דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      1. דף הבית
      2. טיפולים, אחזקה ותקלות
      3. איך לזהות איזו תושבת מנוע נפגמה?

      איך לזהות איזו תושבת מנוע נפגמה?

      מתוזמן נעוץ נעול הועבר טיפולים, אחזקה ותקלות
      9 פוסטים 3 כותבים 403 צפיות
      • מהישן לחדש
      • מהחדש לישן
      • הכי הרבה הצבעות
      תגובה
      • תגובה כנושא
      התחברו כדי לפרסם תגובה
      נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
      • 1451 מנותק
        1451 מנותק
        145
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי יעקב מ. פינס
        #1

        שלום ברשותי מיצובישי לנסר, לאחרונה יש רעידות באוטו שמורגשות כבעיה בתושבת מנוע, השאלה היא הרי יש 4 תושבות איך יודעים איזו פגומה ???

        מיוחדמ תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • 1451 145

          שלום ברשותי מיצובישי לנסר, לאחרונה יש רעידות באוטו שמורגשות כבעיה בתושבת מנוע, השאלה היא הרי יש 4 תושבות איך יודעים איזו פגומה ???

          מיוחדמ מנותק
          מיוחדמ מנותק
          מיוחד
          מאסטר
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי מיוחד
          #2

          @145
          דרך כלל זה הימינית למעלה תסתכל עליהם ותראה, בפרט אם הצד השני טוב תוכל להשוות, אתה תשים לב לשינוי סדקים גומי גמור וכו’
          נראה לי צד נוסע, עכ’'פ תסתכל על שניהם ותראה אם הם יבשות או קרועות סדוקות
          אולי תעיין כאן יתן לך מידע
          https://www.youtube.com/watch?v=WWa3JElt5Rs

          גמ''ח "והלכת בדרכיו".
          כלי עבודה. ומחשב רכב. ושכפול מפתחות…
          בדיקת מחשב מקצועית לפני קנייה.
          special12323@gmail.com

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • 1451 מנותק
            1451 מנותק
            145
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #3

            צד נוסע או צד נהג

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • 1451 מנותק
              1451 מנותק
              145
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #4

              כשאני מעביר לניוטרל יש רגיעה ברעידות , זה באמת קשור רק לתושבות?

              י תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • 1451 מנותק
                1451 מנותק
                145
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #5

                אגב כאן יש סרטון שמראה איך להחליף את כל התושבות במיצבושי לנסר .

                מיוחדמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • 1451 145

                  כשאני מעביר לניוטרל יש רגיעה ברעידות , זה באמת קשור רק לתושבות?

                  י מנותק
                  י מנותק
                  י. שטרן
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #6

                  @145 כתב באיך לזהות איזו תושבת מונע נפגמה?:

                  כשאני מעביר לניוטרל יש רגיעה ברעידות , זה באמת קשור רק לתושבות?

                  נראה שכן, ע"פ רוב זה התסמינים

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • 1451 145

                    אגב כאן יש סרטון שמראה איך להחליף את כל התושבות במיצבושי לנסר .

                    מיוחדמ מנותק
                    מיוחדמ מנותק
                    מיוחד
                    מאסטר
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי מיוחד
                    #7

                    @145 כתב באיך לזהות איזו תושבת מונע נפגמה?:
                    מצויין.

                    רק לא פתוח בנטפרי אצלי, https://www.youtube.com/watch?v=DRY5lCG-Tsc תנסה לראות את זה זה לא פתוח בנטפרי, אולי יועיל, נראה שם שהוא מראה איך לזהות את התושבת, לא ראיתי, https://www.youtube.com/watch?v=vEb15NgsNkU וגם זה אולי יועיל

                    איזה רעידות תסתכל על המנוע. ותראה.
                    בנוסף בהעברת הילוכים ובהתנעה

                    גמ''ח "והלכת בדרכיו".
                    כלי עבודה. ומחשב רכב. ושכפול מפתחות…
                    בדיקת מחשב מקצועית לפני קנייה.
                    special12323@gmail.com

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • 1451 מנותק
                      1451 מנותק
                      145
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #8

                      כללי שהמנוע נמצא בD , מורגש רעידות , בהגה וגם דפיקות כלליות

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • 1451 מנותק
                        1451 מנותק
                        145
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #9

                        סופו של דבר , הלכתי למוסך אדל (על יד קבר שמעון הצדיק ) , והוא אמר שאין שום בעיה בתושבות, ואלו רעידות לגיטמיות לכל דבר

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • ראובן שבתיר ראובן שבתי העביר נושא זה מ-מנוע

                        55

                        מחובר

                        3.0k

                        משתמשים

                        9.7k

                        נושאים

                        131.2k

                        פוסטים
                        • התחברות

                        • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                        • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                        • פוסט ראשון
                          פוסט אחרון
                        0
                        • דף הבית
                        • תקנון הפורום
                        • מילון מושגים המלא
                        • המדריך המלא למשתמש
                        • פוסטים אחרונים
                        • משתמשים
                        • חיפוש גוגל בפורום
                        • פנייה למנהל הפורום