דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      1. דף הבית
      2. טיפולים, אחזקה ותקלות
      3. חלקי חילוף
      4. פורום מולטימדיה ומצלמות דרך
      5. מולטימדיה לקאמרי

      מולטימדיה לקאמרי

      מתוזמן נעוץ נעול הועבר פורום מולטימדיה ומצלמות דרך
      9 פוסטים 3 כותבים 298 צפיות
      • מהישן לחדש
      • מהחדש לישן
      • הכי הרבה הצבעות
      תגובה
      • תגובה כנושא
      התחברו כדי לפרסם תגובה
      נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
      • שלמהש מנותק
        שלמהש מנותק
        שלמה
        מאסטר
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #1

        חברים אשמח לקישור של מערכת לטויוטה קאמרי 2011 הייבריד

        כאן בשביל לעזור :)

        שלמהXש תגובה 1 תגובה אחרונה
        1
        • שלמהש שלמה

          חברים אשמח לקישור של מערכת לטויוטה קאמרי 2011 הייבריד

          שלמהXש מנותק
          שלמהXש מנותק
          שלמהX
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #2

          @שלמה בדגם הזה יש כמה דגמים
          עדיף שתעלה תמונה של המערכת רדיו וכל הסביבה

          מיישהמ תגובה 1 תגובה אחרונה
          2
          • שלמהXש שלמהX

            @שלמה בדגם הזה יש כמה דגמים
            עדיף שתעלה תמונה של המערכת רדיו וכל הסביבה

            מיישהמ מנותק
            מיישהמ מנותק
            מיישה
            מאסטר
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי מיישה
            #3

            @שלמהX כתב במולטימדיה לקאמרי:

            @שלמה בדגם הזה יש כמה דגמים
            עדיף שתעלה תמונה של המערכת רדיו וכל הסביבה

            רק בשנתון אחרי יש כמה דגמים, בזה נראה לי שלא, בכל מקרה תבדוק היטב.

            @שלמה יש לך כמה אופציות.

            הקלאסית דגם S18-camera
            המפנקת דגם S10-A-Camera

            ייעוץ התקנה ומכירת מערכות מולטימדיה וקופסאות אנדרואיד.
            מגוון פתרונות סינון וחסימה. בית שמש.
            לפרטים שלח מייל ל- gmhhassimot@gmail.com

            שלמהXש תגובה 1 תגובה אחרונה
            2
            • מיישהמ מיישה

              @שלמהX כתב במולטימדיה לקאמרי:

              @שלמה בדגם הזה יש כמה דגמים
              עדיף שתעלה תמונה של המערכת רדיו וכל הסביבה

              רק בשנתון אחרי יש כמה דגמים, בזה נראה לי שלא, בכל מקרה תבדוק היטב.

              @שלמה יש לך כמה אופציות.

              הקלאסית דגם S18-camera
              המפנקת דגם S10-A-Camera

              שלמהXש מנותק
              שלמהXש מנותק
              שלמהX
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי שלמהX
              #4

              @מיישה צודק
              אבל… יש מערכת רדיו עם JBL שצריך בזה עוד מתאם, נראה לי שיש את בקאמרי ביבוא מקביל (האמריקאי)
              והמערכת המפנקת, זה תלוי בגודל של המגירה/תיבת אחסון שמתחת למזגן

              שלמהש תגובה 1 תגובה אחרונה
              2
              • שלמהXש שלמהX

                @מיישה צודק
                אבל… יש מערכת רדיו עם JBL שצריך בזה עוד מתאם, נראה לי שיש את בקאמרי ביבוא מקביל (האמריקאי)
                והמערכת המפנקת, זה תלוי בגודל של המגירה/תיבת אחסון שמתחת למזגן

                שלמהש מנותק
                שלמהש מנותק
                שלמה
                מאסטר
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי שלמה
                #5

                @שלמהX צדקת מדובר במערכת JBL מה צריך?
                @מיישה הקישור לא ניתן להזמנה לישראל או שזה רק אצלי?
                אני מדבר על המערכת הקלאסית המומלצת מה שכן ממש מסקרן אותי המפנקת הבחור רוצה זול אפרופו זול הוא רוצה רק וייז וחסימה. לרדת בחומרה? או להישאר על זה
                תודה רבה לכם

                כאן בשביל לעזור :)

                מיישהמ שלמהXש 2 תגובות תגובה אחרונה
                0
                • שלמהש שלמה

