דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      1. דף הבית
      2. טיפולים, אחזקה ותקלות
      3. חלקי חילוף
      4. פורום מולטימדיה ומצלמות דרך
      5. מולטימדיה לטויוטה קורולה 2007

      מולטימדיה לטויוטה קורולה 2007

      מתוזמן נעוץ נעול הועבר פורום מולטימדיה ומצלמות דרך
      86 פוסטים 13 כותבים 3.2k צפיות
      • מהישן לחדש
      • מהחדש לישן
      • הכי הרבה הצבעות
      תגובה
      • תגובה כנושא
      התחברו כדי לפרסם תגובה
      נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
      • י ידידים

        @מוטי-ברנד כתב במולטימדיה לטויוטה קורולה 2007:

        בשביל וייז מינימום את זה צבע : TS18-מצלמה
        עדיף את זה צבע : T10-מצלמה

        יש אופציה לקנות בלי מצלמה ושיהיה יותר זול? כי אין לי צורך במצלמה

        מוטי ברנדמ מנותק
        מוטי ברנדמ מנותק
        מוטי ברנד
        מייבין
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #81

        @ידידים זה כבר כלול זה לא כזה הפרש במחיר

        "מוטיקאר מערכות לרכב" התקנת מולטימדיות
        וסימים של נטפרי 0527661381
        דברו איתי 2086841@gmail.com
        ותצטרפו למעגל הלקוחות המרוצים שלי

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • י ידידים

          @מוטי-ברנד כתב במולטימדיה לטויוטה קורולה 2007:

          בשביל וייז מינימום את זה צבע : TS18-מצלמה
          עדיף את זה צבע : T10-מצלמה

          יש אופציה לקנות בלי מצלמה ושיהיה יותר זול? כי אין לי צורך במצלמה

          המפותחה מנותק
          המפותחה מנותק
          המפותח
          מייבין
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #82

          @ידידים כתב במולטימדיה לטויוטה קורולה 2007:

          @מוטי-ברנד כתב במולטימדיה לטויוטה קורולה 2007:

          בשביל וייז מינימום את זה צבע : TS18-מצלמה
          עדיף את זה צבע : T10-מצלמה

          יש אופציה לקנות בלי מצלמה ושיהיה יותר זול? כי אין לי צורך במצלמה

          כן יש שם באופציה t10 1

          מתקין מערכות מולטימדיה
          טיפולי 10,000 החלפת פלאגים וכו'
          בצפת והסביבה
          לפרטים: במייל שבפרופיל

          י תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • המפותחה המפותח

            @ידידים כתב במולטימדיה לטויוטה קורולה 2007:

            @מוטי-ברנד כתב במולטימדיה לטויוטה קורולה 2007:

            בשביל וייז מינימום את זה צבע : TS18-מצלמה
            עדיף את זה צבע : T10-מצלמה

            יש אופציה לקנות בלי מצלמה ושיהיה יותר זול? כי אין לי צורך במצלמה

            כן יש שם באופציה t10 1

            י מנותק
            י מנותק
            ידידים
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #83

            @המפותח כתב במולטימדיה לטויוטה קורולה 2007:

            כן יש שם באופציה t10 1

            לא מצאתי
            תוכל להגיד לי איזה מספר מימין או משמאל ובאיזה שורה
            תודה

            המפותחה תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • י ידידים

              @המפותח כתב במולטימדיה לטויוטה קורולה 2007:

              כן יש שם באופציה t10 1

              לא מצאתי
              תוכל להגיד לי איזה מספר מימין או משמאל ובאיזה שורה
              תודה

              המפותחה מנותק
              המפותחה מנותק
              המפותח
              מייבין
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי ראובן שבתי
              #84

              @ידידים
              זה בלי מצלמה
              Screenshot_20240827-212212.png

              זה עם מצלמה
              Screenshot_20240827-212216.png

              מתקין מערכות מולטימדיה
              טיפולי 10,000 החלפת פלאגים וכו'
              בצפת והסביבה
              לפרטים: במייל שבפרופיל

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • י מנותק
                י מנותק
                ידידים
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #85

                @מוטי-ברנד
                ואני חייב גם את הפלסטיק של המזגן מהקישור השני נכון?
                תודה על הכל

                המפותחה תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • י ידידים

                  @מוטי-ברנד
                  ואני חייב גם את הפלסטיק של המזגן מהקישור השני נכון?
                  תודה על הכל

                  המפותחה מנותק
                  המפותחה מנותק
                  המפותח
                  מייבין
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי המפותח
                  #86

                  @ידידים כתב במולטימדיה לטויוטה קורולה 2007:

                  @מוטי-ברנד
                  ואני חייב גם את הפלסטיק של המזגן מהקישור השני נכון?
                  תודה על הכל

                  אכן כן
                  אלא אם אתה רוצה להישאר בלי תריסי מזגן 🤪

                  מתקין מערכות מולטימדיה
                  טיפולי 10,000 החלפת פלאגים וכו'
                  בצפת והסביבה
                  לפרטים: במייל שבפרופיל

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0

                  • 1
                  • 2
                  • 3
                  • 4
                  • 5

                  93

                  מחובר

                  3.0k

                  משתמשים

                  9.7k

                  נושאים

                  131.4k

                  פוסטים
                  • התחברות

                  • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                  • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                  • פוסט ראשון
                    פוסט אחרון
                  0
                  • דף הבית
                  • תקנון הפורום
                  • מילון מושגים המלא
                  • המדריך המלא למשתמש
                  • פוסטים אחרונים
                  • משתמשים
                  • חיפוש גוגל בפורום
                  • פנייה למנהל הפורום