דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
כיווץ
לוגו מותג
  1. דף הבית
  2. חדשות עולם הרכב
  3. המסחרית של סיטרואן חוזרת – ועכשיו היא גם יותר חדשנית.

המסחרית של סיטרואן חוזרת – ועכשיו היא גם יותר חדשנית.

מתוזמן נעוץ נעול הועבר חדשות עולם הרכב
1 פוסטים 1 כותבים 88 צפיות
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • יחצ המקצועןי מנותק
    יחצ המקצועןי מנותק
    יחצ המקצוען
    כתב נערך לאחרונה על ידי יחצ המקצוען
    #1

    סיטרואן הג’אמפי בגרסת N1 מקבל לוח מחוונים חדש ומעוצב הכולל מסך תצוגה בגודל 10 אינץ’. המסך החדש מחליף את התצוגה האנאלוגית שהכרנו עד כה בג’אמפי.
    bd323c79-a684-4fb5-a43e-ec32cac16af7-image.png

    סיטרואן ג’אמפי, המסחרית הגדולה של היצרנית הצרפתית משווקת בישראל בווריאציות שונות כבר לא מעט שנים ועתה חוזרת לשוק הרכב הישראלי. והפעם היא מקבלת עיצוב חיצוני משודרג ועיצוב פנימי משופר.

    ראשית, לפי היבואנית התחום הראשון בו אנו מרגישים שינוי ושיפור הוא החלק החיצוני: הג’אמפי מקבלת את הסמל החדש של סיטרואן ביחד עם עוד כמה שינויים של החלק הקדמי הכוללים יחידות תאורה חדשות ופגוש וגריל חדשים. אבל השינוי היותר חשוב הוא השדרוג הקוסמטי והמעשי של תא הנוסעים.

    סיטרואן הג’אמפי בגרסת N1 מקבל לוח מחוונים חדש ומעוצב הכולל מסך תצוגה בגודל 10 אינץ’. המסך החדש מחליף את התצוגה האנאלוגית שהכרנו עד כה בג’אמפי.

    בנוסף לכך סיטרואן גם שדרגה את בורר ההילוכים של הג’אמפי בבורר חדש שהיצרנית מכנה “אי טוגל” וגם את גלגל ההגה. המטרה של השדרוג היא לאפשר לנהג יותר שליטה במערכות השונות של הרכב.

    בנוסף, כל מערכת המולטימדיה משתנה ומשתדרגת למסך בגודל 12.3 אינץ’ (התקנה מקומית) בגרסת הנוסעים (שאגב מיועדת לנהג פלוס שישה). בגרסת המטען ישאר מסך מקורי בגודל 10 אינץ’.

    7e981139-5048-494b-8267-cdc4e3204921-image.png

    תחום חשוב לא פחות נוגע לבטיחות הנהיגה: הג’אמפי הוא רכב גדול הזקוק לבטיחות כמו כל רכב אחר ולכן כעת מתווספת מערכת בלימת חירום אוטומטית, גם התרעת ערנות נהג, מערכת תיקון והתרעה מפני סטיה מנתיב הנסיעה וחיישני חניה.

    המערכות האלה הן כעת ציוד תקני בג’אמפי והן מתווספות לרשימה ארוכה של אבזור נוחות שכבר קיים בג’אמפי: חיישני תאורה וגשם לתפעול אוטומטי, מעבר אוטומטי לאור דרך (גבוה) ומעבר (נמוך) בהתאם לתנאי הדרך, חיישני חניה ומצלמה אחורית, צמד שקעי 12 וולט, צמד שקעי USB-C ועוד.

    המנוע של הג’אמפי הוא מנוע טורבו דיזל בנפח 2.0 ליטרים אשר מפיק 177 כוחות סוס ו- 40.8 קג"מ. תיבת ההילוכים אוטומטית בעלת 8 מהירויות. צריכת הדלק הרשמית משתנה בהתאם לגרסה ונעה בין 7.3 ל-7.5 ליטר ל-100 ק"מ לליטר.

    הג’אמפי משווק בישראל במגוון גרסאות גודל: “מדיום” ו"לארג’" וכאמור יש גם גרסה שיכולה להכיל שישה נוסעים בנוסף לנהג – וגרסת מטען. אורכה של גרסת המדיום עומד על 498.1 ס"מ ואורכה של גרסת הלארג’ עומד על 533.1 ס"מ. מחיר סיטרואן ג’אמפי N1 מדיום הוא 266,990 שקל. מחיר סיטרואן ג’אמפי N1 לארג’ הוא 276,990 שקל. מחיר סיטרואן ג’אמפי M1 מדיום הוא 288,990 שקל ומחיר סיטרואן ג’אמפי M1 לארג’ הוא: 298,990 שקל.
    קרדיט אתר כול רגע רוני נאק רכב ותחבורה
    ובחדרי חרדים

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    👍
    2

    56

    מחובר

    1.4k

    משתמשים

    4.7k

    נושאים

    63.8k

    פוסטים
    • התחברות

    • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

    • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
    • פוסט ראשון
      פוסט אחרון
    0
    • דף הבית
    • תקנון הפורום
    • המדריך המלא למשתמש
    • פוסטים אחרונים
    • משתמשים
    • חיפוש גוגל בפורום