שינוי קמ בלוח שעונים
-
זה אולי נשמע לא נכון, אבל כידוע החלפתי לוח שעונים ביאריס 2005 מפירוק, והלוח התקין נמוך מהישן ב100 אלף קמ, וכדי להעבירו טסט אני מחפש אם יודע משהוא משהוא לשנות ספרות קמ
-
זה אולי נשמע לא נכון, אבל כידוע החלפתי לוח שעונים ביאריס 2005 מפירוק, והלוח התקין נמוך מהישן ב100 אלף קמ, וכדי להעבירו טסט אני מחפש אם יודע משהוא משהוא לשנות ספרות קמ
-
@mol כתב בשינוי קמ בלוח שעונים:
זה אולי נשמע לא נכון, אבל כידוע החלפתי לוח שעונים ביאריס 2005 מפירוק, והלוח התקין נמוך מהישן ב100 אלף קמ, וכדי להעבירו טסט אני מחפש אם יודע משהוא משהוא לשנות ספרות קמ
סע לכפר. דיר קדיס וכדו’.
רק קודם תשאיר צוואה. -
זה אולי נשמע לא נכון, אבל כידוע החלפתי לוח שעונים ביאריס 2005 מפירוק, והלוח התקין נמוך מהישן ב100 אלף קמ, וכדי להעבירו טסט אני מחפש אם יודע משהוא משהוא לשנות ספרות קמ
@mol כתב בשינוי קמ בלוח שעונים:
זה אולי נשמע לא נכון, אבל כידוע החלפתי לוח שעונים ביאריס 2005 מפירוק, והלוח התקין נמוך מהישן ב100 אלף קמ, וכדי להעבירו טסט אני מחפש אם יודע משהוא משהוא לשנות ספרות קמ
מכון ספידומטר זה עבודתו ולא צריך ליסוע לכפרים וערים המוקפות חומה מימות וכו
-
אם העניין הוא רק טסט, לא תהיה לך בעיה גם אם הנתון יהיה נמוך מהטסט הקודם.
אם תמצא דרך פשוטה ובלי השקעה לעשות את זה אני ממליץ, לדוגמה כדי שתדע את הקילומטראז’ לצורך טיפולים בלי לחשב.
אחרת, לענ"ד בכזה רכב, אפשר לוותר. -
בהודעה הראשונה הזכרת את הרצון שלך לעבור טסט, אז כתבתי שלא תיווצר לך בעיה מכך שבטסט הקודם דיווחת על לדוגמה 300,000 ק"מ, ובטסט הבא תדווח על 200,000 ק"מ.
אף אחד לא יגיד לך ‘אתה שקרן, אתה לא עובר טסט’.מה גם שאתה יכול לעשות את החישוב ולהגיד לבוחן/בודק את הקילומטראז’ האמיתי, לא סביר שהוא בכלל יסתכל בספידומטר ולמקרה שכן תסביר לו את העניין.
למרות זאת כתבתי שאם תמצא איך לשנות את זה בלי השקעה אני כן ממליץ.
עם השקעה, לדעתי מיותר. -
בהודעה הראשונה הזכרת את הרצון שלך לעבור טסט, אז כתבתי שלא תיווצר לך בעיה מכך שבטסט הקודם דיווחת על לדוגמה 300,000 ק"מ, ובטסט הבא תדווח על 200,000 ק"מ.
אף אחד לא יגיד לך ‘אתה שקרן, אתה לא עובר טסט’.מה גם שאתה יכול לעשות את החישוב ולהגיד לבוחן/בודק את הקילומטראז’ האמיתי, לא סביר שהוא בכלל יסתכל בספידומטר ולמקרה שכן תסביר לו את העניין.
למרות זאת כתבתי שאם תמצא איך לשנות את זה בלי השקעה אני כן ממליץ.
עם השקעה, לדעתי מיותר.@itzik כתב בשינוי קמ בלוח שעונים:
בהודעה הראשונה הזכרת את הרצון שלך לעבור טסט, אז כתבתי שלא תיווצר לך בעיה מכך שבטסט הקודם דיווחת על לדוגמה 300,000 ק"מ, ובטסט הבא תדווח על 200,000 ק"מ.
אף אחד לא יגיד לך ‘אתה שקרן, אתה לא עובר טסט’.זה לא נכון כלל ועיקר.
חבר שלי קנה רכב מערבי, וכשבא להעביר אותו טסט, לא העבירו אותו בגלל אותה הבעיה בדיוק, של ק"מ נמוך מהשנה הקודמת. -
בטוח שזו הייתה הסיבה?
כי אני יודע שסוחרים עושים את זה בכיף ואף אחד לא מונע מהם.
אשמח לדעת שטעיתי.@itzik זה שהסוחרים עושים את זה, זה לא אומר שאין בעיה עם הטסט.
הרי הם בכל מקרה עבדו עליך. -
@itzik זה שהסוחרים עושים את זה, זה לא אומר שאין בעיה עם הטסט.
הרי הם בכל מקרה עבדו עליך.@zalmensmok כתב בשינוי קמ בלוח שעונים:
@itzik זה שהסוחרים עושים את זה, זה לא אומר שאין בעיה עם הטסט.
הרי הם בכל מקרה עבדו עליך.התכוונתי לא רק לעניין הטכני אלא לכך שהם מעבירים טסט אחרי הורדת ק"מ.
לפעמים גם כשהרכב כלל לא צריך לעבור טסט אלא מגיעים רק למטרה זו. -
בטוח שזו הייתה הסיבה?
כי אני יודע שסוחרים עושים את זה בכיף ואף אחד לא מונע מהם.
אשמח לדעת שטעיתי.@itzik כתב בשינוי קמ בלוח שעונים:
בטוח שזו הייתה הסיבה?
כי אני יודע שסוחרים עושים את זה בכיף ואף אחד לא מונע מהם.
אשמח לדעת שטעיתי.אין לי כרגע איך לברר את הנושא, היות שמדובר מחבר מהעבר הרחוק.
אבל אני זוכר בוודאות שהוא סיפר שזו הסיבה שפסלו אותו.וכמו שכבר כתבו, אין שום ראיה מסוחרים, כי גם אם הם עושים לך טסט לרכב, הם מעבירים בשחור, ויחד עם מכלול הבעיות שהם כסוחרים הסתירו, נכללת גם ה’בעיה’ הזו…