דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
כיווץ
לוגו מותג
  1. דף הבית
  2. עסקאות רכב
  3. התלבטות קיה קרניבל: האם "להתאבד" על התקציב (120K) או להסתפק ב-2017 (95K)?

התלבטות קיה קרניבל: האם "להתאבד" על התקציב (120K) או להסתפק ב-2017 (95K)?

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עסקאות רכב
1 פוסטים 1 כותבים 21 צפיות
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • י מנותק
    י מנותק
    ישראליק
    כתב נערך לאחרונה על ידי ישראליק
    #1

    שלום לחברי הפורום,
    אני מחפש קיה קרניבל. הנסועה הצפויה שלי היא כ-15,000 ק"מ בשנה, והכוונה היא להחזיק ברכב כ-5 שנים (עד 2030).
    התקציב ההתחלתי היה 60-70K, אבל מהר מאוד הבנתי שבסכום הזה מקבלים שנתונים נמוכים (2016) עם ק"מ גבוה (150K+), ואני חושש להיכנס לבור ללא תחתית עם מחלות הדגם (דלתות חשמליות, מנועי GDI רגישים לבוצה, משולשים וכו’). הבנתי שרכב שלא טופל באדיקות כל 10-12K ק"מ הוא סיכון למנוע גמור באיזור ה-180K ק"מ.
    לכן, החלטתי למתוח את התקציב (בקושי רב, מבוסס מימון) ונשארתי עם 4 אופציות קונקרטיות. אשמח לדעתכם האם שווה “לקרוע את הכיס” בשביל האופציות היקרות, או שהזולה מספיק טובה.
    המועמדות:

    1. 2017 - 95,000 ש"ח
      נתונים: יד 1 פרטית, 140,000 ק"מ.
      היסטוריה: טופלה 5 שנים במורשה קיה, וב-3 השנים האחרונות במוסך של חבר (יש קבלות, צריך לוודא איכות שמן/חלפים).
      מצב: קוסמטיקה בינונית (מכות חניה, שפשופים). מכנית נשמעה בסדר למעט רעש “טרררר” בהתנעה קרה (חשד למותחן טיימינג?).
      הדילמה: המחיר נגיש יותר, אבל הק"מ גבוה והרעש בהתנעה מדאיג אותי.
    2. 2018 - 115,000 ש"ח
      נתונים: יד 3 (תהיה אצלי יד 4), 92,000 ק"מ.
      היסטוריה: בדיקה שלי העלתה שהיד הראשונה הייתה מכונס נכסים (BidSpirit). המוכר הנוכחי טוען שהרכב “מלוקק”, אבל אין תיעוד טיפולים מסודר.
      הדילמה: ק"מ נמוך מפתה, אבל היד גבוהה מאוד והעבר של הכונס + חוסר תיעוד במנוע GDI מפחידים אותי.
    3. 2018 - 105,000 ש"ח
      נתונים: מוצהר יד 2, בפועל יד 3 (היה חודש ראשון בליסינג). 96,000 ק"מ.
      היסטוריה: אין תיעוד טיפולים. בדיקה מעמיקה גילתה שבשנה האחרונה הרכב נסע 30,000 ק"מ (עבד קשה).
      מצב: עבר קוסמטיקה מלאה (“השבחה”).
    4. 2018 פרימיום - 120,000 ש"ח
      נתונים: דגם פרימיום (אבזור עדיף), יד 1, 80,000 ק"מ.
      היסטוריה: נכנסת לסוכנות בשבוע הבא, טוענים להיסטוריה מלאה ושקיפות.
      הדילמה: זה מותח אותי לקצה גבול היכולת הכלכלית.
      השאלות שלי:
      האם הפער של 25,000 ש"ח (בין ה-2017 ל-2018 פרימיום) מוצדק ברכב הזה? האם ה-140K ק"מ של ה-2017 הם באמת “סוף החיים” של המנוע הזה או שאפשר למשוך איתו בכיף?
      לגבי ה-2017: האם רעש טיימינג בהתנעה הוא “דיל ברייקר” או שאפשר לסגור את זה בתיקון של כמה אלפים ולהיות רגוע?
      מבט ל-2030: בעוד 5 שנים, ה-2017 תהיה עם כ-225,000 ק"מ. האם בכלל יהיה ניתן למכור דבר כזה, או שאני זורק כסף לפח ועדיף להשקיע עכשיו ב-2018 שתהיה עם 155,000 ק"מ בעתיד?
      תודה רבה לעוזרים!
    תגובה 1 תגובה אחרונה
    0

    12

    מחובר

    2.2k

    משתמשים

    7.4k

    נושאים

    98.1k

    פוסטים
    • התחברות

    • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

    • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
    • פוסט ראשון
      פוסט אחרון
    0
    • דף הבית
    • תקנון הפורום
    • מילון מושגים המלא
    • המדריך המלא למשתמש
    • פוסטים אחרונים
    • משתמשים
    • חיפוש גוגל בפורום