דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      טוען כתבות...
      🔈 שמע כבוי
      ⏱️ טוען...
      1
      -- טוען --
      לוגו רכבים זה לזה
      1. דף הבית
      2. מערכת רכבים זה לזה
      3. הצעות יעול
      4. למה אי אפשר להשתיק את האימוג'ים בהתראות

      למה אי אפשר להשתיק את האימוג'ים בהתראות

      מתוזמן נעוץ נעול הועבר הצעות יעול
      7 פוסטים 2 כותבים 355 צפיות
      • מהישן לחדש
      • מהחדש לישן
      • הכי הרבה הצבעות
      תגובה
      • תגובה כנושא
      התחברו כדי לפרסם תגובה
      נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
      • טוסוןט מחובר
        טוסוןט מחובר
        טוסון
        מייבין
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #1

        תגובה: ביאור לאמוג'י
        בעקבות זה
        Screenshot_20241126-152930~2.png

        התעוררתי לבדוק האם קיימת דרך שלא יקבלו התראות על אימוג’ים והתברר לי שלא או לכה’'פ לא מצאתי
        וכאן הבן שואל למה על לייקים אפשר לעשות השתקה ועל אימוג’ים לא?
        @admin @לך-תדע

        כללו של דבר, האדם לא נברא בעבור מצבו בעולם הזה אלא בעבור מצבו בעולם הבא, אלא שמצבו בעולם הזה הוא אמצעי…
        (מס"י פ"א)
        נחייה ולא…

        KlonimoosK 2 תגובות תגובה אחרונה
        2
        • טוסוןט טוסון

          תגובה: ביאור לאמוג'י
          בעקבות זה
          Screenshot_20241126-152930~2.png

          התעוררתי לבדוק האם קיימת דרך שלא יקבלו התראות על אימוג’ים והתברר לי שלא או לכה’'פ לא מצאתי
          וכאן הבן שואל למה על לייקים אפשר לעשות השתקה ועל אימוג’ים לא?
          @admin @לך-תדע

          KlonimoosK מנותק
          KlonimoosK מנותק
          Klonimoos
          מייבין סיירת פיקוח
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי Klonimoos
          #2

          @טוסון כתב בלמה אי אפשר להשתיק את האימוג'ים בהתראות:

          תגובה: ביאור לאמוג'י
          בעקבות זה
          Screenshot_20241126-152930~2.png

          התעוררתי לבדוק האם קיימת דרך שלא יקבלו התראות על אימוג’ים והתברר לי שלא או לכה’'פ לא מצאתי
          וכאן הבן שואל למה על לייקים אפשר לעשות השתקה ועל אימוג’ים לא?
          @admin @לך-תדע

          קבל את התנצלותי הכינה, ברגע של מצב רוח (כפית).🙏

          אני מתייג גם את @יעקב-מ-פינס האלוף.


          ''חכם לב, יקח מצוות!''
          🖋כתבתי פוסט, 🧠כיוונתי לשם מצוות גמילות חסדים! 💰הרווחתי את הרווח האמיתי! 🙏

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          1
          • טוסוןט מחובר
            טוסוןט מחובר
            טוסון
            מייבין
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #3

            בעקבות זה

            image.png
            אני שואל שוב האם לא ניתן להשתיק איכשהו את ההתראות על אימוג’ים

            הפעם זה באשמתי לתשו’'ל רבינו @Klonimoos

            כללו של דבר, האדם לא נברא בעבור מצבו בעולם הזה אלא בעבור מצבו בעולם הבא, אלא שמצבו בעולם הזה הוא אמצעי…
            (מס"י פ"א)
            נחייה ולא…

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • טוסוןט טוסון

              תגובה: ביאור לאמוג'י
              בעקבות זה
              Screenshot_20241126-152930~2.png

              התעוררתי לבדוק האם קיימת דרך שלא יקבלו התראות על אימוג’ים והתברר לי שלא או לכה’'פ לא מצאתי
              וכאן הבן שואל למה על לייקים אפשר לעשות השתקה ועל אימוג’ים לא?
              @admin @לך-תדע

              KlonimoosK מנותק
              KlonimoosK מנותק
              Klonimoos
              מייבין סיירת פיקוח
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי Klonimoos
              #4

              @טוסון
              זה לא יפה שמישהו ‘‘משקיע’’ עליך אימוג’י ואתה לא טורח אפי’ לקבל התראה כדי לדעת שהוא שם לך.
              😉
              וכאן המקום להודות על כל אימוג’י ואימוג’י בפוסט זה, ניכר ממש ההשקעה והמחשבה וביטוי העצמיות בדוג’ אימוגי’. יישר כח!


              ''חכם לב, יקח מצוות!''
              🖋כתבתי פוסט, 🧠כיוונתי לשם מצוות גמילות חסדים! 💰הרווחתי את הרווח האמיתי! 🙏

              טוסוןט תגובה 1 תגובה אחרונה
              3
              • KlonimoosK Klonimoos

                @טוסון
                זה לא יפה שמישהו ‘‘משקיע’’ עליך אימוג’י ואתה לא טורח אפי’ לקבל התראה כדי לדעת שהוא שם לך.
                😉
                וכאן המקום להודות על כל אימוג’י ואימוג’י בפוסט זה, ניכר ממש ההשקעה והמחשבה וביטוי העצמיות בדוג’ אימוגי’. יישר כח!

