כמה שווה להשקיע בפחחות וצבע?
-
הונדה אינסייט 2009, 234,000 קמ.
מצב מכני מצויין, שמורה ומטופלת בקנאות.
חבוטה מכל הכיוונים, קילופי צבע ומכות פח.
זקוקה נואשות להחלפת טמבון קדמי + 2 כנפיים קדמיות + קילופי צבע מכוערים בכל הרכב.
כמה היא שווה במצב הזה?
וכמה שווה רכב כנ"ל, במצב כמו חדש [מבחינת פחחות וצבע כמובן]?לשון אחר: כמה שווה להשקיע בכזה רכב - מבחינה כלכלית בלבד - בפחחות וצבע?
ייש"כ לכל המסייעים
-
@ניקושלה כתב בכמה שווה להשקיע בפחחות וצבע?:
הונדה אינסייט 2009, 234,000 קמ.
מצב מכני מצויין, שמורה ומטופלת בקנאות.
חבוטה מכל הכיוונים, קילופי צבע ומכות פח.
זקוקה נואשות להחלפת טמבון קדמי + 2 כנפיים קדמיות + קילופי צבע מכוערים בכל הרכב.
כמה היא שווה במצב הזה?
וכמה שווה רכב כנ"ל, במצב כמו חדש [מבחינת פחחות וצבע כמובן]?לשון אחר: כמה שווה להשקיע בכזה רכב - מבחינה כלכלית בלבד - בפחחות וצבע?
ייש"כ לכל המסייעים
בעיקרון אם הרכב ממש מגורזן ואינו מכבד את נוסעיו זה יקשה מאד על המכירה העתידית אא"כ תרד הרבה במחיר.
בנוסף, להרבה אנשים נראה שאם הרכב מוזנח חיצונית, אז הוא מוזנח גם מכאנית.
בכ"א אם אתה או נהגים אחרים הנוהגים ברכב עלולים לעשות עוד תאונות כהנה וכהנה… עדיף לחכות עד למכירה.