רגע לפני שתבקש קישור למולטימדיה לרכב שלך - רשימת קישורים עדכנית
-
@יצחק-רשטונ כתב ברגע לפני שתבקש קישור למולטימדיה לרכב שלך - רשימת קישורים עדכנית:
גם שם יש כמה, אומנם רק אחד זמין להזמנה והוא נקרא “FOR Old Toyota High” זה האחד נכון ?
לא, אתה צודק והקישור שהבאתי כבר לא זמין, תקנה את זה, https://s.click.aliexpress.com/e/_c38o6753 דגם FT-RZ-01 cable set
@EBA כתב ברגע לפני שתבקש קישור למולטימדיה לרכב שלך - רשימת קישורים עדכנית:
לא, אתה צודק והקישור שהבאתי כבר לא זמין, תקנה את זה, https://s.click.aliexpress.com/e/_c38o6753 דגם FT-RZ-01 cable set
זה גם לאוטלנדר 2013? יש צורך בקנבוס?
-
@EBA כתב ברגע לפני שתבקש קישור למולטימדיה לרכב שלך - רשימת קישורים עדכנית:
לא, אתה צודק והקישור שהבאתי כבר לא זמין, תקנה את זה, https://s.click.aliexpress.com/e/_c38o6753 דגם FT-RZ-01 cable set
זה גם לאוטלנדר 2013? יש צורך בקנבוס?
-
@aiib מה שציטטת כאן זה קנבס של טויוטה בכלל… תקנה בדיוק מה שכתוב במדריך.
LHD הכוונה שההגה בצד שמאל, כמו המכוניות בארץ. ולא RHD שזה הגה ימני כמו באנגליה.@EBA כתב ברגע לפני שתבקש קישור למולטימדיה לרכב שלך - רשימת קישורים עדכנית:
באנגליה.
אנגליה, פקיסטן וקפריסין…
אני בטוח שיש עוד מדינות רק שאין לי כוח לשאול את הבינה. -
@aiib מה שציטטת כאן זה קנבס של טויוטה בכלל… תקנה בדיוק מה שכתוב במדריך.
LHD הכוונה שההגה בצד שמאל, כמו המכוניות בארץ. ולא RHD שזה הגה ימני כמו באנגליה.@EBA כתב ברגע לפני שתבקש קישור למולטימדיה לרכב שלך - רשימת קישורים עדכנית:
@aiib מה שציטטת כאן זה קנבס של טויוטה בכלל… תקנה בדיוק מה שכתוב במדריך.
לא ראיתי שיש התייחסות לקנבוס באאוטלנדר, זה אומר שאין צורך?
LHD הכוונה שההגה בצד שמאל, כמו המכוניות בארץ. ולא RHD שזה הגה ימני כמו באנגליה.
איפה אני בוחר את זה?
-
@EBA כתב ברגע לפני שתבקש קישור למולטימדיה לרכב שלך - רשימת קישורים עדכנית:
@aiib מה שציטטת כאן זה קנבס של טויוטה בכלל… תקנה בדיוק מה שכתוב במדריך.
לא ראיתי שיש התייחסות לקנבוס באאוטלנדר, זה אומר שאין צורך?
LHD הכוונה שההגה בצד שמאל, כמו המכוניות בארץ. ולא RHD שזה הגה ימני כמו באנגליה.
איפה אני בוחר את זה?
-
@aiib כתב ברגע לפני שתבקש קישור למולטימדיה לרכב שלך - רשימת קישורים עדכנית:
לא ראיתי שיש התייחסות לקנבוס באאוטלנדר, זה אומר שאין צורך?
ב2013 ודאי שלא.
איפה אני בוחר את זה?
בדרך כלל כתוב, או שתראה ל הצורה של הפאנל.
-
@aiib כתב ברגע לפני שתבקש קישור למולטימדיה לרכב שלך - רשימת קישורים עדכנית:
לא ראיתי שיש התייחסות לקנבוס באאוטלנדר, זה אומר שאין צורך?
ב2013 ודאי שלא.
איפה אני בוחר את זה?
בדרך כלל כתוב, או שתראה ל הצורה של הפאנל.
-
@EBA כתב ברגע לפני שתבקש קישור למולטימדיה לרכב שלך - רשימת קישורים עדכנית:
ב2013 ודאי שלא.
אז במפאנל אני בוחר פאנל בלי כבל או שזה לא קשור לקנבוס וצריך כבל?
-
I Israel Meir התייחס לנושא זה
-
E EBA התייחס לנושא זה
-
תגיד אתה מתקין וואיז כי לא עובד לי

