עצות לטסט
-
חשוב להכניס לתת מודע שבכל צומת צריך לבדוק אם אין תמרור עצור:
באחד הטסטים, הבחור שהיה איתי נפל על התעלמות מתמרור עצור. ואני על זה שעצרתי מדי מוקדם בלי קו מפריד (הוא טען שאין שם שדה ראייה). -
הכי חשוב שתי דברים כמו שכתב @חיים-ברזל 1- להראות שאתה כל הזמן במראות. 2- להסביר מה אתה עושה, ואפילו אם הבוחן מעיר לך או נוגע בהגה\ ח’‘ו בולם, תסביר בקטנה למה הוא לא צודק בלי לעצבן אותו מידי, אבל מספיק בשביל שתוכל לערער אם צריך.
ובעניין הרסקיו- טסט ראשון הבוחן סתם הכשיל אותי. טסט שני לקחתי רסקיו.אבל בטעות לקחתי יותר מידי והייתי אפאתי ונבלמתי ברמזור כתום, וזכות קדימה וכו’. בשלישי לא לקחתי כלום וב’'ה עברתי.@תלת-גוונא כתב בעצות לטסט:
תסביר בקטנה למה הוא לא צודק בלי לעצבן אותו מידי, אבל מספיק בשביל שתוכל לערער אם צריך.
מנסיון רב עם טסטים…אם הכוונה להסביר את עצמך, למה לא בלמת מיד וכדו’ לא אמורה להיות עם זה בעיה.
אבל אם זה גולש למקום של להסביר לו למה הוא לא צודק, מאה אחוז אתה לא עובר.
כך שאם עם הערות, ואפילו במקרים נדירים מאד עם נגיעה בהגה או בלימה יש סיכוי כלשהוא שתעבור (אם הכל היה כשורה והבוחן מבין שהוא התערב מהר לפני שאתה בעצמך עשית את זה) במקרה ו"תסביר לו בקטנה למה הוא לא צודק", הוא יבין שאתה לא תעבור לו בשתיקה ולכן כדי שלא תוכל לערער הוא לא צריך להתאמץ במיוחד, מספיק לו לסמן לך בטאבלט כמה דברים סתמיים כמו למשל קושי בהשתלבות בתנועה, התמקדות מוגזמת במראות (יש דבר כזה, תבדקו!) ולך תערער על זה בזמן הקצוב שיש לך לראות את הסרטון.
מה גם שהסיכוי שתעבור בערעור הוא אפסי עד לא קיים במציאות, רק אם הייתה טעות ממש. קח בחשבון שבינתיים אין אפשרות להזמין טסט נוסף.מעניין אותי מה אחוזי קבלת הערעורים במערך הבחינות?
-
טוב, אז קבעו לי תאריך לטסט
אשמח לדעת מניסיון אישי-
האם כדאי לקחת ריטלין?@יונדאי-i30
בקשר לכותרת “עצות לטסט” -
ראה את המאמר הנהדר של @מאיר כאן.
בקשר לרסקיו, רק נעשה לך שירות בנוסף לדעתם של חברי הפורום שכבר הביעו דעה כאן,
@הכל-בעזרת-השם המליץ על זה כאן.
ו @רכבניק (שבעצם כבר הגיב כאן, אך לא בעניין הזה) המליץ כאן.
אם יורשה לי להוסיף, מנסיון אישי, יש לחץ מאוד גדול בטסט, במיוחד אם אתה שואף לשלמות,
אבל אז אתה עובד על עצמך שיש בורא לעולם ואני עושה את המקסימום שלי - וזה מרגיע.