דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      1. דף הבית
      2. עסקאות רכב
      3. רציתי לדעת בכמה לתמחר

      רציתי לדעת בכמה לתמחר

      מתוזמן נעוץ נעול הועבר עסקאות רכב
      7 פוסטים 5 כותבים 306 צפיות
      • מהישן לחדש
      • מהחדש לישן
      • הכי הרבה הצבעות
      תגובה
      • תגובה כנושא
      התחברו כדי לפרסם תגובה
      נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
      • S מנותק
        S מנותק
        SHALOM CHAIM
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #1

        רציתי לדעת בכמה אפשר לתמחר לדייהטסו סיריון 2009
        עם 250,000 קילומטר
        הוחלף מאייד ומדחס של המזגן
        מערכת מולטימדיה עם רמקולים משודרגים
        מערכת גז לא ברישיון
        הוחלף גיר עכשיו
        וכן מייסבים
        טיפול 10000 בזמן
        טסט ל9 חודשים

        KlonimoosK תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • S SHALOM CHAIM

          רציתי לדעת בכמה אפשר לתמחר לדייהטסו סיריון 2009
          עם 250,000 קילומטר
          הוחלף מאייד ומדחס של המזגן
          מערכת מולטימדיה עם רמקולים משודרגים
          מערכת גז לא ברישיון
          הוחלף גיר עכשיו
          וכן מייסבים
          טיפול 10000 בזמן
          טסט ל9 חודשים

          KlonimoosK מנותק
          KlonimoosK מנותק
          Klonimoos
          מייבין סיירת פיקוח
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #2

          @SHALOM-CHAIM כתב ברציתי לדעת בכמה לתמחר:

          מערכת גז לא ברישיון

          מה הכוונה?
          ולמעשה ממליץ לך לעשות חיפושון ביד שתים לקבל פרופורציות על מחירים ע’'מ להיות ממוקד.
          @שמואל-קליין @הכל-בעזרת-השם


          ''חכם לב, יקח מצוות!''
          🖋כתבתי פוסט, 🧠כיוונתי לשם מצוות גמילות חסדים! 💰הרווחתי את הרווח האמיתי! 🙏

          דוד 100ד S 2 תגובות תגובה אחרונה
          2
          • KlonimoosK Klonimoos

            @SHALOM-CHAIM כתב ברציתי לדעת בכמה לתמחר:

            מערכת גז לא ברישיון

            מה הכוונה?
            ולמעשה ממליץ לך לעשות חיפושון ביד שתים לקבל פרופורציות על מחירים ע’'מ להיות ממוקד.
            @שמואל-קליין @הכל-בעזרת-השם

            דוד 100ד מנותק
            דוד 100ד מנותק
            דוד 100
            כתב נערך לאחרונה על ידי
            #3

            @Klonimoos הכוונה שזה הותקן בלי לעבור בדיקת מהנדס של הטכניון ולהיכנס ברשיון רכב

            S LexusL מוטי 56מ 3 תגובות תגובה אחרונה
            1
            • דוד 100ד דוד 100

              @Klonimoos הכוונה שזה הותקן בלי לעבור בדיקת מהנדס של הטכניון ולהיכנס ברשיון רכב

              S מנותק
              S מנותק
              SHALOM CHAIM
              כתב נערך לאחרונה על ידי
              #4

              @דוד-100 מדויק

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • KlonimoosK Klonimoos

                @SHALOM-CHAIM כתב ברציתי לדעת בכמה לתמחר:

                מערכת גז לא ברישיון

                מה הכוונה?
                ולמעשה ממליץ לך לעשות חיפושון ביד שתים לקבל פרופורציות על מחירים ע’'מ להיות ממוקד.
                @שמואל-קליין @הכל-בעזרת-השם

                S מנותק
                S מנותק
                SHALOM CHAIM
                כתב נערך לאחרונה על ידי
                #5

                @Klonimoos כתב ברציתי לדעת בכמה לתמחר:

                ולמעשה ממליץ לך לעשות חיפושון ביד שתים לקבל פרופורציות על מחירים ע’'מ להיות ממוקד

                רציתי רק את הבערך

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • דוד 100ד דוד 100

                  @Klonimoos הכוונה שזה הותקן בלי לעבור בדיקת מהנדס של הטכניון ולהיכנס ברשיון רכב

                  LexusL מנותק
                  LexusL מנותק
                  Lexus
                  מייבין
                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                  #6

                  @דוד-100 כתב ברציתי לדעת בכמה לתמחר:

                  @Klonimoos הכוונה שזה הותקן בלי לעבור בדיקת מהנדס של הטכניון ולהיכנס ברשיון רכב

                  שזה בעצם אומר שצריך להעביר את הטסטים בשחור
                  זה חיסרון די משמעותי לדעתי

                  שיפור החיפוש ביד2

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • דוד 100ד דוד 100

                    @Klonimoos הכוונה שזה הותקן בלי לעבור בדיקת מהנדס של הטכניון ולהיכנס ברשיון רכב

                    מוטי 56מ מנותק
                    מוטי 56מ מנותק
                    מוטי 56
                    כתב נערך לאחרונה על ידי מוטי 56
                    #7

                    @דוד-100 כתב ברציתי לדעת בכמה לתמחר:

                    @Klonimoos הכוונה שזה הותקן בלי לעבור בדיקת מהנדס של הטכניון ולהיכנס ברשיון רכב

                    איפה הותקן?
                    יש אפשרות לאשר את זה?
                    ובתשלום נוסף או שהתשלום על ההתקנה כולל גם את האישור?

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0

                    86

                    מחובר

                    3.0k

                    משתמשים

                    9.8k

                    נושאים

                    131.7k

                    פוסטים
                    • התחברות

                    • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                    • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                    • פוסט ראשון
                      פוסט אחרון
                    0
                    • דף הבית
                    • תקנון הפורום
                    • מילון מושגים המלא
                    • המדריך המלא למשתמש
                    • פוסטים אחרונים
                    • משתמשים
                    • חיפוש גוגל בפורום
                    • פנייה למנהל הפורום