המלצה לרכב 7 מקומות 2020 ומעלה.
-
לא כל כך ברור לי הצרכים. מחד
@הטוב-באדם כתב בהמלצה לרכב 7 מקומות 2020 ומעלה.:
המשתלם ביותר מבחינת מחיר אמינות וחיסכון.
מאידך
@הטוב-באדם כתב בהמלצה לרכב 7 מקומות 2020 ומעלה.:
אין הגבלה במחיר הרכב.(בכל זאת? אולי 300,000 גג.)
ככל שתקנה רכב יקר יותר הירידת ערך בסוף תהיה גדולה יותר
אם אתה מחפש משהו קומפקטי וקלאסי (לא משתמש רוב הזמן ב7 מקומות) תוכל לקחת קודיאק דיזל 4*4 או אאוטלנדר וזה יצא לך הכי רווחי, הם לא ממש לשטח אלא יותר לשבילים
אם אתה מחפש להתפנק אתה יכול לקחת היילנדר שהוא הכי אמין והכי יקר, או סורנטו היברידית, וגם הם לא שטח אמיתי
אם אתה יותר נועז הייתי ממליץ לחשוב על BYD טאנג, קודם כל הוא חשמלי עם טווח טוב סביבות 400 ק"מ ויחסוך לך הרבה בדלק, חוץ מזה הוא מאוד מאוד נח ומאובזר, והוא גם סביר בשטח קל, הנעלם הוא מה יהיה המחיר שלו עוד כמה שנים - BYD זה חברה יחסית אמינה ומבוססת לא כמו כל הסינים -
@עבד-נאמן כתב בהמלצה לרכב 7 מקומות 2020 ומעלה.:
לא כל כך ברור לי הצרכים.
מה לא ברור?
גם אם התקציב גבוה הוא לא מחפש לשרוף כסף יש עוד דברים לעשות עם הכסף חוץ מאוטו נוצץ
הוא מתייעץ בכדי למקסם את הרכישה
הוא מוכן לשלם כסף כל עוד זה מצדיק את עצמו
למשל היילנדר ניתן למצוא במחירים טובים והירידת ערך שלו לא מטורפת משא"כ בסורנטו
הבעיה שהוא@הטוב-באדם כתב בהמלצה לרכב 7 מקומות 2020 ומעלה.:
מחפש משהו פרקטי לא סיינה וכדו’ בגודל של אוטובוס…
אני לא יודע האם היילנדר נחשב אצלו לאוטובוס…
-
כהמשך לעניין הטאנג, זה שחדש עולה 330 אלף ויד שניה יכול לעלות 230 אלף, יתכן שזה דווקא מעודד את הרווחיות שהירידת ערך הראשונית מורידה מאוד הרבה, ומכאן ואילך הוא כבר ירד בעדינות - יכול להיות יותר בעדינות מרכבים מקבילים
לעניין מש"כ @דובאי, מובן שהוא רוצה למקסם את הרכישה, רק כדאי שיגדיר תקציב - לכתוב אין הגבלה זה יוצר חוסר בהירות אם הכוונה לתקציב גבוה בדווקא, או שהוא יסכים לשלם הרבה על משהו שיתן לו חסכון אמיתי (אם נקביל את זה לרכבים יותר מוכרים - יעדיף לשלם יותר על פריוס פלוס מאשר על ורסו, כי בסוף זה באמת יהיה משתלם יותר)
על זה כתבתי שיהיה ברור שמלקנות רכב יותר יקר לא יצא רווח אמיתי ביחס לאאוטלנדר וכדו’. מי שרוצה לשלם על פינוק ונוחות שיהנה… -
תכל’ס לדעתי
המוצר שהוא מחפש הוא מצרך די נדיר יש לי גם שלוש חברים פחות או יותר עם אותם דרישות והם פשוט נשארו עם הרכבים הקודמים (קודיאק/סורנטו במקרה דנן)כי הם לא מצאו …
אם טויוטה היו מייצרים רכב כמו הראב 4 קצת יותר גדול (ומנוע יותר חזק ) 7 מקומות זה היה ה-ד-ב-ראני הייתי ממליץ על היילנדר יד שניה ניתן למצוא ב200-250 אל"ש
לדעתי המומלץ שבקטגוריה
אם כי הוא קצת בולט מהקטגוריה -
@צילפינגים כתב בהמלצה לרכב 7 מקומות 2020 ומעלה.:
@דובאי כתב בהמלצה לרכב 7 מקומות 2020 ומעלה.:
אם טויוטה היו מייצרים רכב כמו הראב 4 קצת יותר גדול (ומנוע יותר חזק ) 7 מקומות זה היה ה-ד-ב-ר
לנד קרוזר ארוך
אוי נו באמת
נס של- ב.מ.ו. אין 7 מקומות
-
@צילפינגים כתב בהמלצה לרכב 7 מקומות 2020 ומעלה.:
לנד קרוזר ארוך
אבל הוא לא נוח בעליל ליומיום, תוסיף בלאי גבוה למערכת מתלים ציריות וכדו’
אין חולק על זה שזה רכב מבוקש ברמה לא נורמלית, אבל מי שמחפש ראב 4 ארוך לא זה הסגנון שלו…
בפרט שראב 4 בחלק מהדגמים היברידי ולנד קרוזר מזללת דלק -
@צילפינגים כתב בהמלצה לרכב 7 מקומות 2020 ומעלה.:
@דובאי כתב בהמלצה לרכב 7 מקומות 2020 ומעלה.:
אם טויוטה היו מייצרים רכב כמו הראב 4 קצת יותר גדול (ומנוע יותר חזק ) 7 מקומות זה היה ה-ד-ב-ר
לנד קרוזר ארוך
יש ללקסוס דגם של שמונה מקומות, שדומה ללנד קרוזר, אבל נראה קצת יותר רך
עריכה: לקסוס LX600
אבל נראה לי ששנת 2020 שלו עולה יותר מ300000 חדש עולה 949K
אגב גם לנד קרוזר ארוך שנת 2020 יכול להגיע למחירים הללו, אם כי לא בדקתי -
@שמואל-קליין כתב בהמלצה לרכב 7 מקומות 2020 ומעלה.:
רקסטון דיזל?
אפשר יותר פרטים על הרכב,
ובהשוואה לטויוטה הנ’'ל.@דובאי כתב בהמלצה לרכב 7 מקומות 2020 ומעלה.:
אני לא יודע האם היילנדר נחשב אצלו לאוטובוס…
לא נחשב.
-
@הטוב-באדם כתב בהמלצה לרכב 7 מקומות 2020 ומעלה.:
לא נחשב.
אז לך על זה
יותר חסכוני מהרקסטון (היברדי)
יותר אמין (טויוטה)
ויותר מרווח -
@טוסון כתב בהמלצה לרכב 7 מקומות 2020 ומעלה.:
לקסוס LX600
הLX מקביל/מבוסס על הלנקרוזר האמריקאי [הלנדקרוזר 300]
והGX מקביל/מבוסס על הלנדקרוזר הנפוצה במחוזותינו -
@יצחק-רשטונ כתב בהמלצה לרכב 7 מקומות 2020 ומעלה.:
@טוסון כתב בהמלצה לרכב 7 מקומות 2020 ומעלה.:
לקסוס LX600
הLX מקביל/מבוסס על הלנקרוזר האמריקאי [הלנדקרוזר 300]
והGX מקביל/מבוסס על הלנדקרוזר הנפוצה במחוזותינואגב בדקתי עכשיו והוא 7 מקומות ולא 8 כמו שכתבתי מעלה