יונדאי I 30 הצורה החדשה
-
יש את הרכב בגיר ידני ובגיר רובוטי
הידני יותר אמין ונוח למי שרגיל…
הרובוטי די מרגיז לנהוג עליו בפקקים ובעיר, והקלאץ’ שלו נשחק מזחילה בפקקים
הפנסים שלו נשחקים די מהר צריך ליטוש כל שנה לפני טסט שזה לא נורא אבל במקרים מסוימים טעונים החלפה
אתייג כאן את @EBA שהיה לו כזה רכב אם אני לא טועה -
אשמח לקבל חוו"ד על הרכב הנ"ל (בכל הפורום ראיתי רק מישהו אחד שכתב עליו, אם יש למישהו אפשרות להרחיב לי בענין או לתת לי מענה לשאלות ספציפיות אשמח לדעת).
@אבי-אבו
החדשה מסוף 2012 עד סוף 2015 דיי אמין מסוף 2015 [תראה לפי המגנזיום בגלגלים] יש גיר רובוטי לא כ"כ אמין -
היה לי יונדאי i30 שנת 2016 סטיישן
אז ככה: מעלותיו הם: רכב סופר נוח, הן מבחינת מושבים נוחים יותר מהרגיל והן מבחינת נוחות נסיעה.
מרווח וגדול (טוב, פאגז/ סטיישן זה נושא רחב {תרתי משמע}] וידוע כפינוק לבעלי משפחה וכדו’).
מגיע למהירויות גבוהות ומתנהג בהם מאד יפה…
יחסית חסכוני (שלי לקח בערך 1/14)
חסרונותיו: הגיר דו מצמדי מה שלפעמים מקשה עליו בתוך העיר ויש סוג של נפילות הילוך (אולי זה היה רק אצלי אבל אני יודע שבכללות הגיר עדין)
המנוע נקרא מנוע שרשרת שהוא יותר יקר ויותר רגיש ולכן הטיפולים התקופתיים מאד מאד חשובים ואפילו קריטיים
הרכב קצת נמוךזהו, זה מה שעולה לי בגדול, אם יש שאלות, בשמחה
-
מכיון שאני לא מבין כלום ברכבים אשמח אם תוכלו לפשט לי גם דברים כאלו פשוטים…
@י.-שטרן מאיזה בחינה זה מעצבן ליסוע ברובוטי? ומה זה אומר שהוא לא אמין?
@יוסף-0 איך שאני יודע הוא לוקח הרבה יותר דלק מאשר 1-14 האם מה שזה לקח לך כך זה בגלל הרובוטי או שאין קשר?וכן בענין המהירויות שלו שנהנית ממנו זה גם יכול להיות קשור או לא?
וכן לאיזה טיפולים תקופתיים כוונתך לטיפול 10000 או מעבר לזה, מאד מענין אותי וחשוב לי האם הרכב הזה דורש התעסקות היינו לבדוק מים שמן וכו’ לעתים קרובות או שמספיק לו הטיפול 10000.
דבר נוסף הוא נראה מאד נמוך ברמה שכל רכב כזה שרואים זה נראה כאילו עוד שניה הגלגל (במיוחד האחורי) הולך להיתקע בפח שלו, האם באמת זה כך גם בנהיגה, והאם זה מפריע.
עוד דבר- ביד 2 ראיתי כמה רכבים כאלו שנכתב עליהם שהוחלף מנוע וזה היה ברכבים עם ק"מ נמוכים יחסית, האם המנוע שלו באמת כזה מסוכן? -
מכיון שאני לא מבין כלום ברכבים אשמח אם תוכלו לפשט לי גם דברים כאלו פשוטים…
@י.-שטרן מאיזה בחינה זה מעצבן ליסוע ברובוטי? ומה זה אומר שהוא לא אמין?
