התייעצות על יונדאי איוניק 2019
-
שלום וברכה לכולם!
יש לי הצעה לרכישת רכב מסוג יונדאי איוניק שנת 2019.
תאריך עלייה לכביש - לקראת סוף 2019, בנטייה קלה ל 2020, כלומר כ 4 שנים בלבד על הכביש
הרכב עשה 152000 ק"מ ובעל הרכב רוצה על הרכב 73,000 ש"ח
לטענתו הוא מוכר את זה בזול כי הוא משפץ את הבית וצריך כסף
הרכב נראה שמור וטוב, ולא מצאתי בשיטוט ביד 2 רכבים מ 2018 בפחות מ 80000 ש"ח.זה נשמע טוב, אבל טוב מידי...
אשמח לכל בדל של מידע בנוגע לרכב, האמינות וכדאיות הרכישה וכן אני פתוח לאופציות רכישה נוספות בק"מ ובסכום.
בברכה ותודה מראש
-
@לוחצגז איוניק באופן כללי מתאים למישהו עם יד על הדופק המנוע הבנזין שלו הוא GDI (הזרקה ישירה) שגורמת למנוע לייצר ערפיח שצריך לנקות וכן החלפת שמן ושימוש בשמן מאד איכותי ככל שהרכב עשה יותר ק''מ צריך לבדוק יותר לעומק את שגרת הטיפולים ובלי ספר רכב לא מומלץ ובנוסף יש שני קלאצ'ים אחד שמתווך בין המנוע החשמלי למנוע בעירה הפנימית ואחד בגיר שעלותם מאד יקרה וצריך לראות אם הוחלף ומהדבר הראשון שכתבתי לפעמים נפגע הממיר שזה גם סיפור לא זול לדעתי אם הייבריד רק טויוטה
-
קודם כל תודה לכולם על העזרה והמשוב!
חן חן!
אז ככה, היום עשיתי נסיעת מבחן על האיוניק המדוברת, בדקתי דברים טכניים 'מלמעלה' כמו מצב מכני (ריפודים וכדו'), נורות אזהרה, סחיבה בעליות, רעש מההגה, מזגן, תא מכסה המנוע. והכל טפו טפו היה נראה תקין.
אין נורות אזהרה, הריפודים חדשים, המנוע וכליו נראים שמורים, הרכב סוחב כמו בחור צעיר, והמזגן נותן בראש.
הרכב יד שנייה, הבעלות הקודמת ליסינג.
הבעלים הנוכחיים קיבלו את הרכב ב 142000 ק"מ ממכירת רכבי ליסינג מאלבר. והבעלים, בעזרת בן משפחה אחד גמעו עליו ביחד עוד 10000 ק"מ נוספים תוך 6 חודשים שהרכב בבעלותם. (הרכב שנת 2019, לקראת 2020).
לדבריו, הרכב הזה זה נטו לתדלק ולנסוע וליהנות. בלי תיקונים ושאר מרעין בישין.
הוחלפו ברכב שמנים ופלאגים, אבל אני חושב שזה בגדר הנורמה, לא?
ובכן, אשמח לחוות דעת חכמי הפורום הלזה, האם כדאי להתקדם עם הרכישה? אם לא - מדוע, ואם כן - מה כן צריך לבדוק על הרכב (תיבת הילוכים, רדאר וכדו').
בתודה מראש
והרבה הצלחה
@לוחצגז