דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
כיווץ
לוגו מותג
  1. דף הבית
  2. עסקאות רכב
  3. התלבטות קיה קרניבל: האם "להתאבד" על התקציב (120K) או להסתפק ב-2017 (95K)?

התלבטות קיה קרניבל: האם "להתאבד" על התקציב (120K) או להסתפק ב-2017 (95K)?

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עסקאות רכב
8 פוסטים 4 כותבים 180 צפיות
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • י מנותק
    י מנותק
    ישראליק
    כתב נערך לאחרונה על ידי ישראליק
    #1

    שלום לחברי הפורום,
    אני מחפש קיה קרניבל. הנסועה הצפויה שלי היא כ-15,000 ק"מ בשנה, והכוונה היא להחזיק ברכב כ-5 שנים (עד 2030).
    התקציב ההתחלתי היה 60-70K, אבל מהר מאוד הבנתי שבסכום הזה מקבלים שנתונים נמוכים (2016) עם ק"מ גבוה (150K+), ואני חושש להיכנס לבור ללא תחתית עם מחלות הדגם (דלתות חשמליות, מנועי GDI רגישים לבוצה, משולשים וכו’). הבנתי שרכב שלא טופל באדיקות כל 10-12K ק"מ הוא סיכון למנוע גמור באיזור ה-180K ק"מ.
    לכן, החלטתי למתוח את התקציב (בקושי רב, מבוסס מימון) ונשארתי עם 4 אופציות קונקרטיות. אשמח לדעתכם האם שווה “לקרוע את הכיס” בשביל האופציות היקרות, או שהזולה מספיק טובה.
    המועמדות:

    1. 2017 - 95,000 ש"ח
      נתונים: יד 1 פרטית, 140,000 ק"מ.
      היסטוריה: טופלה 5 שנים במורשה קיה, וב-3 השנים האחרונות במוסך של חבר (יש קבלות, צריך לוודא איכות שמן/חלפים).
      מצב: קוסמטיקה בינונית (מכות חניה, שפשופים). מכנית נשמעה בסדר למעט רעש “טרררר” בהתנעה קרה (חשד למותחן טיימינג?).
      הדילמה: המחיר נגיש יותר, אבל הק"מ גבוה והרעש בהתנעה מדאיג אותי.
    2. 2018 - 115,000 ש"ח
      נתונים: יד 3 (תהיה אצלי יד 4), 92,000 ק"מ.
      היסטוריה: בדיקה שלי העלתה שהיד הראשונה הייתה מכונס נכסים (BidSpirit). המוכר הנוכחי טוען שהרכב “מלוקק”, אבל אין תיעוד טיפולים מסודר.
      הדילמה: ק"מ נמוך מפתה, אבל היד גבוהה מאוד והעבר של הכונס + חוסר תיעוד במנוע GDI מפחידים אותי.
    3. 2018 - 105,000 ש"ח
      נתונים: מוצהר יד 2, בפועל יד 3 (היה חודש ראשון בליסינג). 96,000 ק"מ.
      היסטוריה: אין תיעוד טיפולים. בדיקה מעמיקה גילתה שבשנה האחרונה הרכב נסע 30,000 ק"מ (עבד קשה).
      מצב: עבר קוסמטיקה מלאה (“השבחה”).
    4. 2018 פרימיום - 120,000 ש"ח
      נתונים: דגם פרימיום (אבזור עדיף), יד 1, 80,000 ק"מ.
      היסטוריה: נכנסת לסוכנות בשבוע הבא, טוענים להיסטוריה מלאה ושקיפות.
      הדילמה: זה מותח אותי לקצה גבול היכולת הכלכלית.
      השאלות שלי:
      האם הפער של 25,000 ש"ח (בין ה-2017 ל-2018 פרימיום) מוצדק ברכב הזה? האם ה-140K ק"מ של ה-2017 הם באמת “סוף החיים” של המנוע הזה או שאפשר למשוך איתו בכיף?
      לגבי ה-2017: האם רעש טיימינג בהתנעה הוא “דיל ברייקר” או שאפשר לסגור את זה בתיקון של כמה אלפים ולהיות רגוע?
      מבט ל-2030: בעוד 5 שנים, ה-2017 תהיה עם כ-225,000 ק"מ. האם בכלל יהיה ניתן למכור דבר כזה, או שאני זורק כסף לפח ועדיף להשקיע עכשיו ב-2018 שתהיה עם 155,000 ק"מ בעתיד?
      תודה רבה לעוזרים!
    shineS 2 תגובות תגובה אחרונה
    0
    • י ישראליק

