במחיר שובר שוק! ג'אקו J7 פלאג-אין בישראל
-
1,300 ק"מ על מכל דלק בודד? חברת כלמוביל מתחילה בשיווק גרסת הפלאג-אין הייבריד של ג’אקו J7, עם יחידת כח חזקה המפיקה 342 כ"ס, טווח נסיעה חשמלי עד 91 ק"מ והבטחה לנהיגה היברידית חסכונית. הדגם ישווק ב-2 רמות גימור לבחירה במחיר אטרקטיבי שיחל מ-189,990 שקל !
ששי כהן 26 בנוב, 2024
4 חודשים לאחר שהושק בארץ מותג JAECOO מבית צ’רי הסינית עם רכב הפנאי ג’אקו J7 המונע במנוע בנזין, וממנו הספיקו לעלות על הכבישים כ-903 מכוניות (עד אוקטובר), מרחיבה כלמוביל היבואנית את משפחת הדגם ומתחילה בשיווקה של גרסת הפלאג-אין הייבריד החזקה והחסכונית של הדגם, שמבטיחה ביצועים נמרצים יותר המלווים בצריכת דלק נמוכה במיוחד, אפשרות לנהוג על חשמל בלבד לטווח של עד 91 ק"מ והבטחה לביקור בתחנת הדלק אחת ל-1,300 ק"מ.
הדגם החדש מצטרף לקטגוריית רכבי הפנאי העממיים בעלי הנעת פלאג-אין, שסבלה מצניחה בביקוש בארץ בשנה החולפת בשל ביטול הטבות המס בתחילת השנה שהוענקו לדגמי ה-PHEV (פלאג-אין הייבריד), שגרמו להתייקרות משמעותית של הדגמים והפיכתם לפחות רלוונטיים בשוק המקומי. יחד עם זאת, מצליחה כלמוביל לתמחר את הרכב במחיר החל מ-189,990 שקל, מחיר אטרקטיבי ביותר דרמטית מהמתחרים. לדברי כלמוביל, הג’אקו 7 ההיברידי הינו יריית הפתיחה לדגמי SUV נוספים של היצרן אשר יושקו במהלך 2025 אשר כוללים 4 דגמים חדשים; JAECOO 8 בגרסת הנעה היברידית-חשמלית, JAECOO 5 בגרסת חשמל, היברידי ובנזין, OMODA 7 בגרסת הנעה היברידית-חשמלית ובנזין ו- OMODA 9 בגרסת הנעה היברידית-חשמלית.
המפרט כאן כולל את טכנולוגיית הדור השלישי ההיברידי של חברת האם צ’רי, העונה לשם ‘Super Hybrid System’ וכולל הנעה קדמית, מנוע 1.5 ליטר טורבו עם יעילות תרמית מרשימה של 44.5% אשר יחד עם מנוע חשמלי מפיקים הספק משולב של 342 כ"ס ומומנט של 53.6 קג"מ, המשודכים לתיבת הילוכים אוטומטית. למרות ההספק הגבוה, הביצועים אינם רחוקים משל משפחתיות שגרתיות עם תאוצה מ- 0 ל- 100 קמ"ש ב- 8.5 שניות ומהירות מקסימלית של 180 קמ"ש. את היתרון הגדול של הרכב תפגשו בסעיף החיסכון בדלק והידידותיות לסביבה, כאשר יחד עם סוללת 18.3 קוט"ש מציעה המכונית אפשרות לנסוע על חשמל בלבד לטווח של עד 91 ק"מ והבטחה לטווח נסיעה משולב של עד 1,300 ק"מ, נתון אשר הושג לאחרונה באתגר נהיגה לטווח ארוך שנערך בסין.
יחד עם זאת, חשוב להדגיש שכדי ליהנות מטווח הנסיעה המרשים והחיסכון בדלק, אתם חייבים שתהיה לרשותכם עמדת טעינה זמינה שתמצא את פוטנציאל החיסכון בדלק והחוויה החשמלית. זמן הטעינה הביתי באמצעות עמדת טעינת AC אורך כ-3 שעות והדגם תומך גם בטעינת DC מהירה המאפשרת טעינת 30%-80% ב 20 דקות בלבד. בנוסף, לדגם תמיכה ב-V2L של 3.3 קילוואט המאפשרת הפעלת מכשירים חשמליים חיצוניים. (ניתן לרכוש מתאם V2L בתשלום). למרות השימוש אגב בסוללה הגוזלת מקום, לרכב תא מטען נדיב בנפח של 500 ליטר (לעומת 424 ליטר בגרסת הבנזין).
הג’אקו 7 פלאג-אין ישווק ב-2 רמות גימור לבחירה: גרסת הכניסה Premium כוללת: בורר מצבי נהיגה, ידית הילוכים מאחורי ההגה, חישוקי סגסוגת "19, מצלמות היקפיות 540° המאפשרת “שלדה שקופה”, ספוילר ספורט אחורי, מסילות בגג, תאורת LED קדמית, תאורת אווירה בלוח המחוונים, מושבים קדמיים מתכווננים חשמלית, מושב נוסע קדמי ניתן לשליטה על ידי הנהג והנוסעים באמצעות מתגים הממוקמים בצד כסא הנוסע, קיפול מראות חשמלי, התנעת מזגן בשלט רחוק (עם זיכרון טמפרטורה), כניסה והנעה ללא מפתח, בקרת אקלים כפולת אזורים עם פתחי מיזוג אחוריים, קישוריות ל- Android Auto ו-Apple CarPlay אלחוטית, לוח שעונים דיגיטלי 10.25 אינץ’ ומסך מולטימדיה 14.8 אינץ’ ועוד. גרסת ה- Luxury מוסיפה חימום ואוורור למושבים הקדמיים, מושב נהג עם פונקציית קבלת פנים, תא מטען חשמלי חכם עם חיישן מפתח, גג שמש פנורמי, מראה אחורית נגד סינוור ומשטח טעינה אלחוטי מהיר לטלפון נייד. מפרט הבטיחות כולל 8 כריות אוויר ואת כל מערכות הבטיחות המתקדמות הפופולריות כיום, אולם הדגם טרם נבחן במבחן הריסוק האירופאי.
מחירי ג’אקו J7 פלאג-אין תחרותיים ואטרקטיביים ונקבעו על 189,990 שקל לגרסת הכניסה ו-202,990 שקל לרמת הגימור הגבוהה. הדגם ישווק בארץ עם 6 שנות אחריות יצרן לרכב או עד 150,000 ק"מ, כאשר האחריות לסוללה עומדת על 8 שנים או 150,000 ק"מ.
מעוניינים בנסיעת מבחן לכל אחד מדגמי JAECOO וקבלת הצעת מחיר הכוללת גם אפשרויות מימון וטרייד-אין לרכביכם הישן? הכניסו פרטים כאן.
קרדיט: WHEEL