עדכוני פקקים חריגים וכד'
-
הפלג יוצא מחר (יום חמישי) להפגנות ברחבי הארץ על הסגרת 17 עריקים למשטרה הצבאית.
יש למישהו מושג מה היעדים המתוכננים, שמעתי דיבורים על נתב"ג או על סגירת צירים של כביש 2 4 ו6, מי שיש לו מידע מאומת ולא סתם דיבורים אשמח מאד שיעדכן היכן ואיזה שעות -
האם נכון שחוסמים את שילת? באיזו שעה?
והאם בסוף לא יפגינו בגהה? -
האם נכון שחוסמים את שילת? באיזו שעה?
והאם בסוף לא יפגינו בגהה?@חיים-Y0737 הערינג: הפלג יחסום גם את צומת שילת ליד מודיעין עילית
-
@חיים-Y0737 הערינג: הפלג יחסום גם את צומת שילת ליד מודיעין עילית
@חובק-עולם כתב בעדכוני פקקים חריגים וכד':
ליד מודיעין עילית
ולצאת לב’‘ב ימינה דרך 446 יהיה שייך? או שתהיה עיר נצורה כמו ירושלים בתש’'ח?
אגב מרן ר’ משה הלל מחתן נכדה היום בב’'ב!!!
-
@חובק-עולם כתב בעדכוני פקקים חריגים וכד':
ליד מודיעין עילית
ולצאת לב’‘ב ימינה דרך 446 יהיה שייך? או שתהיה עיר נצורה כמו ירושלים בתש’'ח?
אגב מרן ר’ משה הלל מחתן נכדה היום בב’'ב!!!
-
@חיים-Y0737 תפתחו את דרך בורמה (הכביש למחסום מכבים)
-
-
@חיים-Y0737 דרך כביש 3
(למה נראה לך שתוכל להכנס לבני ברק)
השמועות אומרות שיוצאות הסעות מכל הארץ, כולל מירושלים
איצ׳ה אומר בעיקר בגוש דן, אם כי יתכן בעוד מקומות בארץ@טוסון כתב בעדכוני פקקים חריגים וכד':
(למה נראה לך שתוכל להכנס לבני ברק
חשבתי לנסוע את 446 עד אלעד, ואח’‘כ להיכנס מגבעת שמואל כמו שהוייז נתן לי בפורים תשפ’‘ג (והגעתי תוך שעה ו 10 דק’)
-
@חיים-Y0737 אם אתה יוצא דרך 446 לכיוון אלעד אשמח לשמוע ממך עדכון
גם אני בניתי על המסלול הזה@Lexus כתב בעדכוני פקקים חריגים וכד':
@חיים-Y0737 אם אתה יוצא דרך 446 לכיוון אלעד אשמח לשמוע ממך עדכון
גם אני בניתי על המסלול הזהלמעשה נשארתי בק’‘ס ויצאתי ב 7.30 דרך אלעד הגעתי ב 8.30 לב’‘ב ב’'ה
-
עברה משם למשטרת אופקים
-
שימו לב
️ | פלג הרצפניקים הקיצוני מתכנן לחסום כבישים היום בשעות הבוקר ולא בשעות אחר הצהריים כנהוג.
(הגזרה)מחר מתוכנן על ידי אגודת ישראל ושלומי אמונים מחאת רכבים ענקית בין 16:00 ל 20:00 ממוקדי יציאה בכל הארץ וכנראה שמערד עד קרית שמונה יהיה מקומות שיהיה עומסי תנועה כבדים לפי התקדמות השיירות נא להיערך בהתאם (וכמובן מי שדעת רבותיו להצטרף כמובן שיצטרף להגדיל תורה ולהאדירה )
