סקירת כלל רכבי 7 מקומות
-
@גיל כתב בסקירת כלל רכבי 7 מקומות:
היא לא שונה, כל הניסאן ככה, ואין קשר לידני.
הניסאן קשקאי שהייתה לי (ידני 2012) הייתה בקנייה 65K ק"מ.
הניסאן קשקאי +2 שיש לי כעת (אוט’ 2013) הייתה בקנייה 72K ק"מ.
ככה אני, אוהב ק"מ נמוך, וציינתי את זה בפורום כמה פעמים.חזק
תשמע זה רכב שלא הרבה שמעתי עליו
אני עוד מעט צריך 7 מקומות אני עובד על זה מבחינת חיפוש ביד 2
יש לי עוד חבר שמחפש 7 מקומות שנינו חיפשנו מראש אאוט’ עד 2013
גם הוא הופתע מהרעיון
יש גם יותר רכבים רלוונטי ביד 2 מאשר האאוט’
בקיצור מענין מה יצא מזה -
@אלי-ב כתב בסקירת כלל רכבי 7 מקומות:
חזק
תשמע זה רכב שלא הרבה שמעתי עליו
אני עוד מעט צריך 7 מקומות אני עובד על זה מבחינת חיפוש ביד 2
יש לי עוד חבר שמחפש 7 מקומות שנינו חיפשנו מראש אאוט’ עד 2013
גם הוא הופתע מהרעיון
יש גם יותר רכבים רלוונטי ביד 2 מאשר האאוט’
בקיצור מענין מה יצא מזהבהחלט, קשקאי לא כזו ידועה במחוזותינו, למרות שכאן ברכסים ראיתי כבר 5 קשקאי +2 בערך כמו שלי, ועוד כמה קשקאי 5 מקומות, הכל בשנתונים שאני מדבר עליהם (עד 2013). קצת קשה למצוא שמור היטב, אבל עם סבלנות וסיעתא דשמיא - תצליחו.
-
E EBA התייחס לנושא זה
-
-
-
יש לי הסתפקות ברכישת רכב 7 מקומות (בסביבות 100K ש’‘ח)
המטרה שלי היא מרווח וחיסכון ואפי’ אשמח אם יהי’ גובה.וההתלבטות שלי היא בין 3 סוגים (אם יש עוד המלצות אשמח לשמוע.)
- סקודה קודיאק דיזל דגם סטייל שנת 2019 (צריכת דלק בינעירונית כמו פריוס פלוס-לפי השוואת רכב אוטו)
- טויוטה פריוס פלוס שנת 2019
- מיציבושי אאוטלנדר PHEV שנת 2020 (לא מכיר את הרכב. אשמח לשמוע פרטים על אמינותו , ראיתי רק פעם אחת כזה על הכביש!)
אז מה אומרים המומחים?
@עבד-נאמן
@שמואל-קליין
@מאיר -
@שלמה-6
אני לא מכיר אאוטלנדר פלאג אין 7 מקומות (יש פלאג אין 5 מקומות), וגם שים לב שזה הצורה הישנה של האאוטלנדר (יהיה יותר ירידת ערך)
בין הקודיאק לפריוס - הקודיאק הרבה יותר נוחה, חזקה, מפנקת וכיפית לנהיגה, רכב גבוה ומאובזר, והוא גם נחשב ממש אמין (הדיזל)
צריכת הדלק בבין עירוני זהה, בעירוני הפריוס יותר חסכונית מהקודיאק
לדעתי אם הנסיעות בעיקר בינעירוניות הקודיאק נותנת הרבה יותר תמורה -
שאלה
מה עדיף
1 צ’רי טיגו החדש 200 K
2 טויוטה הילנדר
3 מיציבושי אוטלנדר
אני מדבר על רכב חדש מהניילון -
@הכל-בעזרת-השם כתב בסקירת כלל רכבי 7 מקומות:
2 טויוטה הילנדר
זה לא הברה יותר יקר מ2 האופציות האחרות?
-
@aiib כתב בסקירת כלל רכבי 7 מקומות:
@הכל-בעזרת-השם כתב בסקירת כלל רכבי 7 מקומות:
2 טויוטה הילנדר
זה לא הברה יותר יקר מ2 האופציות האחרות?
