דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
כיווץ
לוגו מותג
  1. דף הבית
  2. מנוע
  3. התנעה ברכבים ישנים

התנעה ברכבים ישנים

מתוזמן נעוץ נעול הועבר מנוע
3 פוסטים 3 כותבים 85 צפיות
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • תלת אופןת מנותק
    תלת אופןת מנותק
    תלת אופן
    כתב נערך לאחרונה על ידי יעקב מ. פינס
    #1

    תגובה: מנוע נדלק בבוקר רק בהנעה שניה

    @דוד-שמש כתב במנוע נדלק בבוקר רק בהנעה שניה:

    לאחרונה כשאני נכנס בבוקר לרכב הוא מניע לי רק בהנעה שניה
    ז"א בהנעה הראשונה הוא נדלק אבל מתקשה להישאר דלוק
    בפעם שנייה הוא נדלק מידית והכל טוב

    לא רציתי להסיט את הנושא שם, אך כבר זמן מה אני מתעניין ורוצה לחקור מה היה ברכבים הישנים [סובארו אברייכים] שהם היו מתניעים כך באופן קבוע.
    כלומר, היו צריכים לחמם את המנוע כחצי דקה ואז הרכב היה ממונע.

    מנגו כשר טוב לעבודת השם

    דוד שמשד תגובה 1 תגובה אחרונה
    1
    • תלת אופןת תלת אופן

      תגובה: מנוע נדלק בבוקר רק בהנעה שניה

      @דוד-שמש כתב במנוע נדלק בבוקר רק בהנעה שניה:

      לאחרונה כשאני נכנס בבוקר לרכב הוא מניע לי רק בהנעה שניה
      ז"א בהנעה הראשונה הוא נדלק אבל מתקשה להישאר דלוק
      בפעם שנייה הוא נדלק מידית והכל טוב

      לא רציתי להסיט את הנושא שם, אך כבר זמן מה אני מתעניין ורוצה לחקור מה היה ברכבים הישנים [סובארו אברייכים] שהם היו מתניעים כך באופן קבוע.
      כלומר, היו צריכים לחמם את המנוע כחצי דקה ואז הרכב היה ממונע.

      דוד שמשד מנותק
      דוד שמשד מנותק
      דוד שמש
      כתב נערך לאחרונה על ידי
      #2

      @תלת-אופן כתב בהתנעה ברכבים ישנים:

      היו צריכים לחמם את המנוע כחצי דקה ואז הרכב היה ממונע.

      אני דיברתי שם על שתי הנעות בתוך כמה שניות [אולי 10]

      מיוחדמ תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • דוד שמשד דוד שמש

        @תלת-אופן כתב בהתנעה ברכבים ישנים:

        היו צריכים לחמם את המנוע כחצי דקה ואז הרכב היה ממונע.

        אני דיברתי שם על שתי הנעות בתוך כמה שניות [אולי 10]

        מיוחדמ מנותק
        מיוחדמ מנותק
        מיוחד
        מאסטר
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #3

        יש לרכב שלך קרבורטור?
        מכוניות ישנות יותר, לפני שנות ה-80, מצוידות לרוב עם קרבורטור. אבל באופן כללי, לא תמצא אותם במכוניות חדשות יותר. בשל החרירים הקטנים יותר של קרבורטורים, עלולה להיות הצטברות לחות הגורמת לחסימות כאשר הטמפרטורה יורדת.

        קיימת בעיה נדירה, הנקראת ציפוי פחמימות, המתרחשת כאשר הרכב נוסע במהירות קבועה, בטמפרטורות אוויר כמעט קפואות.

        כאשר הדלק עובר דרך הסילון, והופך את הנוזל לאדים, כמות המים המינימלית באדי הדלק קופאת והופכת לגבישי קרח סביב הסילון ודפנות הקרבורטור. זה חוסם את זרימת הדלק ומוריד את הטמפרטורה הפנימית שלו.

        זה מוסיף עוד יותר את אפקט הקרח, ובנסיעה במהירות קבועה, הכמות המינימלית של החלפת דוושת התאוצה אינה מספקת יותר או פחות דלק כדי להסיר את גבישי הקרח הנוצרים סביב הסילון. הפחתת אפקט צינת הרוח על ידי נסיעה איטית יותר, מה שעוזר לחמם את תא המנוע ולהפחית את הסיכוי להצטננות פחמימות.

        זה מה שמופיע על הנתון הזה

        כותב רק רעיונות.
        גמ"ח רכב "והלכת בדרכיו".
        כלי עבודה. ומחשב רכב. ושכפול מפתחות - קידוד/חריטה.
        בתשלום סימלי.
        special12323@gmail.com

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        3

        4

        מחובר

        1.5k

        משתמשים

        4.9k

        נושאים

        67.2k

        פוסטים
        • התחברות

        • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

        • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
        • פוסט ראשון
          פוסט אחרון
        0
        • דף הבית
        • תקנון הפורום
        • המדריך המלא למשתמש
        • פוסטים אחרונים
        • משתמשים
        • חיפוש גוגל בפורום