דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      1. דף הבית
      2. טיפולים, אחזקה ותקלות
      3. חלקי חילוף
      4. פורום מולטימדיה ומצלמות דרך
      5. מערכת לפריוס 2011

      מערכת לפריוס 2011

      מתוזמן נעוץ נעול הועבר פורום מולטימדיה ומצלמות דרך
      32 פוסטים 9 כותבים 11.4k צפיות
      • מהישן לחדש
      • מהחדש לישן
      • הכי הרבה הצבעות
      תגובה
      • תגובה כנושא
      התחברו כדי לפרסם תגובה
      נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
      • שלמה 1ש מנותק
        שלמה 1ש מנותק
        שלמה 1
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #1

        אשמח אם מישהו יוכל לשלוח לי קישור להזמין מערכת
        מולטימדיה לטויוטה פריוס 2011
        בגודל הטוב שמתאים נראה לי 10 אינץ
        אני צריך מערכת הכי איכותית משהו טוב ואיכותי
        [כבר נפלתי עם מערכת קודמת דפוקה]
        וכן חשוב לי מצלמת רורס איכותית מאוד
        תודה רבה
        נ.ב ראיתי התכתבות על המכס משהו יש מערכות שנתקעות במכס? וא"כ מה הפיתרון
        תודה רבה מראש

        שלמה 1ש מיישהמ 2 תגובות תגובה אחרונה
        0
        • שלמה 1ש שלמה 1

          אשמח אם מישהו יוכל לשלוח לי קישור להזמין מערכת
          מולטימדיה לטויוטה פריוס 2011
          בגודל הטוב שמתאים נראה לי 10 אינץ
          אני צריך מערכת הכי איכותית משהו טוב ואיכותי
          [כבר נפלתי עם מערכת קודמת דפוקה]
          וכן חשוב לי מצלמת רורס איכותית מאוד
          תודה רבה
          נ.ב ראיתי התכתבות על המכס משהו יש מערכות שנתקעות במכס? וא"כ מה הפיתרון
          תודה רבה מראש

          שלמה 1ש מנותק
          שלמה 1ש מנותק
          שלמה 1
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #2

          @שלמה-1 אני לא מבין בזה אשמח אם מישהו ישלח לי קישור של המערכת הכי טובה ואני יזמין
          תודה

          מיוחדמ תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • שלמה 1ש שלמה 1

            @שלמה-1 אני לא מבין בזה אשמח אם מישהו ישלח לי קישור של המערכת הכי טובה ואני יזמין
            תודה

            מיוחדמ מנותק
            מיוחדמ מנותק
            מיוחד
            מאסטר
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #3

            @שלמה-1 העלו כאן ב70 דולר בערך מערכת מעולה. צריך למצוא את הקישור.

            גמ''ח "והלכת בדרכיו".
            כלי עבודה. ומחשב רכב. ושכפול מפתחות…
            בדיקת מחשב מקצועית לפני קנייה.
            special12323@gmail.com

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • שלמה 1ש שלמה 1

              אשמח אם מישהו יוכל לשלוח לי קישור להזמין מערכת
              מולטימדיה לטויוטה פריוס 2011
              בגודל הטוב שמתאים נראה לי 10 אינץ
              אני צריך מערכת הכי איכותית משהו טוב ואיכותי
              [כבר נפלתי עם מערכת קודמת דפוקה]
              וכן חשוב לי מצלמת רורס איכותית מאוד
              תודה רבה
              נ.ב ראיתי התכתבות על המכס משהו יש מערכות שנתקעות במכס? וא"כ מה הפיתרון
              תודה רבה מראש

              מיישהמ מנותק
              מיישהמ מנותק
              מיישה
              מאסטר
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #4

              @שלמה-1
              מערכת מעולה מתחת למחיר המכס
              https://s.click.aliexpress.com/e/_oCxuSLD
              פאנל 10 אינץ’ וכבל
              https://s.click.aliexpress.com/e/_oBNh0D5

              ייעוץ התקנה ומכירת מערכות מולטימדיה וקופסאות אנדרואיד.
              מגוון פתרונות סינון וחסימה. בית שמש.
              לפרטים שלח מייל ל- gmhhassimot@gmail.com

              יחיים חיימובי שלמה 1ש יוסי 0י 3 תגובות תגובה אחרונה
              1
              • מיישהמ מיישה

                @שלמה-1
                מערכת מעולה מתחת למחיר המכס
                https://s.click.aliexpress.com/e/_oCxuSLD
                פאנל 10 אינץ’ וכבל
                https://s.click.aliexpress.com/e/_oBNh0D5

                יחיים חיימובי מנותק
                יחיים חיימובי מנותק
                יחיים חיימוב
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #5

                @מיישה זה מתאים גם לסיויק 2008 המולטימדיה ?