אבל מחזיר מחיר
-
@הכל-בעזרת-השם כתב בסקירת כלל רכבי 7 מקומות:
@aiib כתב בסקירת כלל רכבי 7 מקומות:
@הכל-בעזרת-השם כתב בסקירת כלל רכבי 7 מקומות:
2 טויוטה הילנדר
זה לא הברה יותר יקר מ2 האופציות האחרות?
אבל מחזיר מחיר
מאיזו בחינה?
-
@הכל-בעזרת-השם מקום ראשון טויוטה - גם ישמור על הערך יותר מכולם וגם חסכוני מאוד (היברידי) וגם המפנק והמרווח יותר מכולם וכמובן האמין ביותר
מקום שני אאוטלנדר - ישמור על הערך יותר מהצ’רי ובוודאי שגם יהיה יותר אמין ממנו
ללא מקום צ’רי - לדעתי זה רכב לא שווה כלכלית כי כבר כתבו כאן בעבר שהפלאג אין שלו לא כזה חסכוני ובנוסף יתכן שיהיה עליו מס נסועה - דובר על זה כאן (אם זה הרגיל אז בכלל הוא מטחנת דלק ולכאורה הוא גם אמור לסבול מירידת ערך קשה מאוד עקב בעיות אמינות - בפרט בגלל כל החיישנים והפיצ’פקעס’ שלו וצריכת דלק גבוהה)
לדעתי עדיף מקסוס הוא לפחות חשמלי… -
@הכל-בעזרת-השם כתב בסקירת כלל רכבי 7 מקומות:
1 צ’רי טיגו החדש 200 K
2 טויוטה הילנדר
3 מיציבושי אאוטלנדרהסינית לכאו נותנת את התמורה הגבוהה ביותר לטווח הקרוב , רכב פלאג אין מודרני יפה וחזק במחיר נגיש , הבעיה היא לטווח הארוך איך יהיה האמינות שלה ואיך תהייה השמירת ערך שלה ודבר נוסף הוא הנושא של המס נסועה שצריך להכנס בתחילת 2026 ועוד לא ברור מספיק אם רכבי פלאג אין יכללו בו ובאיזה אופן .
המיצובישי היא למעשה שילוב של רנו וניסאן, אבל בסופו של דבר במתכון יפני מוכר עם מנוע 2.5 אטמוספרי של ניסאן וגיר רציף ג"כ של ניסאן [גאטקו] , לטוב ולרע לכאו יהיה אמין וטוב אבל עם צריכת דלק דומה למה שקיים כבר עשור וחצי .
הטויוטה כמובן עולה על כולנה עם מותג ששמו הולך לפניו ובשילוב של היבריד מביא את הטוב מכל העולמות אלא שהוא עולה כמעט כפול מהאופציות האחרות . -
@הכל-בעזרת-השם מבחינת תמורה למחיר בתקופת אחריות הצרי ללא ספק נותנת מוצר משתלם
אבל לטווח ארוך הטויוטה היילנדר הכי אמין ללא השוואה אבל יש תג מחיר משמעותי -
אני מדבר על קניה ל3 שנים ולזרוק
-
@הכל-בעזרת-השם אאוטלנדר. בגלל שהוא עולה חצי מהטויוטה (190) אז אחר 3 שנים הוא ירד “רק” ב50 אלף ש"ח לעומת הטיוטה (שחדשה עולה 340) שתרד ב100 (כנראה, לא בדקתי אני רק משער)
בנוסף להערכתי הביטוח על הטויוטה יקר הרבה יותר
(צריך לחשב גם הפרשים על עלויות מימון - ריביות וכו’) -
@יצחק-רשטונ כתב בסקירת כלל רכבי 7 מקומות:
הטויוטה כמובן עולה על כולנה עם מותג ששמו הולך לפניו ובשילוב של היבריד מביא את הטוב מכל העולמות אלא שהוא עולה כמעט כפול מהאופציות האחרות .
הוא גם הרבה יותר גדול ומרווח, לא? ככה זה נראה מבחוץ…