דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      1. דף הבית
      2. טיפולים, אחזקה ותקלות
      3. חלקי חילוף
      4. פורום מולטימדיה ומצלמות דרך
      5. עדכון תוכנה ts10s

      עדכון תוכנה ts10s

      מתוזמן נעוץ נעול הועבר פורום מולטימדיה ומצלמות דרך
      13 פוסטים 5 כותבים 21.2k צפיות
      • מהישן לחדש
      • מהחדש לישן
      • הכי הרבה הצבעות
      תגובה
      • תגובה כנושא
      התחברו כדי לפרסם תגובה
      נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
      • מאירימ מנותק
        מאירימ מנותק
        מאירי
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #1

        אשמח לקבל גרסה מעודכנת להורדה, תודה רבה.

        מיישהמ תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • מאירימ מאירי

          אשמח לקבל גרסה מעודכנת להורדה, תודה רבה.

          מיישהמ מנותק
          מיישהמ מנותק
          מיישה
          מאסטר
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #2

          @מאירי כתב בעדכון תוכנה ts10s:

          אשמח לקבל גרסה מעודכנת להורדה, תודה רבה.

          https://lnx.pausacafeone.it/car_tablet/topway_ts10_firmware/TS10S_APP-THEME1/TS10S_20251124.102505_APP-THEME1.zip

          ייעוץ התקנה ומכירת מערכות מולטימדיה וקופסאות אנדרואיד.
          מגוון פתרונות סינון וחסימה. בית שמש.
          לפרטים שלח מייל ל- gmhhassimot@gmail.com

          מאירימ הכל מלמעלהה ד 3 תגובות תגובה אחרונה
          4
          • מיישהמ מיישה

            @מאירי כתב בעדכון תוכנה ts10s:

            אשמח לקבל גרסה מעודכנת להורדה, תודה רבה.

            https://lnx.pausacafeone.it/car_tablet/topway_ts10_firmware/TS10S_APP-THEME1/TS10S_20251124.102505_APP-THEME1.zip

            מאירימ מנותק
            מאירימ מנותק
            מאירי
            כתב נערך לאחרונה על ידי
            #3

            @מיישה תודה רבה

            ט תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • מאירימ מאירי

              @מיישה תודה רבה

              ט מנותק
              ט מנותק
              טייס קרבי
              כתב נערך לאחרונה על ידי
              #4

              @מיישה
              יש לך עידכון תוכנה ל TS18 ?

              למדריך ביטול השתתפות עצמית לכל נהג

              מיישהמ תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • ט טייס קרבי

                @מיישה
                יש לך עידכון תוכנה ל TS18 ?

                מיישהמ מנותק
                מיישהמ מנותק
                מיישה
                מאסטר
                כתב נערך לאחרונה על ידי
                #5

                @טייס-קרבי כתב בעדכון תוכנה ts10s:

                @מיישה
                יש לך עידכון תוכנה ל TS18 ?

                https://lnx.pausacafeone.it/car_tablet/topway_ts10_firmware/TS18.2.2_WINDOW-THEME1/TS18.2.2_20251106.145450_WINDOW-THEME1_temp.zip

                ייעוץ התקנה ומכירת מערכות מולטימדיה וקופסאות אנדרואיד.
                מגוון פתרונות סינון וחסימה. בית שמש.
                לפרטים שלח מייל ל- gmhhassimot@gmail.com

                ט 2 תגובות תגובה אחרונה
                3
                • מיישהמ מיישה

                  @טייס-קרבי כתב בעדכון תוכנה ts10s:

                  @מיישה
                  יש לך עידכון תוכנה ל TS18 ?

                  https://lnx.pausacafeone.it/car_tablet/topway_ts10_firmware/TS18.2.2_WINDOW-THEME1/TS18.2.2_20251106.145450_WINDOW-THEME1_temp.zip

                  ט מנותק
                  ט מנותק
                  טייס קרבי
                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                  #6

                  @מיישה
                  תודה רבה לך.