@יוסף-0 איך שאני יודע הוא לוקח הרבה יותר דלק מאשר 1-14 האם מה שזה לקח לך כך זה בגלל הרובוטי או שאין קשר?וכן בענין המהירויות שלו שנהנית ממנו זה גם יכול להיות קשור או לא?
וכן לאיזה טיפולים תקופתיים כוונתך לטיפול 10000 או מעבר לזה, מאד מענין אותי וחשוב לי האם הרכב הזה דורש התעסקות היינו לבדוק מים שמן וכו’ לעתים קרובות או שמספיק לו הטיפול 10000.
דבר נוסף הוא נראה מאד נמוך ברמה שכל רכב כזה שרואים זה נראה כאילו עוד שניה הגלגל (במיוחד האחורי) הולך להיתקע בפח שלו, האם באמת זה כך גם בנהיגה, והאם זה מפריע.
עוד דבר- ביד 2 ראיתי כמה רכבים כאלו שנכתב עליהם שהוחלף מנוע וזה היה ברכבים עם ק"מ נמוכים יחסית, האם המנוע שלו באמת כזה מסוכן?@אבי-אבו כתב ביונדאי I 30 הצורה החדשה:
מאיזה בחינה זה מעצבן לנסוע ברובוטי? ומה זה אומר שהוא לא אמין?
נסעת פעם עם נהג שנוהג על רכב ידני בלי לדעת להחליף הילוך בזמן?
אתה פשוט עם סוג של תזוזות מרגיזות והעברות הילוך לא במקום לדוגמא באמצע עליה שהוא מעלה הילוך והרכב קשה לו לסחוב בעליה אז אתה צריך ללחוץ יותר על הגז ושוב הוא מוריד הילוך פתאום בקיצור לא נעים לי על כל פנים
שהקלאץ’ הרובוטי נשחק מהר ובפרט בפקקים זה הכוונה שאינו כ"כ אמין -
@אבי-אבו
החדשה מסוף 2012 עד סוף 2015 דיי אמין מסוף 2015 [תראה לפי המגנזיום בגלגלים] יש גיר רובוטי לא כ"כ אמין@פתוח-לשמוע כתב ביונדאי I 30 הצורה החדשה:
@אבי-אבו
[תראה לפי המגנזיום בגלגלים]כמדומני שהמגנזיום קדם קצת לגיר הרובוטי, אבל אפשר לזהות ע״פ העיצוב השונה בחזית.
@אבי-אבו כתב ביונדאי I 30 הצורה החדשה:
מכיון שאני לא מבין כלום ברכבים אשמח אם תוכלו לפשט לי גם דברים כאלו פשוטים…
@יוסף-0 איך שאני יודע הוא לוקח הרבה יותר דלק מאשר 1-14 האם מה שזה לקח לך כך זה בגלל הרובוטי או שאין קשר?וכן בענין המהירויות שלו שנהנית ממנו זה גם יכול להיות קשור או לא?בהחלט יש קשר בין צריכת הדלק לרובוטי, באוטומט הרגיל צריכת הדלק יותר בכיוון של 1-10/11
דבר נוסף הוא נראה מאד נמוך ברמה שכל רכב כזה שרואים זה נראה כאילו עוד שניה הגלגל (במיוחד האחורי) הולך להיתקע בפח שלו, האם באמת זה כך גם בנהיגה, והאם זה מפריע.
מתוקף היותו סטיישן הוא משמש הרבה בעלי מלאכה שנוסעים קבוע עם תא מטען מלא, עם תא מטען ריק זה ממש לא אמור להתקרב ללהיתקע בפח.
עוד דבר- ביד 2 ראיתי כמה רכבים כאלו שנכתב עליהם שהוחלף מנוע וזה היה ברכבים עם ק"מ נמוכים יחסית, האם המנוע שלו באמת כזה מסוכן?
בלי טיפול קבוע, איכותי ובזמן, זה בהחלט מסוכן (בעיקר בוצה במנוע).