תגובות לרשימה מסודרת של מורים לנהיגה שהומלצו ע"י חברי הפורום
-
ראיתי בטבלה של @קראנץ-ונילה
את חיים עוזרי מת"א-ב"ב
מישהו למד אצלו ויכול להמליץ עליו? או לכתוב איך היה איתו? -
אני לומד אצל שמעון וויצמן מאשקלון[נשמע דומה למי שהמליץ על שמוליק וויצמן אבל גם המספר שונה ] יש לו כמה מורים המחיר שלו עדיין שפוי 200 לשעה יוצא 130 לשיעור 0506994114 צריך להבין אותו בשביל להסתדר איתו [כלומר מי שבא לאחד שישב איתך על כל נקודה ויסביר ויהיה רק איתך מסודר זה לא האיש אבל מי שרוצה לעבור בזול וזורם שילך על זה ]לי הוא לקח 4300 סך הכל
-
@חיליק כתב בתגובות לרשימה מסודרת של מורים לנהיגה שהומלצו ע"י חברי הפורום:
בית שמש, אוטומט
מידד דוד - 0527250615תודה!
למען הסדר הטוב, שם פרטי- מידד או דוד?
שבת שלום וקיץ בריא
! -
@חיליק כתב בתגובות לרשימה מסודרת של מורים לנהיגה שהומלצו ע"י חברי הפורום:
בית שמש, אוטומט
מידד דוד - 0527250615תודה!
למען הסדר הטוב, שם פרטי- מידד או דוד?
שבת שלום וקיץ בריא
!@גיל כתב בתגובות לרשימה מסודרת של מורים לנהיגה שהומלצו ע"י חברי הפורום:
למען הסדר הטוב, שם פרטי- מידד או דוד?
שבת שלום וקיץ בריא !@גיל
שם פרטי - מידד, שם משפחה - דוד
(רק במקרה הסתכלתי כעת, אחרי 16 יום, בסרגל הצד על לחצן (‘לינק’?) “התראות”;
אחרת, גם עכשיו לא הייתי יודע שהפנית אליי שאלה.
האם יש דרך פשוטה לקבוע קבלת הודעה למייל, במקרה שמופנית אליי שאלה או תשובה?) -
@גיל כתב בתגובות לרשימה מסודרת של מורים לנהיגה שהומלצו ע"י חברי הפורום:
למען הסדר הטוב, שם פרטי- מידד או דוד?
שבת שלום וקיץ בריא !@גיל
שם פרטי - מידד, שם משפחה - דוד
(רק במקרה הסתכלתי כעת, אחרי 16 יום, בסרגל הצד על לחצן (‘לינק’?) “התראות”;
אחרת, גם עכשיו לא הייתי יודע שהפנית אליי שאלה.
האם יש דרך פשוטה לקבוע קבלת הודעה למייל, במקרה שמופנית אליי שאלה או תשובה?)@חיליק כתב בתגובות לרשימה מסודרת של מורים לנהיגה שהומלצו ע"י חברי הפורום:
האם יש דרך פשוטה לקבוע קבלת הודעה למייל, במקרה שמופנית אליי שאלה או תשובה?)
כנס להגדרות החשבון שלך

ותבחר את ההגדרה שמתאימה לך (מייל, התרעה, גם זה וגם זה, לא זה ולא זה)

בהצלחה!
-
ליאון 0549835531 מודיעין
-
ליאון 0549835531 מודיעין
@מומחה-מספר-1 כתב בתגובות לרשימה מסודרת של מורים לנהיגה שהומלצו ע"י חברי הפורום:
ליאון 0549835531 מודיעין
הוא מלמד גם ידני (בצומת שילת)???!!!
-
@מומחה-מספר-1 כתב בתגובות לרשימה מסודרת של מורים לנהיגה שהומלצו ע"י חברי הפורום:
ליאון 0549835531 מודיעין
הוא מלמד גם ידני (בצומת שילת)???!!!
@אוטופון לא
-
@גיל
יש את דידי לוי שהוא מורה נהדר וממוקד
לוקח זול (250 לשיעור וחצי שזה 166 ש"ח ל40 דקות)
הוא אחד המורים אני יכול להמליץ עליו באופן אישי
מלמד בבני ברק יוצא מזאבוטינסקי/אבוחצירא
טל: 052-2566-180
אם אתה יכול להוסיף אותו לטבלה.@טייס-קרבי לגבי דידי לוי הוא סבלני ונוח? ועד כמה הוא יכול לתקתק ולא למרוח? אני צריך מישהו מאוד נוח לאבא שלי שכבר בן 50 וגם מישהו שיתקתק לו…
-
צריכים לפצל את ההמלצות לקטגוריות או כוכבים
אני יסביר
יש הלימוד בעצמו
ויש יושר דיני ממונות
יש נוחות וגישה (לדוגמה חילוני שלא מכבד מספיק הצרכים החרדיים)
וכו’ וכו’
אי אפשר להכליל מומלץ או לא מומלץ