                  למדריך ביטול השתתפות עצמית לכל נהג

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • מיישהמ מיישה

                    @מאירי כתב בעדכון תוכנה ts10s:

                    אשמח לקבל גרסה מעודכנת להורדה, תודה רבה.

                    https://lnx.pausacafeone.it/car_tablet/topway_ts10_firmware/TS10S_APP-THEME1/TS10S_20251124.102505_APP-THEME1.zip

                    הכל מלמעלהה מנותק
                    הכל מלמעלהה מנותק
                    הכל מלמעלה
                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                    #7

                    @מיישה כתב בעדכון תוכנה ts10s:

                    @מאירי כתב בעדכון תוכנה ts10s:

                    אשמח לקבל גרסה מעודכנת להורדה, תודה רבה.

                    https://lnx.pausacafeone.it/car_tablet/topway_ts10_firmware/TS10S_APP-THEME1/TS10S_20251124.102505_APP-THEME1.zip

                    האם אתה יודע מה עודכן בגירסה הזו?
                    והאם לא צריך קודם לוודא שזה מתאים למערכת? כי זכור לי שדיברו על כך שיש כמה גרסאות למולטימדיה
                    תודה רבה

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • מיישהמ מיישה

                      @טייס-קרבי כתב בעדכון תוכנה ts10s:

                      @מיישה
                      יש לך עידכון תוכנה ל TS18 ?

                      https://lnx.pausacafeone.it/car_tablet/topway_ts10_firmware/TS18.2.2_WINDOW-THEME1/TS18.2.2_20251106.145450_WINDOW-THEME1_temp.zip

                      ט מנותק
                      ט מנותק
                      טייס קרבי
                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                      #8

                      @מיישה כתב בעדכון תוכנה ts10s:

                      https://lnx.pausacafeone.it/car_tablet/topway_ts10_firmware/TS18.2.2_WINDOW-THEME1/TS18.2.2_20251106.145450_WINDOW-THEME1_temp.zip

                      אתה ממליץ לי לעדכן תוכנה במערכת הנ"ל או שיש גם סיכונים בזה?
                      (אציין שאין לי קליטת גיפיאס טובה ואולי זה יפתור את הבעיה…

                      למדריך ביטול השתתפות עצמית לכל נהג

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • מיישהמ מיישה

                        @מאירי כתב בעדכון תוכנה ts10s:

                        אשמח לקבל גרסה מעודכנת להורדה, תודה רבה.

                        https://lnx.pausacafeone.it/car_tablet/topway_ts10_firmware/TS10S_APP-THEME1/TS10S_20251124.102505_APP-THEME1.zip

                        ד מנותק
                        ד מנותק
                        דניאל עמיצור
                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                        #9

                        @מיישה
                        היי! אשמח להבין מה הצורך בקישור בשביל עדכון, התקנתי השבוע ts10
                        לא ניתן לעדכן דרך המסך עצמו?
                        האם שווה לעדכן תמיד? ואיך מעבירים את הקישור למסך כדי לעדכן אותו?
                        סליחה על כל השאלות, אינני מכיר את האירוע כלל

                        מיישהמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • ד דניאל עמיצור

                          @מיישה
                          היי! אשמח להבין מה הצורך בקישור בשביל עדכון, התקנתי השבוע ts10
                          לא ניתן לעדכן דרך המסך עצמו?
                          האם שווה לעדכן תמיד? ואיך מעבירים את הקישור למסך כדי לעדכן אותו?
                          סליחה על כל השאלות, אינני מכיר את האירוע כלל

                          מיישהמ מנותק
                          מיישהמ מנותק
                          מיישה
                          מאסטר
                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                          #10

                          @דניאל-עמיצור כתב בעדכון תוכנה ts10s:

                          @מיישה
                          היי! אשמח להבין מה הצורך בקישור בשביל עדכון, התקנתי השבוע ts10
                          לא ניתן לעדכן דרך המסך עצמו?
                          האם שווה לעדכן תמיד? ואיך מעבירים את הקישור למסך כדי לעדכן אותו?
                          סליחה על כל השאלות, אינני מכיר את האירוע כלל

                          אם אין בעיות לא צריך לעדכן.