      שלום לחברי הפורום,
      אני מחפש קיה קרניבל. הנסועה הצפויה שלי היא כ-15,000 ק"מ בשנה, והכוונה היא להחזיק ברכב כ-5 שנים (עד 2030).
      התקציב ההתחלתי היה 60-70K, אבל מהר מאוד הבנתי שבסכום הזה מקבלים שנתונים נמוכים (2016) עם ק"מ גבוה (150K+), ואני חושש להיכנס לבור ללא תחתית עם מחלות הדגם (דלתות חשמליות, מנועי GDI רגישים לבוצה, משולשים וכו’). הבנתי שרכב שלא טופל באדיקות כל 10-12K ק"מ הוא סיכון למנוע גמור באיזור ה-180K ק"מ.
      לכן, החלטתי למתוח את התקציב (בקושי רב, מבוסס מימון) ונשארתי עם 4 אופציות קונקרטיות. אשמח לדעתכם האם שווה “לקרוע את הכיס” בשביל האופציות היקרות, או שהזולה מספיק טובה.
      המועמדות:

      1. 2017 - 95,000 ש"ח
        נתונים: יד 1 פרטית, 140,000 ק"מ.
        היסטוריה: טופלה 5 שנים במורשה קיה, וב-3 השנים האחרונות במוסך של חבר (יש קבלות, צריך לוודא איכות שמן/חלפים).
        מצב: קוסמטיקה בינונית (מכות חניה, שפשופים). מכנית נשמעה בסדר למעט רעש “טרררר” בהתנעה קרה (חשד למותחן טיימינג?).
        הדילמה: המחיר נגיש יותר, אבל הק"מ גבוה והרעש בהתנעה מדאיג אותי.
      2. 2018 - 115,000 ש"ח
        נתונים: יד 3 (תהיה אצלי יד 4), 92,000 ק"מ.
        היסטוריה: בדיקה שלי העלתה שהיד הראשונה הייתה מכונס נכסים (BidSpirit). המוכר הנוכחי טוען שהרכב “מלוקק”, אבל אין תיעוד טיפולים מסודר.
        הדילמה: ק"מ נמוך מפתה, אבל היד גבוהה מאוד והעבר של הכונס + חוסר תיעוד במנוע GDI מפחידים אותי.
      3. 2018 - 105,000 ש"ח
        נתונים: מוצהר יד 2, בפועל יד 3 (היה חודש ראשון בליסינג). 96,000 ק"מ.
        היסטוריה: אין תיעוד טיפולים. בדיקה מעמיקה גילתה שבשנה האחרונה הרכב נסע 30,000 ק"מ (עבד קשה).
        מצב: עבר קוסמטיקה מלאה (“השבחה”).
      4. 2018 פרימיום - 120,000 ש"ח
        נתונים: דגם פרימיום (אבזור עדיף), יד 1, 80,000 ק"מ.
        היסטוריה: נכנסת לסוכנות בשבוע הבא, טוענים להיסטוריה מלאה ושקיפות.
        הדילמה: זה מותח אותי לקצה גבול היכולת הכלכלית.
        השאלות שלי:
        האם הפער של 25,000 ש"ח (בין ה-2017 ל-2018 פרימיום) מוצדק ברכב הזה? האם ה-140K ק"מ של ה-2017 הם באמת “סוף החיים” של המנוע הזה או שאפשר למשוך איתו בכיף?
        לגבי ה-2017: האם רעש טיימינג בהתנעה הוא “דיל ברייקר” או שאפשר לסגור את זה בתיקון של כמה אלפים ולהיות רגוע?
        מבט ל-2030: בעוד 5 שנים, ה-2017 תהיה עם כ-225,000 ק"מ. האם בכלל יהיה ניתן למכור דבר כזה, או שאני זורק כסף לפח ועדיף להשקיע עכשיו ב-2018 שתהיה עם 155,000 ק"מ בעתיד?
        תודה רבה לעוזרים!
      shineS מנותק
      shineS מנותק
      shine
      כתב נערך לאחרונה על ידי יוני
      #2

      @ישראליק
      כמו שכתבת, המנוע בדגם הזה קצת בעייתי

      לאבי היה כזה, שמר על זה כמו שרק הוא יודע… ק"מ נמוך, מכר אותה בלי שום בעיה (השתדרג לפאליסייד)
      לאחרונה הקונה שמכר את זה למישהו אחר אמר לו שהמנוע הלך

      נתחיל מזה שההבדל היחיד בין הEX לפרימיום 1.מושבי עור 2.תא מטען חשמלי

      נעבור לדוגמאות שהבאת

      1. הרעש לא כ"כ מדאיג אותי, הק"מ כן, וכמו שכתבת יהיה לזה משמעות במכירה
      2. רכב מכונס ואין תיעוד טיפולים, לא נראה לי…
      3. מבין כל האפשרויות האחרות, הכי ממליץ
      4. סתם יקר

      הפער בין 17 ל 18 לא מצדיק 25K, הק"מ כן,

      מה כן, תוכל למצוא דברים יותר טובים במחירים הנ"ל,
      שים לב, יש הרבה רכבי נכים מהדגם הזה, הק"מ אפסי אך המחיר נמוך בגלל הקוסמטיקה של הרכב מבפנים ומבחוץ - כדאי לך לשקול את זה.

