דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
כיווץ
לוגו מותג
  1. דף הבית
  2. שאר נושאים
  3. מנוע בירידות

מנוע בירידות

מתוזמן נעוץ נעול הועבר נפתר שאר נושאים
4 פוסטים 3 כותבים 103 צפיות
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • ש מנותק
    ש מנותק
    שי וי
    כתב נערך לאחרונה על ידי
    #1

    הרבה זמן אני חוקר האם המנוע שורף דלק בירידה
    מצד אחד לא לוחצים על דוושת הגז ואין הזרקת דלק למנוע
    מצד שני המנוע יכול ממש לעבוד קשה בשביל לשמור על הילוך נמוך במצב כזה שהוא שומר על הילוך נמוך נשרף יותר דלק ?
    אשמח לשמוע את דעתכם

    ט תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • ש שי וי

      הרבה זמן אני חוקר האם המנוע שורף דלק בירידה
      מצד אחד לא לוחצים על דוושת הגז ואין הזרקת דלק למנוע
      מצד שני המנוע יכול ממש לעבוד קשה בשביל לשמור על הילוך נמוך במצב כזה שהוא שומר על הילוך נמוך נשרף יותר דלק ?
      אשמח לשמוע את דעתכם

      ט מנותק
      ט מנותק
      טכנולוג
      מאסטר
      כתב נערך לאחרונה על ידי
      #2

      @שי-וי עיין כאן דובר בזה באריכות

      ליצירת קשר בכל עניין במייל Msh92810@gmail.com

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      1
      • KlonimoosK Klonimoos סימן נושא זה כשאלה
      • KlonimoosK Klonimoos סימן נושא זה כנפתר
      • יצחק רשטוני מחובר
        יצחק רשטוני מחובר
        יצחק רשטונ
        מאסטר
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #3

        באמת דובר על זה רבות , אני רק רוצה להדגיש שגם אם זה חוסך מעט או לא חוסך כלום
        זה כמעט אפסי ביחס לדברים אחרים בנסיעה כמו למשל יציאה מרמזור-האצה או הצמדות לרכב ממול או עקיפה ועוד רבות ומשום מה דווקא הדבר היחסית שולי הזה תופס את הדעת כי כביכול יש לנו נסיעה בחינם על חשבון הירידה וזה משהו שאנחנו רוצים למקסם אבל באמת שמדובר לכל הדעות במשהו מאד זניח
        לאומת זאת להיות מעט יותר עדין עם דוושת הגז במהלך כל הנסיעה נחסוך בערך 30% מצריכת הדלק וזה כבר ממש משמעותי ותחלס מתרגילים וזה יותר כייף מנסיעה בלחץ

        ט תגובה 1 תגובה אחרונה
        6
        • יצחק רשטוני יצחק רשטונ

          באמת דובר על זה רבות , אני רק רוצה להדגיש שגם אם זה חוסך מעט או לא חוסך כלום
          זה כמעט אפסי ביחס לדברים אחרים בנסיעה כמו למשל יציאה מרמזור-האצה או הצמדות לרכב ממול או עקיפה ועוד רבות ומשום מה דווקא הדבר היחסית שולי הזה תופס את הדעת כי כביכול יש לנו נסיעה בחינם על חשבון הירידה וזה משהו שאנחנו רוצים למקסם אבל באמת שמדובר לכל הדעות במשהו מאד זניח
          לאומת זאת להיות מעט יותר עדין עם דוושת הגז במהלך כל הנסיעה נחסוך בערך 30% מצריכת הדלק וזה כבר ממש משמעותי ותחלס מתרגילים וזה יותר כייף מנסיעה בלחץ

          ט מנותק
          ט מנותק
          טכנולוג
          מאסטר
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #4

          @יצחק-רשטונ מסכים עם כל מילה ובנוסף זה גם הרבה הרבה יותר בטיחותי ומונע תאונות

          ליצירת קשר בכל עניין במייל Msh92810@gmail.com

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          👍
          4

          31

          מחובר

          1.5k

          משתמשים

          4.9k

          נושאים

          67.2k

          פוסטים
          • התחברות

          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
          • פוסט ראשון
            פוסט אחרון
          0
          • דף הבית
          • תקנון הפורום
          • המדריך המלא למשתמש
          • פוסטים אחרונים
          • משתמשים
          • חיפוש גוגל בפורום