שינוי קמ בלוח שעונים
-
בהודעה הראשונה הזכרת את הרצון שלך לעבור טסט, אז כתבתי שלא תיווצר לך בעיה מכך שבטסט הקודם דיווחת על לדוגמה 300,000 ק"מ, ובטסט הבא תדווח על 200,000 ק"מ.
אף אחד לא יגיד לך ‘אתה שקרן, אתה לא עובר טסט’.מה גם שאתה יכול לעשות את החישוב ולהגיד לבוחן/בודק את הקילומטראז’ האמיתי, לא סביר שהוא בכלל יסתכל בספידומטר ולמקרה שכן תסביר לו את העניין.
למרות זאת כתבתי שאם תמצא איך לשנות את זה בלי השקעה אני כן ממליץ.
עם השקעה, לדעתי מיותר. -
@itzik כתב בשינוי קמ בלוח שעונים:
בהודעה הראשונה הזכרת את הרצון שלך לעבור טסט, אז כתבתי שלא תיווצר לך בעיה מכך שבטסט הקודם דיווחת על לדוגמה 300,000 ק"מ, ובטסט הבא תדווח על 200,000 ק"מ.
אף אחד לא יגיד לך ‘אתה שקרן, אתה לא עובר טסט’.זה לא נכון כלל ועיקר.
חבר שלי קנה רכב מערבי, וכשבא להעביר אותו טסט, לא העבירו אותו בגלל אותה הבעיה בדיוק, של ק"מ נמוך מהשנה הקודמת. -
@zalmensmok כתב בשינוי קמ בלוח שעונים:
@itzik זה שהסוחרים עושים את זה, זה לא אומר שאין בעיה עם הטסט.
הרי הם בכל מקרה עבדו עליך.התכוונתי לא רק לעניין הטכני אלא לכך שהם מעבירים טסט אחרי הורדת ק"מ.
לפעמים גם כשהרכב כלל לא צריך לעבור טסט אלא מגיעים רק למטרה זו. -
@itzik כתב בשינוי קמ בלוח שעונים:
בטוח שזו הייתה הסיבה?
כי אני יודע שסוחרים עושים את זה בכיף ואף אחד לא מונע מהם.
אשמח לדעת שטעיתי.אין לי כרגע איך לברר את הנושא, היות שמדובר מחבר מהעבר הרחוק.
אבל אני זוכר בוודאות שהוא סיפר שזו הסיבה שפסלו אותו.וכמו שכבר כתבו, אין שום ראיה מסוחרים, כי גם אם הם עושים לך טסט לרכב, הם מעבירים בשחור, ויחד עם מכלול הבעיות שהם כסוחרים הסתירו, נכללת גם ה’בעיה’ הזו…