      סטיקרים לרכב
      shine.grd@gmail.com

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      1
      • י ישראליק

        שלום לחברי הפורום,
        אני מחפש קיה קרניבל. הנסועה הצפויה שלי היא כ-15,000 ק"מ בשנה, והכוונה היא להחזיק ברכב כ-5 שנים (עד 2030).
        התקציב ההתחלתי היה 60-70K, אבל מהר מאוד הבנתי שבסכום הזה מקבלים שנתונים נמוכים (2016) עם ק"מ גבוה (150K+), ואני חושש להיכנס לבור ללא תחתית עם מחלות הדגם (דלתות חשמליות, מנועי GDI רגישים לבוצה, משולשים וכו’). הבנתי שרכב שלא טופל באדיקות כל 10-12K ק"מ הוא סיכון למנוע גמור באיזור ה-180K ק"מ.
        לכן, החלטתי למתוח את התקציב (בקושי רב, מבוסס מימון) ונשארתי עם 4 אופציות קונקרטיות. אשמח לדעתכם האם שווה “לקרוע את הכיס” בשביל האופציות היקרות, או שהזולה מספיק טובה.
        המועמדות:

        1. 2017 - 95,000 ש"ח
          נתונים: יד 1 פרטית, 140,000 ק"מ.
          היסטוריה: טופלה 5 שנים במורשה קיה, וב-3 השנים האחרונות במוסך של חבר (יש קבלות, צריך לוודא איכות שמן/חלפים).
          מצב: קוסמטיקה בינונית (מכות חניה, שפשופים). מכנית נשמעה בסדר למעט רעש “טרררר” בהתנעה קרה (חשד למותחן טיימינג?).
          הדילמה: המחיר נגיש יותר, אבל הק"מ גבוה והרעש בהתנעה מדאיג אותי.
        2. 2018 - 115,000 ש"ח
          נתונים: יד 3 (תהיה אצלי יד 4), 92,000 ק"מ.
          היסטוריה: בדיקה שלי העלתה שהיד הראשונה הייתה מכונס נכסים (BidSpirit). המוכר הנוכחי טוען שהרכב “מלוקק”, אבל אין תיעוד טיפולים מסודר.
          הדילמה: ק"מ נמוך מפתה, אבל היד גבוהה מאוד והעבר של הכונס + חוסר תיעוד במנוע GDI מפחידים אותי.
        3. 2018 - 105,000 ש"ח
          נתונים: מוצהר יד 2, בפועל יד 3 (היה חודש ראשון בליסינג). 96,000 ק"מ.
          היסטוריה: אין תיעוד טיפולים. בדיקה מעמיקה גילתה שבשנה האחרונה הרכב נסע 30,000 ק"מ (עבד קשה).
          מצב: עבר קוסמטיקה מלאה (“השבחה”).
        4. 2018 פרימיום - 120,000 ש"ח
          נתונים: דגם פרימיום (אבזור עדיף), יד 1, 80,000 ק"מ.
          היסטוריה: נכנסת לסוכנות בשבוע הבא, טוענים להיסטוריה מלאה ושקיפות.
          הדילמה: זה מותח אותי לקצה גבול היכולת הכלכלית.
          השאלות שלי:
          האם הפער של 25,000 ש"ח (בין ה-2017 ל-2018 פרימיום) מוצדק ברכב הזה? האם ה-140K ק"מ של ה-2017 הם באמת “סוף החיים” של המנוע הזה או שאפשר למשוך איתו בכיף?
          לגבי ה-2017: האם רעש טיימינג בהתנעה הוא “דיל ברייקר” או שאפשר לסגור את זה בתיקון של כמה אלפים ולהיות רגוע?
          מבט ל-2030: בעוד 5 שנים, ה-2017 תהיה עם כ-225,000 ק"מ. האם בכלל יהיה ניתן למכור דבר כזה, או שאני זורק כסף לפח ועדיף להשקיע עכשיו ב-2018 שתהיה עם 155,000 ק"מ בעתיד?
          תודה רבה לעוזרים!
        shineS מנותק
        shineS מנותק
        shine
        כתב נערך לאחרונה על ידי shine
        #3