                          ייעוץ התקנה ומכירת מערכות מולטימדיה וקופסאות אנדרואיד.
                          מגוון פתרונות סינון וחסימה. בית שמש.
                          לפרטים שלח מייל ל- gmhhassimot@gmail.com

                          ד תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • מיישהמ מיישה

                            @דניאל-עמיצור כתב בעדכון תוכנה ts10s:

                            @מיישה
                            היי! אשמח להבין מה הצורך בקישור בשביל עדכון, התקנתי השבוע ts10
                            לא ניתן לעדכן דרך המסך עצמו?
                            האם שווה לעדכן תמיד? ואיך מעבירים את הקישור למסך כדי לעדכן אותו?
                            סליחה על כל השאלות, אינני מכיר את האירוע כלל

                            אם אין בעיות לא צריך לעדכן.

                            ד מנותק
                            ד מנותק
                            דניאל עמיצור
                            כתב נערך לאחרונה על ידי
                            #11

                            @מיישה
                            זהו שיש לי בעיות כתבתי על זה בשרשור אחר אבל אף אחד לא התייחס משום מה באסה חחח

                            מיישהמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                            1
                            • ד דניאל עמיצור

                              @מיישה
                              זהו שיש לי בעיות כתבתי על זה בשרשור אחר אבל אף אחד לא התייחס משום מה באסה חחח

                              מיישהמ מנותק
                              מיישהמ מנותק
                              מיישה
                              מאסטר
                              כתב נערך לאחרונה על ידי
                              #12

                              @דניאל-עמיצור כתב בעדכון תוכנה ts10s:

                              @מיישה
                              זהו שיש לי בעיות כתבתי על זה בשרשור אחר אבל אף אחד לא התייחס משום מה באסה חחח

                              איפה?

                              ייעוץ התקנה ומכירת מערכות מולטימדיה וקופסאות אנדרואיד.
                              מגוון פתרונות סינון וחסימה. בית שמש.
                              לפרטים שלח מייל ל- gmhhassimot@gmail.com

                              ד תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • מיישהמ מיישה

                                @דניאל-עמיצור כתב בעדכון תוכנה ts10s:

                                @מיישה
                                זהו שיש לי בעיות כתבתי על זה בשרשור אחר אבל אף אחד לא התייחס משום מה באסה חחח

                                איפה?

                                ד מנותק
                                ד מנותק
                                דניאל עמיצור
                                כתב נערך לאחרונה על ידי
                                #13

                                @מיישה
                                שלום לכולם!
                                אשמח לקבל עזרה, התקנתי מערכת חדשה המומלצת פה לקורולה שלי,(ייתכן שהבעיה היתה עוד לפני האמת), ואני מפעיל שירים ופתאום הרמקול השמאלי לא עובד וממש מקרטע תוך כדי המוזיקה וזה משגע אותי ומעצבן אותי כמוזיקאי. מה ניתן לעשות? מרגיש שצריך לדפוק משהו כדי שזה יסתדר אבל אני לא יודע מה בדיוק.

                                ‏דבר שני, המיקרופון שהתקנתי שהגיע עם הפאנל, וואלה לא מספיק איכותי ההקלטות נשמעות זוועה ומתלוננים שלא שומעים אותי מספיק טוב בשיחות. בדקתי ורק הוא פעיל ולא המיקרופון של המסך. יש מה לעשות?

                                והאם יש דרך לעצור ולהמשיך מוזיקה דרך ההגה?

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0

                                7

                                מחובר

                                3.0k

                                משתמשים

                                9.8k

                                נושאים

                                132.1k

                                פוסטים
                                • התחברות

                                • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                • פוסט ראשון
                                  פוסט אחרון
                                0
                                • דף הבית
                                • תקנון הפורום
                                • מילון מושגים המלא
                                • המדריך המלא למשתמש
                                • פוסטים אחרונים
                                • משתמשים
                                • חיפוש גוגל בפורום
                                • פנייה למנהל הפורום