סקירת כלל מצלמות הדרך המומלצות לרכב - מדריך מתעדכן - תגובות למדריך
-
קניתי מצלמה עכשיו z50 pro k4 מה זה האפשרות לקנות עם כרטיס או בלי בחרתי בלי אבל מה זה אומר?
איפה ניתן לקנות כרטיסים? הקישורים באתר לא נותנים לא מהארץ ולא מחו"ל כותב לא עובד.אולי יש מחסור רציני דווקא עכשיו?@הנווט משום מה המצלמות החדשות של ddpai לא אוהבות את הכרטיס של סאנדיסק ולכן כדאי לקנות כרטיס של ddpai עצמם או של סמסונג
הכרטיסים של ddpai אמורים להיות טובים הם יוצרו במיוחד לשם כך ולעת עתה הם לא עושים בעיות ואם יהיו בעיות תוכל לפנות אליהם והם לא יוכלו להתחמק כי זה יצור שלהם (אם כי אין איתם עדיין מספיק ניסיון)
יש במארזים יש 64 ג’יגה ב18$ כאן אבל אם רוצים נפח יותר גדול אז כאן
לגבי הכרטיסים של סמסונג יש בקישור הזה
או זה
או זה
רק שים לב שאתה קונה את הדגם שנקרא SAMSUNG PRO Endurance
ואם המצלמה של חברה אחרת אז סאנדיסק מצויינים בקישור כאן
לגבי הנפח מצטט מהמדריך@טכנולוג כתב בסקירת כלל מצלמות הדרך המומלצות לרכב - מדריך מתעדכן:
אני נותן כאן נפח ממוצע לפי סוגי מצלמות
מצלמה שמצלמת באיכות 2k כ1.5 ג’יגה ל10 דקות
מצלמה שמצלמת באיכות 4k כ4 ג’יגה ל10 דקותכמובן שזה למצלמה אחת, אם יש כפולה או משולשת אז צריך לחשבן בהתאם
והסיבה שכדאי לקחת גדול היא-
אם יש לי מצלמה באיכות 4k ויש לי כרטיס 64 ג’יגה זאת אומרת שלאחר כשעתיים וחצי הכרטיס מלא ואז המצלמה מתחילה לדרוס את הסרטונים הישנים ולכן אם נסעת יותר משעתיים וחצי לא תוכל לראות את מה שקרה בתחילת הנסיעה ובוודאי שלא את מה שהיה אתמול
-
אם כל שעתיים וחצי הכרטיס מתמלא זה יוצר בלאי גבוה מאוד לכרטיס והוא יהרס מהר יותר (הוא עמיד לכ50,000 מחזורים של כתיבה ומחיקה)
-
-
@הנווט משום מה המצלמות החדשות של ddpai לא אוהבות את הכרטיס של סאנדיסק ולכן כדאי לקנות כרטיס של ddpai עצמם או של סמסונג
הכרטיסים של ddpai אמורים להיות טובים הם יוצרו במיוחד לשם כך ולעת עתה הם לא עושים בעיות ואם יהיו בעיות תוכל לפנות אליהם והם לא יוכלו להתחמק כי זה יצור שלהם (אם כי אין איתם עדיין מספיק ניסיון)
יש במארזים יש 64 ג’יגה ב18$ כאן אבל אם רוצים נפח יותר גדול אז כאן
לגבי הכרטיסים של סמסונג יש בקישור הזה
או זה
או זה
רק שים לב שאתה קונה את הדגם שנקרא SAMSUNG PRO Endurance
ואם המצלמה של חברה אחרת אז סאנדיסק מצויינים בקישור כאן
לגבי הנפח מצטט מהמדריך@טכנולוג כתב בסקירת כלל מצלמות הדרך המומלצות לרכב - מדריך מתעדכן:
אני נותן כאן נפח ממוצע לפי סוגי מצלמות
מצלמה שמצלמת באיכות 2k כ1.5 ג’יגה ל10 דקות
מצלמה שמצלמת באיכות 4k כ4 ג’יגה ל10 דקותכמובן שזה למצלמה אחת, אם יש כפולה או משולשת אז צריך לחשבן בהתאם
והסיבה שכדאי לקחת גדול היא-
אם יש לי מצלמה באיכות 4k ויש לי כרטיס 64 ג’יגה זאת אומרת שלאחר כשעתיים וחצי הכרטיס מלא ואז המצלמה מתחילה לדרוס את הסרטונים הישנים ולכן אם נסעת יותר משעתיים וחצי לא תוכל לראות את מה שקרה בתחילת הנסיעה ובוודאי שלא את מה שהיה אתמול
-
אם כל שעתיים וחצי הכרטיס מתמלא זה יוצר בלאי גבוה מאוד לכרטיס והוא יהרס מהר יותר (הוא עמיד לכ50,000 מחזורים של כתיבה ומחיקה)
-
-
@טכנולוג כן ראיתי אבל זה 81 שקל לא 18 דולר אולי יש איזה הנחה ? וגם מחייבים לקנות 3 בשביל משלוח חינם…
