-
-
@נייטרון-חפשי
א. בכל מקרה שחסר גז נכנס במקומו אוויר, לא צריך שיברח כל הגז כדי שיכנס אוויר.
ב. מי אמר שאוויר גורם נזק למדחס? -
@Shebsale כתב במילוי גז לרכב , בתשלום סמלי:
א. בכל מקרה שחסר גז נכנס במקומו אוויר, לא צריך שיברח כל הגז כדי שיכנס אוויר.
ב. מי אמר שאוויר גורם נזק למדחס?א. מי אמר ש’בכל מקרה שחסר גז נכנס במקומו אוויר, לא צריך שיברח כל הגז כדי שיכנס אוויר’ זה לא הגיוני ולא נכון!
ב. אמר לי מי שעוסק בתחום שנים ולא רק הוא, הסיבה לזה לפי הבנתי וממה שביררתי היא בעיקר בגלל שעם האוויר נכנס גם לחות (אדי מים) והם נהפכים לנוזל במערכת גם בלחץ הנמוך, ובכמות גדולה של אוויר אז גם בגלל שיחס הדחיסה של האוויר שונה משל הגז שאליו מותאמת המערכת.
(ובגלל אדי המים הוראות היצרנים מצריכים לכל הפחות כחצי שעה ביצוע וואקום)הידעת?
במערכת הגז ברכב ישנו מסנן המכונה מייבש ותפקידו לספוח לחות מהמערכת, במקרה של מערכת שנשארה פתוחה זמן רב ההנחיה היא להחליף את המייבש. -
@נייטרון-חפשי כתב במילוי גז לרכב , בתשלום סמלי:
@Shebsale כתב במילוי גז לרכב , בתשלום סמלי:
א. מי אמר ש’בכל מקרה שחסר גז נכנס במקומו אוויר, לא צריך שיברח כל הגז כדי שיכנס אוויר’ זה לא הגיוני ולא נכון!ההיגיון הפשוט אומר שאם אף אחד לא שאב את הגז בואקום אז נכנס אוויר במקום הגז שיצא.
ככה ההיגיון שלי אומר, אני אשמח אם תאיר את עיני ותסביר לי אחרת. -
@Shebsale בטמפרטורה ממוצעת בארצנו לחץ הגז במערכת כשהיא כבויה הוא כ6 אטמוספירות (פי 6 מלחץ האוויר בחוץ) כל זמן שיש לחץ במערכת והגז מנסה לצאת איך יכנס אוויר? מי ידחוס אותו פנימה? רק אם מישהו עשה וואקום אז אם יש חור האוויר נכנס דרכו פנימה.