דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      1. דף הבית
      2. טיפולים, אחזקה ותקלות
      3. פריצת רכב טיוטה יאריס 2007

      פריצת רכב טיוטה יאריס 2007

      מתוזמן נעוץ נעול הועבר טיפולים, אחזקה ותקלות
      13 פוסטים 3 כותבים 326 צפיות
      • מהישן לחדש
      • מהחדש לישן
      • הכי הרבה הצבעות
      תגובה
      • תגובה כנושא
      התחברו כדי לפרסם תגובה
      נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
      • ט מנותק
        ט מנותק
        טייס קרבי
        כתב נערך לאחרונה על ידי יוני
        #1

        שלום לכולם רציתי לשאול אם יש למישהו מידע על שיחזור מפתח של טיוטה יאריס 2007
        זכיתי ברכב ממכרז ואין מפתח (כמו כן אין לי מושג עם יש מצבר או לא וכדו)
        אם למישהו יש מידע בעניין

        למדריך ביטול השתתפות עצמית לכל נהג

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        1
        • ט מנותק
          ט מנותק
          טייס קרבי
          כתב נערך לאחרונה על ידי יוני
          #2

          מקפיץ את השאלה
          וכן רציתי לשאול אם יש למישהו מושג אם יש לרכב גיר רובוטי??.
          (בדקתי וכל אתר מביא לי נתון אחר אחד כותב רובוטי ואחד כותב אוטומטי)
          מצורף מס רכב:
          16-719-62
          תודה.

          למדריך ביטול השתתפות עצמית לכל נהג

          ShebsaleS תגובה 1 תגובה אחרונה
          1
          • ט טייס קרבי

            מקפיץ את השאלה
            וכן רציתי לשאול אם יש למישהו מושג אם יש לרכב גיר רובוטי??.
            (בדקתי וכל אתר מביא לי נתון אחר אחד כותב רובוטי ואחד כותב אוטומטי)
            מצורף מס רכב:
            16-719-62
            תודה.

            ShebsaleS מנותק
            ShebsaleS מנותק
            Shebsale
            כתב נערך לאחרונה על ידי
            #3

            @טייס-קרבי רובוטי,
            כמה שילמת?

            תיווך רכבים זולים
            ‏‪052-817-9859‬‏

            ט תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • ShebsaleS Shebsale

              @טייס-קרבי רובוטי,
              כמה שילמת?

              ט מנותק
              ט מנותק
              טייס קרבי
              כתב נערך לאחרונה על ידי
              #4

              @Shebsale
              5K אבל אתה בטוח שזה רובוטי אל תגיד לי את זה…

              למדריך ביטול השתתפות עצמית לכל נהג

              ShebsaleS תגובה 1 תגובה אחרונה
              1
              • ט טייס קרבי

                @Shebsale
                5K אבל אתה בטוח שזה רובוטי אל תגיד לי את זה…

                ShebsaleS מנותק
                ShebsaleS מנותק
                Shebsale
                כתב נערך לאחרונה על ידי Shebsale
                #5

                @טייס-קרבי כתב בפריצת רכב טיוטה יאריס 2007:

                @Shebsale
                5K אבל אתה בטוח שזה רובוטי אל תגיד לי את זה…

                כן,
                לגבי השחזור
                איפה האוטו נמצא?
                תראה כאן
                https://rechavimzelaze.ovh/post/90615
                כמה ק"מ?

                תיווך רכבים זולים
                ‏‪052-817-9859‬‏

                ט תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • ShebsaleS Shebsale

                  @טייס-קרבי כתב בפריצת רכב טיוטה יאריס 2007:

                  @Shebsale
                  5K אבל אתה בטוח שזה רובוטי אל תגיד לי את זה…

                  כן,
                  לגבי השחזור
                  איפה האוטו נמצא?
                  תראה כאן
                  https://rechavimzelaze.ovh/post/90615
                  כמה ק"מ?

                  ט מנותק
                  ט מנותק
                  טייס קרבי
                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                  #6

                  @Shebsale
                  אין סיכוי שיש לו גיר אוטומטי ??.
                  אם כן אני יורד מזה אין לי עצבים לרובוטי!

                  למדריך ביטול השתתפות עצמית לכל נהג

                  אלוף העולם 1א תגובה 1 תגובה אחרונה
                  1
                  • ט טייס קרבי

                    @Shebsale
                    אין סיכוי שיש לו גיר אוטומטי ??.
                    אם כן אני יורד מזה אין לי עצבים לרובוטי!

                    אלוף העולם 1א מנותק
                    אלוף העולם 1א מנותק
                    אלוף העולם 1
                    מאסטר
                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                    #7

                    @טייס-קרבי רובוטי זה סוג של אוטומט

                    סמארט קאר מערכות לרכב.🚗
                    התקנות פרימיום לרכב-מולטימדיה,מצלמות ועוד…

                    ניתן ליצור קשר:
                    ehh3266@gmail.com

                    זמין באלעד, ירושלים והסביבה.

                    ט תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • אלוף העולם 1א אלוף העולם 1

                      @טייס-קרבי רובוטי זה סוג של אוטומט

                      ט מנותק
                      ט מנותק
                      טייס קרבי
                      כתב נערך לאחרונה על ידי יוני
                      #8

                      @אלוף-העולם-1
                      אני יודע אבל יש בזה הרבה יותר תקלות והנוחות נסיעה לא משהו!

                      למדריך ביטול השתתפות עצמית לכל נהג

                      אלוף העולם 1א תגובה 1 תגובה אחרונה
                      1
                      • ט טייס קרבי

                        @אלוף-העולם-1
                        אני יודע אבל יש בזה הרבה יותר תקלות והנוחות נסיעה לא משהו!

