דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      1. דף הבית
      2. טיפולים, אחזקה ותקלות
      3. מסוכן לנסוע ככה?

      מסוכן לנסוע ככה?

      מתוזמן נעוץ נעול הועבר טיפולים, אחזקה ותקלות
      4 פוסטים 2 כותבים 179 צפיות
      • מהישן לחדש
      • מהחדש לישן
      • הכי הרבה הצבעות
      תגובה
      • תגובה כנושא
      התחברו כדי לפרסם תגובה
      נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
      • S מנותק
        S מנותק
        SHALOM CHAIM
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #1

        אני בעל טויוטה פריוס 2012
        יום אחד אני נוסע ופתאום אני רואה שנדלקת לי נורות של ABS ובקרת החלקה והנד ברקס והברקס התחיל להיות קשה אחרי 3 שניות זה עבר אחרי כמה פעמים ככה פתאום בתחילת נסיעה זה נדלק והתחיל לצפצף אחרי 3 דקות בערך נכבה
        השאלה האם מסוכן לנסוע ככה

        עוד שאלה שלא קשורה האם זה שאני מחליק עם הרכב בכיכר בסיבוב זה גורם שצריך לעשות איזון גלגלים או שאין קשר

        D תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • S SHALOM CHAIM

          אני בעל טויוטה פריוס 2012
          יום אחד אני נוסע ופתאום אני רואה שנדלקת לי נורות של ABS ובקרת החלקה והנד ברקס והברקס התחיל להיות קשה אחרי 3 שניות זה עבר אחרי כמה פעמים ככה פתאום בתחילת נסיעה זה נדלק והתחיל לצפצף אחרי 3 דקות בערך נכבה
          השאלה האם מסוכן לנסוע ככה

          עוד שאלה שלא קשורה האם זה שאני מחליק עם הרכב בכיכר בסיבוב זה גורם שצריך לעשות איזון גלגלים או שאין קשר

          D מנותק
          D מנותק
          DanielC
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #2

          @SHALOM-CHAIM אם הדוושה קשה והרכב מתקשה לבלום לא ברור שזה מסוכן ? אם חלילה תצטרך בלימה פתאומית ?
          לגבי השאלה השניה אין קשר לאיזון הצמיגים שלך ככל הנראה סינים/שחוקים מאוד, תצטרך להחליפם בצמיגים איכותיים מחברה מוכרת.

          S תגובה 1 תגובה אחרונה
          2
          • D DanielC

            @SHALOM-CHAIM אם הדוושה קשה והרכב מתקשה לבלום לא ברור שזה מסוכן ? אם חלילה תצטרך בלימה פתאומית ?
            לגבי השאלה השניה אין קשר לאיזון הצמיגים שלך ככל הנראה סינים/שחוקים מאוד, תצטרך להחליפם בצמיגים איכותיים מחברה מוכרת.

            S מנותק
            S מנותק
            SHALOM CHAIM
            כתב נערך לאחרונה על ידי יוני
            #3

            @DanielC הרכב לא מתקשה לבלום פשוט נראה לי שה אבס לא עובד אז אני קצת מתקשה ללחוץ כי אין עזר חשמלי

            D תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • S SHALOM CHAIM

              @DanielC הרכב לא מתקשה לבלום פשוט נראה לי שה אבס לא עובד אז אני קצת מתקשה ללחוץ כי אין עזר חשמלי

              D מנותק
              D מנותק
              DanielC
              כתב נערך לאחרונה על ידי
              #4

              @SHALOM-CHAIM רק בעת בלימה חזקה מופעל ה ABS, בבלימה רגילה ABS לא נכנס לפעולה.
              משאבת הבלמים/משאבת וואקום/בוסטר בלם הם עובדות בלחץ הידראולי ולא חשמלי. לכן לא יהיה עזר חשמלי ומה שאתה מתקשה ללחוץ ככל הנראה בעיה בבוסטר הבלם.

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              2

              106

              מחובר

              3.0k

              משתמשים

              9.7k

              נושאים

              131.6k

              פוסטים
              • התחברות

              • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

              • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
              • פוסט ראשון
                פוסט אחרון
              0
              • דף הבית
              • תקנון הפורום
              • מילון מושגים המלא
              • המדריך המלא למשתמש
              • פוסטים אחרונים
              • משתמשים
              • חיפוש גוגל בפורום
              • פנייה למנהל הפורום