מה עושים כהשסתומים ???? של הסעפת השתחררו
-
איזה רכב?
איך הגעת למידע ולמסקנות?
תמונות של מה שקרה? -
@אלוף-העולם-1 אני אשם פה בסיפור ( @מן-ההר ההר למה לא כתבת?..)
יונדאי סנטה פה (2007) הסעפת פורקה כדי להחליף אטם מכסה שסתומים אחורי (שדלף ברמה שתוך רבע שעה לא נשאר שמן במנוע), מתוך הסעפת נפלו ברגים קטנים וכשפתחנו אותה ראינו את מה ש@מן-ההר תיאר, מחיפוש בגוגל רק ראיתי שקוראים לזה ‘דשים’ ‘דשי סעפת יניקה’.
בנוסף לזה שהם השתחררו גם חסרים גומיות ביניהם.
השאלה גם כמה זה חשוב והאם עדיף שכולם יהיו חסרים מאשר חלק כן וחלק לא?וגם מאוד מאוד מעניין אותי מה בדיוק זה עושה
-
זכור לי ממאזדה 3, שזה משנה את האורך של הסעפת יניקה, יש מנוע שאמור לפתוח ולסגור אותם, וכך הוא מאריך ומקצר את הסעפת, במטרה לספק למנוע את כמות האוויר המדוייקת ביחס לסל"ד, אם המנוע מתקלקל ולא פותח וסוגר אותם יש ירידה משמעותית בסחיבה, ואמורה להידלק נורת תקלה.
שמן בסעפת מגיע על פי רוב מנשם שמחזיר שמן מהמנוע לבית פילטר ובהמשך לסעפת.
על פי רוב כשהסעפת מלאה בשמן, המנוע כבר לקראת הסוף- מנוע מנפח.