דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      1. דף הבית
      2. טיפולים, אחזקה ותקלות
      3. חלקי חילוף
      4. פורום מולטימדיה ומצלמות דרך
      5. סקירת כלל מצלמות הדרך המומלצות לרכב - מדריך מתעדכן - תגובות למדריך

      סקירת כלל מצלמות הדרך המומלצות לרכב - מדריך מתעדכן - תגובות למדריך

      מתוזמן נעוץ נעול הועבר פורום מולטימדיה ומצלמות דרך
      503 פוסטים 61 כותבים 392.3k צפיות
      • מהישן לחדש
      • מהחדש לישן
      • הכי הרבה הצבעות
      תגובה
      • תגובה כנושא
      התחברו כדי לפרסם תגובה
      נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
      • הנווטה הנווט

        קניתי מצלמה עכשיו z50 pro k4 מה זה האפשרות לקנות עם כרטיס או בלי בחרתי בלי אבל מה זה אומר?
        איפה ניתן לקנות כרטיסים? הקישורים באתר לא נותנים לא מהארץ ולא מחו"ל כותב לא עובד.אולי יש מחסור רציני דווקא עכשיו?

        ט מנותק
        ט מנותק
        טכנולוג
        מאסטר
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #501

        @הנווט משום מה המצלמות החדשות של ddpai לא אוהבות את הכרטיס של סאנדיסק ולכן כדאי לקנות כרטיס של ddpai עצמם או של סמסונג
        הכרטיסים של ddpai אמורים להיות טובים הם יוצרו במיוחד לשם כך ולעת עתה הם לא עושים בעיות ואם יהיו בעיות תוכל לפנות אליהם והם לא יוכלו להתחמק כי זה יצור שלהם (אם כי אין איתם עדיין מספיק ניסיון)
        יש במארזים יש 64 ג’יגה ב18$ כאן אבל אם רוצים נפח יותר גדול אז כאן
        לגבי הכרטיסים של סמסונג יש בקישור הזה
        או זה
        או זה
        רק שים לב שאתה קונה את הדגם שנקרא SAMSUNG PRO Endurance
        ואם המצלמה של חברה אחרת אז סאנדיסק מצויינים בקישור כאן
        לגבי הנפח מצטט מהמדריך

        @טכנולוג כתב בסקירת כלל מצלמות הדרך המומלצות לרכב - מדריך מתעדכן:

        אני נותן כאן נפח ממוצע לפי סוגי מצלמות
        מצלמה שמצלמת באיכות 2k כ1.5 ג’יגה ל10 דקות
        מצלמה שמצלמת באיכות 4k כ4 ג’יגה ל10 דקות

        כמובן שזה למצלמה אחת, אם יש כפולה או משולשת אז צריך לחשבן בהתאם
        והסיבה שכדאי לקחת גדול היא

        1. אם יש לי מצלמה באיכות 4k ויש לי כרטיס 64 ג’יגה זאת אומרת שלאחר כשעתיים וחצי הכרטיס מלא ואז המצלמה מתחילה לדרוס את הסרטונים הישנים ולכן אם נסעת יותר משעתיים וחצי לא תוכל לראות את מה שקרה בתחילת הנסיעה ובוודאי שלא את מה שהיה אתמול

        2. אם כל שעתיים וחצי הכרטיס מתמלא זה יוצר בלאי גבוה מאוד לכרטיס והוא יהרס מהר יותר (הוא עמיד לכ50,000 מחזורים של כתיבה ומחיקה)

        ניתן ליצור קשר בכל עניין במייל Msh92810@gmail.com

        הנווטה תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • ט טכנולוג

          @הנווט משום מה המצלמות החדשות של ddpai לא אוהבות את הכרטיס של סאנדיסק ולכן כדאי לקנות כרטיס של ddpai עצמם או של סמסונג
          הכרטיסים של ddpai אמורים להיות טובים הם יוצרו במיוחד לשם כך ולעת עתה הם לא עושים בעיות ואם יהיו בעיות תוכל לפנות אליהם והם לא יוכלו להתחמק כי זה יצור שלהם (אם כי אין איתם עדיין מספיק ניסיון)
          יש במארזים יש 64 ג’יגה ב18$ כאן אבל אם רוצים נפח יותר גדול אז כאן
          לגבי הכרטיסים של סמסונג יש בקישור הזה
          או זה
          או זה
          רק שים לב שאתה קונה את הדגם שנקרא SAMSUNG PRO Endurance
          ואם המצלמה של חברה אחרת אז סאנדיסק מצויינים בקישור כאן
          לגבי הנפח מצטט מהמדריך

          @טכנולוג כתב בסקירת כלל מצלמות הדרך המומלצות לרכב - מדריך מתעדכן:

          אני נותן כאן נפח ממוצע לפי סוגי מצלמות
          מצלמה שמצלמת באיכות 2k כ1.5 ג’יגה ל10 דקות
          מצלמה שמצלמת באיכות 4k כ4 ג’יגה ל10 דקות

          כמובן שזה למצלמה אחת, אם יש כפולה או משולשת אז צריך לחשבן בהתאם
          והסיבה שכדאי לקחת גדול היא

          1. אם יש לי מצלמה באיכות 4k ויש לי כרטיס 64 ג’יגה זאת אומרת שלאחר כשעתיים וחצי הכרטיס מלא ואז המצלמה מתחילה לדרוס את הסרטונים הישנים ולכן אם נסעת יותר משעתיים וחצי לא תוכל לראות את מה שקרה בתחילת הנסיעה ובוודאי שלא את מה שהיה אתמול

          2. אם כל שעתיים וחצי הכרטיס מתמלא זה יוצר בלאי גבוה מאוד לכרטיס והוא יהרס מהר יותר (הוא עמיד לכ50,000 מחזורים של כתיבה ומחיקה)

          הנווטה מנותק
          הנווטה מנותק
          הנווט
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #502

          @טכנולוג כן ראיתי אבל זה 81 שקל לא 18 דולר אולי יש איזה הנחה ? וגם מחייבים לקנות 3 בשביל משלוח חינם…

          אושר מתקרבא תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • הנווטה הנווט

            @טכנולוג כן ראיתי אבל זה 81 שקל לא 18 דולר אולי יש איזה הנחה ? וגם מחייבים לקנות 3 בשביל משלוח חינם…

            אושר מתקרבא מנותק
            אושר מתקרבא מנותק
            אושר מתקרב
            מייבין
            כתב נערך לאחרונה על ידי
            #503

            @הנווט תחליף מטבע לדולר, וחכה לתחילת החודש
            לגבי ה3 למשלוח, תוסיף עוד 2 פיציפקעס שעולים 99 סנט


            מי שהעביר ביקורת בפומבי - הוא בעצם גינה ציבורית? 🤔

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            1

            • 1
            • 2
            • 22
            • 23
            • 24
            • 25
            • 26

            91

            מחובר

            3.0k

            משתמשים

            9.8k

            נושאים

            132.1k

            פוסטים
            • התחברות

            • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

            • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
            • פוסט ראשון
              פוסט אחרון
            0
            • דף הבית
            • תקנון הפורום
            • מילון מושגים המלא
            • המדריך המלא למשתמש
            • פוסטים אחרונים
            • משתמשים
            • חיפוש גוגל בפורום
            • פנייה למנהל הפורום