        @ישראליק
        אגב, למה אתה מעדיף קרניבל ע"פ סיינה שנתון יותר ישן?
        עריכה: אני רואה שכתבת

        @ישראליק כתב באני צריך רכב 8 מקומות - ומה לגבי מערכת גז:

        שוטטתי עוד קצת וראיתי שאת המחיר שאני אשלם על סיינה 2010 250000 ק"מ
        אני יכול לשלם על קרניבל 2017 150000 קילומטר

        וזה לא נכון כי במחיר הזה ⬇

        @ישראליק כתב בהתלבטות קיה קרניבל: האם "להתאבד" על התקציב (120K) או להסתפק ב-2017 (95K)?:

        2017 - 95,000 ש"ח
        נתונים: יד 1 פרטית, 140,000 ק"מ.

        אתה מקבל סיינה אותו שנתון + 100,000 ק"מ
        או לחילופין אותו קילומטר - שנתון 2011

        קח רכב לדוגמא, מה חסר בו?
        ביאור.png

        אם המבט שלך הוא ל2030 הקרניבל יאבד 50% בערך הסיינה 20%
        (לא באחריות, ככה זה נראה ביד 2)

        סטיקרים לרכב
        shine.grd@gmail.com

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        1
        • shineS מנותק
          shineS מנותק
          shine
          כתב נערך לאחרונה על ידי shine
          #4

          עם אתה יכול להתאבד על 120K לך כבר על זה

          (על זה אתה לפחות לא מתאבד…)
          ביאור (1).png

          זה אמנם לא טויוטה אבל לפחות הונדה
          ביאור (2).png

          סטיקרים לרכב
          shine.grd@gmail.com

          מאירמ תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • י מנותק
            י מנותק
            ישראליק
            כתב נערך לאחרונה על ידי
            #5

            מישהו פתאום האיר את עיניי לרכב שנקרא מיפה 9

            הוא טוען שכל הכסף של הטיפולים והדלק [נאמר 1500-1800 דלק בחודש, ו2000 טיפולים בשנה] אני יכול להוסיף על המימון לרכב הזה, ומקבל רכב חדש עם ירידת ערך קטנה בהרבה.

            האם צודק?

            קיה ריוק תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • י ישראליק

              מישהו פתאום האיר את עיניי לרכב שנקרא מיפה 9

              הוא טוען שכל הכסף של הטיפולים והדלק [נאמר 1500-1800 דלק בחודש, ו2000 טיפולים בשנה] אני יכול להוסיף על המימון לרכב הזה, ומקבל רכב חדש עם ירידת ערך קטנה בהרבה.

              האם צודק?

              קיה ריוק מנותק
              קיה ריוק מנותק
              קיה ריו
              כתב נערך לאחרונה על ידי יוני
              #6

              @ישראליק תתרחק מהמיפה הבנתי שהוא רכב עם הרבה תקלות

              י תגובה 1 תגובה אחרונה
              1
              • קיה ריוק קיה ריו

                @ישראליק תתרחק מהמיפה הבנתי שהוא רכב עם הרבה תקלות

                י מנותק
                י מנותק
                ישראליק
                כתב נערך לאחרונה על ידי
                #7

                @קיה-ריו אפתח נושא חדש…

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                1
                • shineS shine

                  עם אתה יכול להתאבד על 120K לך כבר על זה

                  (על זה אתה לפחות לא מתאבד…)
                  ביאור (1).png

                  זה אמנם לא טויוטה אבל לפחות הונדה
                  ביאור (2).png

                  מאירמ מנותק
                  מאירמ מנותק
                  מאיר
                  מנהל ראשי
                  כתב נערך לאחרונה על ידי מאיר
                  #8

                  @shine כתב בהתלבטות קיה קרניבל: האם "להתאבד" על התקציב (120K) או להסתפק ב-2017 (95K)?:

                  זה אמנם לא טויוטה אבל לפחות הונדה

                  הונדה אודסי רכב מאד לא מצוי כך שכנראה קשה מאד להשיג חלקים. אמינות זה לא רק מיעוט תקלות אלא שקט נפשי.

                  ליצירת קשר לחץ כאן

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  1

                  40

                  מחובר

                  2.2k

                  משתמשים

                  7.4k

                  נושאים

                  98.9k

                  פוסטים
                  • התחברות

                  • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                  • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                  • פוסט ראשון
                    פוסט אחרון
                  0
                  • דף הבית
                  • תקנון הפורום
                  • מילון מושגים המלא
                  • המדריך המלא למשתמש
                  • פוסטים אחרונים
                  • משתמשים
                  • חיפוש גוגל בפורום