דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      1. דף הבית
      2. טיפולים, אחזקה ותקלות
      3. צינור רדיאטור התנתק

      צינור רדיאטור התנתק

      מתוזמן נעוץ נעול הועבר טיפולים, אחזקה ותקלות
      6 פוסטים 5 כותבים 373 צפיות
      • מהישן לחדש
      • מהחדש לישן
      • הכי הרבה הצבעות
      תגובה
      • תגובה כנושא
      התחברו כדי לפרסם תגובה
      נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
      • ס מנותק
        ס מנותק
        סלאש
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #1

        יש לי מיצובישי לנסר 2011
        אתמול כשנסעתי האוטו התריע פתאום על חום מנוע גבוה
        עצרתי בצד מיד ופתחתי מכסה מנוע
        לתמיהתי המיכל פלסטיק של המים היה מלא לגמרי
        מה שהיה מוזר זה שאיזור המנוע היה רטוב
        אחרי הסתכלות שניה ראיתי שהצינור שמחבר את הרדיאטור התנתק וכל המים פשוט נשפכו
        ועכשיו לשאלות…

        1. למה זה קרה והאם מעכשיו אני צריך לבדוק לפני כל נסיעה שהצינור לא רופף?
        2. למה המים במיכל לא ירדו?
        א הרשלהה 2 תגובות תגובה אחרונה
        0
        • ס סלאש

          יש לי מיצובישי לנסר 2011
          אתמול כשנסעתי האוטו התריע פתאום על חום מנוע גבוה
          עצרתי בצד מיד ופתחתי מכסה מנוע
          לתמיהתי המיכל פלסטיק של המים היה מלא לגמרי
          מה שהיה מוזר זה שאיזור המנוע היה רטוב
          אחרי הסתכלות שניה ראיתי שהצינור שמחבר את הרדיאטור התנתק וכל המים פשוט נשפכו
          ועכשיו לשאלות…

          1. למה זה קרה והאם מעכשיו אני צריך לבדוק לפני כל נסיעה שהצינור לא רופף?
          2. למה המים במיכל לא ירדו?
          א מנותק
          א מנותק
          אלי 0
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #2

          @סלאש כתב בצינור רדיאטור התנתק:

          1. למה זה קרה והאם מעכשיו אני צריך לבדוק לפני כל נסיעה שהצינור לא רופף?

          אם חיברת את הצינור כמו שצריך זה לא אמור לקרות. צריך לראות למה באמת זה קרה יכול להיות כמה סיבות.

          1. למה המים במיכל לא ירדו?

          כי הם נשאבים לרדיאטור רק כשיש תת לחץ-ואקום.

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          3
          • ס סלאש

            יש לי מיצובישי לנסר 2011
            אתמול כשנסעתי האוטו התריע פתאום על חום מנוע גבוה
            עצרתי בצד מיד ופתחתי מכסה מנוע
            לתמיהתי המיכל פלסטיק של המים היה מלא לגמרי
            מה שהיה מוזר זה שאיזור המנוע היה רטוב
            אחרי הסתכלות שניה ראיתי שהצינור שמחבר את הרדיאטור התנתק וכל המים פשוט נשפכו
            ועכשיו לשאלות…

            1. למה זה קרה והאם מעכשיו אני צריך לבדוק לפני כל נסיעה שהצינור לא רופף?
            2. למה המים במיכל לא ירדו?
            הרשלהה מנותק
            הרשלהה מנותק
            הרשלה
            כתב נערך לאחרונה על ידי
            #3

            @סלאש כתב בצינור רדיאטור התנתק:

            למה זה קרה

            אם זה מחובר בבנד אולי הוא כבר חלש ולא מצליח להחזיק טוב

            ס תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • הרשלהה הרשלה

              @סלאש כתב בצינור רדיאטור התנתק:

              למה זה קרה

              אם זה מחובר בבנד אולי הוא כבר חלש ולא מצליח להחזיק טוב

              ס מנותק
              ס מנותק
              סלאש
              כתב נערך לאחרונה על ידי
              #4

              @הרשלה זה מחובר בסוג של חבק
              לזה אתה מתכוון בבנד?

              מוטי 56מ יוניי 2 תגובות תגובה אחרונה
              0
              • ס סלאש

                @הרשלה זה מחובר בסוג של חבק
                לזה אתה מתכוון בבנד?

                מוטי 56מ מנותק
                מוטי 56מ מנותק
                מוטי 56
                כתב נערך לאחרונה על ידי
                #5

                @סלאש אם הוא מבוסס על כמו קפיץ ולא ע"י הברגה, כדאי להחליף אותו, אולי הוא נחלש

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                3
                • ס סלאש

                  @הרשלה זה מחובר בסוג של חבק
                  לזה אתה מתכוון בבנד?

                  יוניי מנותק
                  יוניי מנותק
                  יוני
                  מגיה
                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                  #6

                  @סלאש כתב בצינור רדיאטור התנתק:

                  זה מחובר בסוג של חבק
                  לזה אתה מתכוון בבנד?

                  זה נקרא בנד
                  תראה אם הוא מחובר עכשיו חזק או שהוא רק בפנים

                  רכב=ההכנסת אורחים כמעט היחידה שיש היום
                  גמ"ח מוצרים להעברת דירה בעיר אופקים

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  1

                  7

                  מחובר

                  3.0k

                  משתמשים

                  9.8k

                  נושאים

                  132.1k

                  פוסטים
                  • התחברות

                  • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                  • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                  • פוסט ראשון
                    פוסט אחרון
                  0
                  • דף הבית
                  • תקנון הפורום
                  • מילון מושגים המלא
                  • המדריך המלא למשתמש
                  • פוסטים אחרונים
                  • משתמשים
                  • חיפוש גוגל בפורום
                  • פנייה למנהל הפורום