                        אלוף העולם 1א מנותק
                        אלוף העולם 1א מנותק
                        אלוף העולם 1
                        מאסטר
                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                        #9

                        @טייס-קרבי על הנוחות אני מסכים… אבל על תקלות לא!
                        זה מסתכם בקלאצים פעם ב…

                        סמארט קאר מערכות לרכב.🚗
                        התקנות פרימיום לרכב-מולטימדיה,מצלמות ועוד…

                        ניתן ליצור קשר:
                        ehh3266@gmail.com

                        זמין באלעד, ירושלים והסביבה.

                        ט תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • אלוף העולם 1א אלוף העולם 1

                          @טייס-קרבי על הנוחות אני מסכים… אבל על תקלות לא!
                          זה מסתכם בקלאצים פעם ב…

                          ט מנותק
                          ט מנותק
                          טייס קרבי
                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                          #10

                          @אלוף-העולם-1
                          אתה בטוח שזה לא מוריד את השווי של העיסקה?..
                          אני חוזר 5 אלף
                          יאריס 2007
                          כ 180 ק"מ
                          שמורה מאד
                          מה אומר???

                          למדריך ביטול השתתפות עצמית לכל נהג

                          ShebsaleS תגובה 1 תגובה אחרונה
                          1
                          • ט טייס קרבי

                            @אלוף-העולם-1
                            אתה בטוח שזה לא מוריד את השווי של העיסקה?..
                            אני חוזר 5 אלף
                            יאריס 2007
                            כ 180 ק"מ
                            שמורה מאד
                            מה אומר???

                            ShebsaleS מנותק
                            ShebsaleS מנותק
                            Shebsale
                            כתב נערך לאחרונה על ידי Shebsale
                            #11

                            @טייס-קרבי כתב בפריצת רכב טיוטה יאריס 2007:

                            @אלוף-העולם-1
                            אתה בטוח שזה לא מוריד את השווי של העיסקה?..
                            אני חוזר 5 אלף
                            יאריס 2007
                            כ 180 ק"מ
                            שמורה מאד
                            מה אומר???

                            אם אתה מחשב את ההוצאות של טסט ומפתח
                            זה המחיר פלוס מינוס
                            קח בחשבון שקלאץ’ ביאריס יקר בפער מקלאץ’ של קורולה רובוטית.

                            תיווך רכבים זולים
                            ‏‪052-817-9859‬‏

                            ט תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • ShebsaleS Shebsale

                              @טייס-קרבי כתב בפריצת רכב טיוטה יאריס 2007:

                              @אלוף-העולם-1
                              אתה בטוח שזה לא מוריד את השווי של העיסקה?..
                              אני חוזר 5 אלף
                              יאריס 2007
                              כ 180 ק"מ
                              שמורה מאד
                              מה אומר???

                              אם אתה מחשב את ההוצאות של טסט ומפתח
                              זה המחיר פלוס מינוס
                              קח בחשבון שקלאץ’ ביאריס יקר בפער מקלאץ’ של קורולה רובוטית.

                              ט מנותק
                              ט מנותק
                              טייס קרבי
                              כתב נערך לאחרונה על ידי
                              #12

                              @Shebsale
                              אבל טסט יש לי בכל רכב זה לא נחשב הוצאה
                              מפתח כן זה עוד 800 ש"ח יוצא 5800
                              למה נראה לך לא שווה?!?!?!
                              ביד 2 הכי נמוך 12000 לא?!?!?
                              איפה טעיתי?
                              (ולגבי מה שאמרת שהקלאצ יקר אתה יודע להגיד לי כמה יקר??)

                              למדריך ביטול השתתפות עצמית לכל נהג

                              ShebsaleS תגובה 1 תגובה אחרונה
                              1
                              • ט טייס קרבי

                                @Shebsale
                                אבל טסט יש לי בכל רכב זה לא נחשב הוצאה
                                מפתח כן זה עוד 800 ש"ח יוצא 5800
                                למה נראה לך לא שווה?!?!?!
                                ביד 2 הכי נמוך 12000 לא?!?!?
                                איפה טעיתי?
                                (ולגבי מה שאמרת שהקלאצ יקר אתה יודע להגיד לי כמה יקר??)

                                ShebsaleS מנותק
                                ShebsaleS מנותק
                                Shebsale
                                כתב נערך לאחרונה על ידי
                                #13

                                @טייס-קרבי כתב בפריצת רכב טיוטה יאריס 2007:

                                @Shebsale
                                אבל טסט יש לי בכל רכב זה לא נחשב הוצאה

                                כשאתה קונה רכב כל הוצאה מיידית שיש לך מתחשבת במחיר הקניה, ככה זה אצלי בכל אופן.

                                מפתח כן זה עוד 800 ש"ח יוצא 5800
                                למה נראה לך לא שווה?!?!?!
                                ביד 2 הכי נמוך 12000 לא?!?!?

                                לא,
                                אל תתבלבל מהמחירים ביד 2, זה שאנשים מבקשים יקר זה לא אומר שהם מקבלים, תבדוק תאריך במודעה.

                                (ולגבי מה שאמרת שהקלאצ יקר אתה יודע להגיד לי כמה יקר??)

                                לא.

                                תיווך רכבים זולים
                                ‏‪052-817-9859‬‏

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                1

                                8

                                מחובר

                                3.0k

                                משתמשים

                                9.8k

                                נושאים

                                132.1k

                                פוסטים
                                • התחברות

                                • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                • פוסט ראשון
                                  פוסט אחרון
                                0
                                • דף הבית
                                • תקנון הפורום
                                • מילון מושגים המלא
                                • המדריך המלא למשתמש
                                • פוסטים אחרונים
                                • משתמשים
                                • חיפוש גוגל בפורום
                                • פנייה למנהל הפורום