                טוסוןט מחובר
                טוסוןט מחובר
                טוסון
                מייבין
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #5

                @Klonimoos מזלך שאני באפליקציה וזה בורח לי מהרוחב של המסך

                לגוש’'ע אם אני עושה הצבעה אין לי סיכוי לדעת מה התראות מי ענה מה

                אבל שיהיה את האופציה לפחות
                לפעמים אני לא מתחבר כמה ימים וזה מעצבן ההתראות האלו כשאתה חוזר

                כללו של דבר, האדם לא נברא בעבור מצבו בעולם הזה אלא בעבור מצבו בעולם הבא, אלא שמצבו בעולם הזה הוא אמצעי…
                (מס"י פ"א)
                נחייה ולא…

                KlonimoosK תגובה 1 תגובה אחרונה
                1
                • טוסוןט טוסון

                  @Klonimoos מזלך שאני באפליקציה וזה בורח לי מהרוחב של המסך

                  לגוש’'ע אם אני עושה הצבעה אין לי סיכוי לדעת מה התראות מי ענה מה

                  אבל שיהיה את האופציה לפחות
                  לפעמים אני לא מתחבר כמה ימים וזה מעצבן ההתראות האלו כשאתה חוזר

                  KlonimoosK מנותק
                  KlonimoosK מנותק
                  Klonimoos
                  מייבין סיירת פיקוח
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי Klonimoos
                  #6

                  @טוסון כתב בלמה אי אפשר להשתיק את האימוג'ים בהתראות:

                  @Klonimoos מזלך שאני באפליקציה וזה בורח לי מהרוחב של המסך

                  זה לא בורח, הגעת למקסימום האפשרי…😊 (קיצער, זה לא ‘‘מזלי’’…)

                  לגוש’'ע אם אני עושה הצבעה אין לי סיכוי לדעת מההתראות מי ענה מה

                  למה? לי כתוב מה עולל כל אחד.

                  אבל שיהיה את האופציה לפחות

                  אחרי מה ש’‘פינקת’’ אותי אני ממש תומך בזה…

                  לפעמים אני לא מתחבר כמה ימים וזה מעצבן ההתראות האלו כשאתה כשאני חוזר

                  זה לא בסדר! תבא כל יום!


                  ''חכם לב, יקח מצוות!''
                  🖋כתבתי פוסט, 🧠כיוונתי לשם מצוות גמילות חסדים! 💰הרווחתי את הרווח האמיתי! 🙏

                  טוסוןט תגובה 1 תגובה אחרונה
                  1
                  • KlonimoosK Klonimoos

                    @טוסון כתב בלמה אי אפשר להשתיק את האימוג'ים בהתראות:

                    @Klonimoos מזלך שאני באפליקציה וזה בורח לי מהרוחב של המסך

                    זה לא בורח, הגעת למקסימום האפשרי…😊 (קיצער, זה לא ‘‘מזלי’’…)

                    לגוש’'ע אם אני עושה הצבעה אין לי סיכוי לדעת מההתראות מי ענה מה

                    למה? לי כתוב מה עולל כל אחד.

                    אבל שיהיה את האופציה לפחות

                    אחרי מה ש’‘פינקת’’ אותי אני ממש תומך בזה…

                    לפעמים אני לא מתחבר כמה ימים וזה מעצבן ההתראות האלו כשאתה כשאני חוזר

                    זה לא בסדר! תבא כל יום!

                    טוסוןט מחובר
                    טוסוןט מחובר
                    טוסון
                    מייבין
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי טוסון
                    #7

                    @Klonimoos כתב בלמה אי אפשר להשתיק את האימוג'ים בהתראות:

                    זה לא בורח, הגעת למקסימום האפשרי…

                    זה הכוונה בורח
                    Screenshot_20241128-015130~2.png

                    @Klonimoos כתב בלמה אי אפשר להשתיק את האימוג'ים בהתראות:

                    למה? לי כתוב מה עולל כל אחד.

                    צודק
                    בהתחלה זה היה כותב לי פלוני הגיב עם #ג’יבריש להודעה שלך

                    @Klonimoos כתב בלמה אי אפשר להשתיק את האימוג'ים בהתראות:

                    זה לא בסדר! תבא כל יום!

                    לפעמים אתה (אני) רוצה ללמוד כמה ימים בלי טרדות ואז אתה (אני) לא פותח את האינטרנט בימים אלו

                    עכשיו שמתי לב לעריכה זו

                    @Klonimoos כתב בלמה אי אפשר להשתיק את האימוג'ים בהתראות:

                    וכאן המקום להודות על כל אימוג’י ואימוג’י בפוסט זה, ניכר ממש ההשקעה והמחשבה וביטוי העצמיות בדוג’ אימוגי’. יישר כח

                    🔨👤
                    🥱🥱🥱🚌🚌🚌🚦🚦🚦🏃🏃🏃

                    כללו של דבר, האדם לא נברא בעבור מצבו בעולם הזה אלא בעבור מצבו בעולם הבא, אלא שמצבו בעולם הזה הוא אמצעי…
                    (מס"י פ"א)
                    נחייה ולא…

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    1

                    79

                    מחובר

                    3.0k

                    משתמשים

                    9.7k

                    נושאים

                    130.8k

                    פוסטים
                    • התחברות

                    • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                    • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                    • פוסט ראשון
                      פוסט אחרון
                    0
                    • דף הבית
                    • תקנון הפורום
                    • מילון מושגים המלא
                    • המדריך המלא למשתמש
                    • פוסטים אחרונים
                    • משתמשים
                    • חיפוש גוגל בפורום
                    • פנייה למנהל הפורום