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • מיישהמ מיישה

                  @שלמה-1
                  מערכת מעולה מתחת למחיר המכס
                  https://s.click.aliexpress.com/e/_oCxuSLD
                  פאנל 10 אינץ’ וכבל
                  https://s.click.aliexpress.com/e/_oBNh0D5

                  שלמה 1ש מנותק
                  שלמה 1ש מנותק
                  שלמה 1
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #6

                  @מיישה תודה רבה
                  הקישור של המערכת לא פותח הוא כותב שהדף לא נמצא
                  אשמח אם תוכל לשלוח לי קישור של מערכת אחרת הכי טובה שיכול להיות משהו ברמה גבוהה
                  תודה רבה

                  דני מערכותד תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • שלמה 1ש שלמה 1

                    @מיישה תודה רבה
                    הקישור של המערכת לא פותח הוא כותב שהדף לא נמצא
                    אשמח אם תוכל לשלוח לי קישור של מערכת אחרת הכי טובה שיכול להיות משהו ברמה גבוהה
                    תודה רבה

                    דני מערכותד מנותק
                    דני מערכותד מנותק
                    דני מערכות
                    מייבין
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #7

                    @שלמה-1 זה נפתח מצוין יש לך בעיה באינטרנט

                    ''מעדיף לעזור לך לעשות לבד מאשר לעשות את זה בשבילך…''
                    לפני שאתה מזמין מערכת מהקישורים שלי
                    https://did.li/MxyOf

                    שלמה 1ש תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • דני מערכותד דני מערכות

                      @שלמה-1 זה נפתח מצוין יש לך בעיה באינטרנט

                      שלמה 1ש מנותק
                      שלמה 1ש מנותק
                      שלמה 1
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #8

                      @דני-מערכות זה מגיע עם מצלמת רורס?
                      זה לא נראה ככה
                      וזה המערכת הכי טובה שיש?
                      אני צריך הכי טוב משהו ברמה גבוהה
                      תודה רבה

                      דני מערכותד תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • שלמה 1ש שלמה 1

                        @דני-מערכות זה מגיע עם מצלמת רורס?
                        זה לא נראה ככה
                        וזה המערכת הכי טובה שיש?
                        אני צריך הכי טוב משהו ברמה גבוהה
                        תודה רבה

                        דני מערכותד מנותק
                        דני מערכותד מנותק
                        דני מערכות
                        מייבין
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #9

                        @שלמה-1 זה בלי מצלמת רוורס וזה לא הכי טוב יש. יותר טובה אבל היא יקרה וגם נתפסת הרבה במכס
                        https://s.click.aliexpress.com/e/_oCgkxwn
                        זה המערכת

                        ''מעדיף לעזור לך לעשות לבד מאשר לעשות את זה בשבילך…''
                        לפני שאתה מזמין מערכת מהקישורים שלי
                        https://did.li/MxyOf

                        EBAE משהקפלןמ 2 תגובות תגובה אחרונה
                        0
                        • דני מערכותד דני מערכות

                          @שלמה-1 זה בלי מצלמת רוורס וזה לא הכי טוב יש. יותר טובה אבל היא יקרה וגם נתפסת הרבה במכס
                          https://s.click.aliexpress.com/e/_oCgkxwn
                          זה המערכת

                          EBAE מנותק
                          EBAE מנותק
                          EBA
                          מאסטר
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #10

                          @דני-מערכות בהפרש בין שתיהן אתה יכול לקנות 35 מצלמות רוורס…

                          התקנת מולטימדיות במודיעין עילית, חסימה למולטימדיה וסימים מוזלים
                          050-4133851
                          מחפש מולטימדיה? תתחיל כאן

                          דני מערכותד תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • EBAE EBA

                            @דני-מערכות בהפרש בין שתיהן אתה יכול לקנות 35 מצלמות רוורס…

                            דני מערכותד מנותק
                            דני מערכותד מנותק
                            דני מערכות
                            מייבין
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי דני מערכות
                            #11

                            @EBA

                            ברור והוא לא ביקש אותה בגלל המצלמת רוורס אלא בגלל שהיא המערכת הכי טובה ואין חולק שהיא יותר טובה מה TS18

                            @שלמה-1 כתב במערכת לפריוס 2011:

                            וזה המערכת הכי טובה שיש?

