הפורום