                  @שלמהX צדקת מדובר במערכת JBL מה צריך?
                  @מיישה הקישור לא ניתן להזמנה לישראל או שזה רק אצלי?
                  אני מדבר על המערכת הקלאסית המומלצת מה שכן ממש מסקרן אותי המפנקת הבחור רוצה זול אפרופו זול הוא רוצה רק וייז וחסימה. לרדת בחומרה? או להישאר על זה
                  תודה רבה לכם

                  מיישהמ מנותק
                  מיישהמ מנותק
                  מיישה
                  מאסטר
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #6

                  @שלמה כתב במולטימדיה לקאמרי:

                  @שלמהX צדקת מדובר במערכת JBL מה צריך?
                  @מיישה הקישור לא ניתן להזמנה לישראל או שזה רק אצלי?
                  אני מדבר על המערכת הקלאסית המומלצת מה שכן ממש מסקרן אותי המפנקת הבחור רוצה זול אפרופו זול הוא רוצה רק וייז וחסימה. לרדת בחומרה? או להישאר על זה
                  תודה רבה לכם

                  רק אצלך.
                  ובשביל חסימה טובה צריך מעבד טוב.

                  ייעוץ התקנה ומכירת מערכות מולטימדיה וקופסאות אנדרואיד.
                  מגוון פתרונות סינון וחסימה. בית שמש.
                  לפרטים שלח מייל ל- gmhhassimot@gmail.com

                  שלמהש תגובה 1 תגובה אחרונה
                  1
                  • שלמהש שלמה

                    @שלמהX צדקת מדובר במערכת JBL מה צריך?
                    @מיישה הקישור לא ניתן להזמנה לישראל או שזה רק אצלי?
                    אני מדבר על המערכת הקלאסית המומלצת מה שכן ממש מסקרן אותי המפנקת הבחור רוצה זול אפרופו זול הוא רוצה רק וייז וחסימה. לרדת בחומרה? או להישאר על זה
                    תודה רבה לכם

                    שלמהXש מנותק
                    שלמהXש מנותק
                    שלמהX
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #7

                    @שלמה כתב במולטימדיה לקאמרי:

                    במערכת JBL מה צריך?

                    צריך קאנבוס כך כתוב כאן
                    a686bd8f-fa6d-45ed-8ec6-46f8e3e88869-image.png

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    1
                    • מיישהמ מיישה

                      @שלמה כתב במולטימדיה לקאמרי:

                      @שלמהX צדקת מדובר במערכת JBL מה צריך?
                      @מיישה הקישור לא ניתן להזמנה לישראל או שזה רק אצלי?
                      אני מדבר על המערכת הקלאסית המומלצת מה שכן ממש מסקרן אותי המפנקת הבחור רוצה זול אפרופו זול הוא רוצה רק וייז וחסימה. לרדת בחומרה? או להישאר על זה
                      תודה רבה לכם

                      רק אצלך.
                      ובשביל חסימה טובה צריך מעבד טוב.

                      שלמהש מנותק
                      שלמהש מנותק
                      שלמה
                      מאסטר
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #8

                      @מיישה ו2 ראם מספיק? בשביל החסימה?

                      כאן בשביל לעזור :)

                      מיישהמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • שלמהש שלמה

                        @מיישה ו2 ראם מספיק? בשביל החסימה?

                        מיישהמ מנותק
                        מיישהמ מנותק
                        מיישה
                        מאסטר
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #9

                        @שלמה כתב במולטימדיה לקאמרי:

                        @מיישה ו2 ראם מספיק? בשביל החסימה?

                        כן.

                        ייעוץ התקנה ומכירת מערכות מולטימדיה וקופסאות אנדרואיד.
                        מגוון פתרונות סינון וחסימה. בית שמש.
                        לפרטים שלח מייל ל- gmhhassimot@gmail.com

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        1

                        3

                        מחובר

                        3.0k

                        משתמשים

                        9.8k

                        נושאים

                        132.1k

                        פוסטים
                        • התחברות

                        • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                        • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                        • פוסט ראשון
                          פוסט אחרון
                        0
                        • דף הבית
                        • תקנון הפורום
                        • מילון מושגים המלא
                        • המדריך המלא למשתמש
                        • פוסטים אחרונים
                        • משתמשים
                        • חיפוש גוגל בפורום
                        • פנייה למנהל הפורום