                            ''מעדיף לעזור לך לעשות לבד מאשר לעשות את זה בשבילך…''
                            לפני שאתה מזמין מערכת מהקישורים שלי
                            https://did.li/MxyOf

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • שלמה 1ש מנותק
                              שלמה 1ש מנותק
                              שלמה 1
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #12

                              בקיצור זה המערכת הכי טובה שיש?
                              מה שדני שלח?
                              זה עם הכי הרבה רם גיגה לא יודע לא מבין בזה זה הכי מומלץ? מכל הבחינות?
                              זה מגיע עם מצלמת רורס איכותית? חשוב לי משהו מאוד איכותי וברור

                              נ.ב ומה עם מה שכתבתם שנתקע במכס מה זה אומר שמשלמים מכס והכל טוב או שזה תקוע?
                              ואחת לכמה זה קורה?
                              תודה רבה

                              דני מערכותד תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • שלמה 1ש שלמה 1

                                בקיצור זה המערכת הכי טובה שיש?
                                מה שדני שלח?
                                זה עם הכי הרבה רם גיגה לא יודע לא מבין בזה זה הכי מומלץ? מכל הבחינות?
                                זה מגיע עם מצלמת רורס איכותית? חשוב לי משהו מאוד איכותי וברור

                                נ.ב ומה עם מה שכתבתם שנתקע במכס מה זה אומר שמשלמים מכס והכל טוב או שזה תקוע?
                                ואחת לכמה זה קורה?
                                תודה רבה

                                דני מערכותד מנותק
                                דני מערכותד מנותק
                                דני מערכות
                                מייבין
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי יוני
                                #13

                                @שלמה-1 כתב במערכת לפריוס 2011:

                                בקיצור זה המערכת הכי טובה שיש?
                                מה שדני שלח?
                                זה עם הכי הרבה רם גיגה לא יודע לא מבין בזה זה הכי מומלץ? מכל הבחינות?

                                זה המערכת הכי טובה בשוק היא עם 4 ראם אבל יש אותה גם בגרסאות עם 6 או 8 פה הדגם TS10S בגרסאות היקרות

                                @שלמה-1 כתב במערכת לפריוס 2011:

                                זה מגיע עם מצלמת רורס איכותית? חשוב לי משהו מאוד איכותי וברור

                                הקישור הראשון ששלחתי מגיע כולל מצלמת רוורס הכי איכותית בשוק ובקישור של המערכת היקרה יותר אין מצלמת רוורס אבל אתה יכול לקנות בגרושים פה
                                או קדח פה דגם שם צבע: AHD CVBS 1080P

                                @שלמה-1 כתב במערכת לפריוס 2011:

                                נ.ב ומה עם מה שכתבתם שנתקע במכס מה זה אומר שמשלמים מכס והכל טוב או שזה תקוע?
                                ואחת לכמה זה קורה?

                                צריך להגיש בקשה ולשלם וזה משתחרר פעם זה לא היה קורה בכלל היום זה קורה הרבה ויש בזה סיכון של זמן עד שזה משתחרר והמחיר שצריך לשלם

                                ''מעדיף לעזור לך לעשות לבד מאשר לעשות את זה בשבילך…''
                                לפני שאתה מזמין מערכת מהקישורים שלי
                                https://did.li/MxyOf

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • דני מערכותד דני מערכות

                                  @שלמה-1 זה בלי מצלמת רוורס וזה לא הכי טוב יש. יותר טובה אבל היא יקרה וגם נתפסת הרבה במכס
                                  https://s.click.aliexpress.com/e/_oCgkxwn
                                  זה המערכת

                                  משהקפלןמ מנותק
                                  משהקפלןמ מנותק
                                  משהקפלן
                                  מייבין
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי משהקפלן
                                  #14

                                  @דני-מערכות כתב במערכת לפריוס 2011:

                                  @שלמה-1 זה בלי מצלמת רוורס וזה לא הכי טוב יש. יותר טובה אבל היא יקרה וגם נתפסת הרבה במכס
                                  https://s.click.aliexpress.com/e/_oCgkxwn
                                  זה המערכת

                                  אם כבר אז אולי עדיף את זה, מאליבאבא פחות או יותר אותו המחיר, עם הגעה יותר בטוחה ומהירה
                                  https://www.alibaba.com/product-detail/Baidayu-Universal-9-10-TS10S-Car_1601440880473.html?spm=a2756.trade-list-buyer.0.0.5ce676e99fLvlK

