-
מי שיכול לעזור לי בעניין אני לוחץ על האמברקס ואם האוטו בעלייה הוא פשוט לא יציב מדרדר הרבה כלפי מטה
איך מחזקים את ה'פיץ שלו, יש אפשרות לעשות זאת לבד
נ.ב יעול
הפורום מפוצץ פריוס..... פריוס...... למה שלא יעשו קטגוריה מכובדת בשם פריוס ויאגדו כל הנושאים שם ???? -
@יוסי-התחכמוני זה דוגמה טובה לכך שגם אם מדברים על פריוס רוב המערכות דומות ברוב הרכבים הפריוס שונה בעיקר במנוע והגיר שבזה ממילא לא כ"כ מתעסקים כאן.
אתה צריך למתוח את הכבל אמברקס, זה אמור להיות באיזור הבלמים מאחורה אלא שאני באופן מפתיע עשיתי את זה בבלמי תוף של יאריס ישנה ושל קיה קארנס אבל לא בפריוס... -
-
טוב
תודה אבל לא הבנתי כלום
איך עושים זאת משהוא עשה
לכל הפחות מה העלות פלוס מינוס במוסך -
@יוסי-התחכמוני אין עלות חלקים עלות עבודה בין 150 ל200 בממוצע, יכול להיות שערבי יעשה לך ב100 אבל השאלה גם כמה זה מסובך בפריוס (ביאריס זה היה עבודה די מעצבנת)
-
@נייטרון-חפשי ברשותי קיה קארנס 2009 שצריכה חיזוק להנדברקס
הבנתי שעשית את זה יש סיכוי להסבר קצר? -
@דוד-שמש יש בתוך הבלם מנגנון לכיוון של נעלי הבלם כדי שיהיו קרובים לתוף, בעיקרון יש למנגנון מין מנגנון מכני שאמור למתוח אוטומטית את הבלמים אלא שבמקרים רבים הוא לא עושה את מלאכתו, צריך פשוט לסובב גלגל קטן עם שיניים כדי למתוח, כדי להגיע לשם יצרו בתוף חור שניתן לכוונו אל מול הגלגל שניים ולמתוח באמצעות מברג פס, אם אין/לא מצאת תצטרך להוציא את התוף זה לא מומלץ אחרי שהתוף שחוק משנים ולא שייך להכניס אותו אחרי כיוונון.
אמור להיות גם בורג כיוון בידית אנדברקס.יש כאן מדריך שאולי יעזור להבין.