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  1
                                  • שלמה 1ש מנותק
                                    שלמה 1ש מנותק
                                    שלמה 1
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #15

                                    אשמח אם מוטי ברנד ישלח לי את הקישור של המצלמת רורס הכי טובה שיש
                                    הכי טובה
                                    תודה רבה

                                    מוטי ברנדמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    1
                                    • שלמה 1ש שלמה 1

                                      אשמח אם מוטי ברנד ישלח לי את הקישור של המצלמת רורס הכי טובה שיש
                                      הכי טובה
                                      תודה רבה

                                      מוטי ברנדמ מנותק
                                      מוטי ברנדמ מנותק
                                      מוטי ברנד
                                      מייבין
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #16

                                      @שלמה-1 כתב במערכת לפריוס 2011:

                                      אשמח אם מוטי ברנד ישלח לי את הקישור של המצלמת רורס הכי טובה שיש
                                      הכי טובה
                                      תודה רבה

                                      https://s.click.aliexpress.com/e/_oB2KPKj

                                      "מוטיקאר מערכות לרכב" התקנת מולטימדיות
                                      וסימים של נטפרי 0527661381
                                      דברו איתי 2086841@gmail.com
                                      ותצטרפו למעגל הלקוחות המרוצים שלי

                                      שלמה 1ש 2 תגובות תגובה אחרונה
                                      0
                                      • מוטי ברנדמ מוטי ברנד

                                        @שלמה-1 כתב במערכת לפריוס 2011:

                                        אשמח אם מוטי ברנד ישלח לי את הקישור של המצלמת רורס הכי טובה שיש
                                        הכי טובה
                                        תודה רבה

                                        https://s.click.aliexpress.com/e/_oB2KPKj

                                        שלמה 1ש מנותק
                                        שלמה 1ש מנותק
                                        שלמה 1
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #17

                                        @מוטי-ברנד תודה רבה רבה

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • מוטי ברנדמ מוטי ברנד

                                          @שלמה-1 כתב במערכת לפריוס 2011:

                                          אשמח אם מוטי ברנד ישלח לי את הקישור של המצלמת רורס הכי טובה שיש
                                          הכי טובה
                                          תודה רבה

                                          https://s.click.aliexpress.com/e/_oB2KPKj

                                          שלמה 1ש מנותק
                                          שלמה 1ש מנותק
                                          שלמה 1
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #18

                                          @מוטי-ברנד יש שם כמה סוגים של מצלמות מה להזמין?

                                          שלמה 1ש מוטי ברנדמ 2 תגובות תגובה אחרונה
                                          0
                                          • שלמה 1ש שלמה 1

                                            @מוטי-ברנד יש שם כמה סוגים של מצלמות מה להזמין?

                                            שלמה 1ש מנותק
                                            שלמה 1ש מנותק
                                            שלמה 1
                                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                            #19

                                            @שלמה-1 ואשמח גם למצלמה קדמית לשמשה טובה וזולה אם יש לך קישור
                                            ממש תודה

                                            שלמה 1ש תגובה 1 תגובה אחרונה
                                            0
                                            • שלמה 1ש שלמה 1

                                              @מוטי-ברנד יש שם כמה סוגים של מצלמות מה להזמין?

                                              מוטי ברנדמ מנותק
                                              מוטי ברנדמ מנותק
                                              מוטי ברנד
                                              מייבין
                                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                              #20

                                              @שלמה-1 יש לך 4 אופציות יש את הזול בשחור ויש את היקר עם מסגרת שחור או זהב מה שבא לך

                                              "מוטיקאר מערכות לרכב" התקנת מולטימדיות
                                              וסימים של נטפרי 0527661381
                                              דברו איתי 2086841@gmail.com
                                              ותצטרפו למעגל הלקוחות המרוצים שלי

                                              שלמה 1ש תגובה 1 תגובה אחרונה
                                              1

                                              • 1
                                              • 2

                                              33

                                              מחובר

                                              3.0k

                                              משתמשים

                                              9.8k

                                              נושאים

                                              131.9k

                                              פוסטים
                                              • התחברות

                                              • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                              • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                              • פוסט ראשון
                                                פוסט אחרון
                                              0
                                              • דף הבית
                                              • תקנון הפורום
                                              • מילון מושגים המלא
                                              • המדריך המלא למשתמש
                                              • פוסטים אחרונים
                                              • משתמשים
                                              • חיפוש גוגל בפורום
                                              • פנייה למנהל הפורום