דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      1. דף הבית
      2. מערכת רכבים זה לזה
      3. הצעות יעול
      4. הצעה | הצגת הלייקים וכו' ללא ריחוף

      הצעה | הצגת הלייקים וכו' ללא ריחוף

      מתוזמן נעוץ נעול הועבר הצעות יעול
      8 פוסטים 4 כותבים 327 צפיות
      • מהישן לחדש
      • מהחדש לישן
      • הכי הרבה הצבעות
      תגובה
      • תגובה כנושא
      התחברו כדי לפרסם תגובה
      נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
      • תלת אופןת מנותק
        תלת אופןת מנותק
        תלת אופן
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #1

        משום מה זה מאוד מציק לי שרק כשעומדים עם הסמן על הפוסט הוא מציג את האפשרות להצביע על הפוסט וכמה הצביעו עליו [וכן אפשרויות תגובה / עריכה /מחיקה וכו’

        בעיקר זה מפריע לראות כמה הצביעו בעד
        אבל גם ה מפריע, כשאני רוצה לפרסם תגובה וכדומה, אני לא רואה מראש מה אני הולך לעשות- קודם כל צריך לעמוד על הפוסט, ואז ללכת לאופציות השונות

        @מאיר @מוטי-טבק @admin

        מנגו כשר טוב לעבודת השם

        מיישהמ תגובה 1 תגובה אחרונה
        3
        • א מנותק
          א מנותק
          אינטרקום
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #2

          מצטרף, גם לי זה הפריע

          ליצירת קשר netfree119@gmail.com

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • תלת אופןת תלת אופן

            משום מה זה מאוד מציק לי שרק כשעומדים עם הסמן על הפוסט הוא מציג את האפשרות להצביע על הפוסט וכמה הצביעו עליו [וכן אפשרויות תגובה / עריכה /מחיקה וכו’

            בעיקר זה מפריע לראות כמה הצביעו בעד
            אבל גם ה מפריע, כשאני רוצה לפרסם תגובה וכדומה, אני לא רואה מראש מה אני הולך לעשות- קודם כל צריך לעמוד על הפוסט, ואז ללכת לאופציות השונות

            @מאיר @מוטי-טבק @admin

            מיישהמ מנותק
            מיישהמ מנותק
            מיישה
            מאסטר
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #3

            @תלת-אופן כתב בהצעה | הצגת הלייקים וכו' ללא ריחוף:

            משום מה זה מאוד מציק לי שרק כשעומדים עם הסמן על הפוסט הוא מציג את האפשרות להצביע על הפוסט וכמה הצביעו עליו [וכן אפשרויות תגובה / עריכה /מחיקה וכו’

            בעיקר זה מפריע לראות כמה הצביעו בעד
            אבל גם ה מפריע, כשאני רוצה לפרסם תגובה וכדומה, אני לא רואה מראש מה אני הולך לעשות- קודם כל צריך לעמוד על הפוסט, ואז ללכת לאופציות השונות

            @מאיר @מוטי-טבק @admin

            עוד דבר, אני לא יודע האם הצבעתי כבר לפוסט הזה או לא, ורק כשאני לוחץ וזה יורד, אני מבין שכבר הצבעתי.

            ייעוץ התקנה ומכירת מערכות מולטימדיה וקופסאות אנדרואיד.
            מגוון פתרונות סינון וחסימה. בית שמש.
            לפרטים שלח מייל ל- gmhhassimot@gmail.com

            א תגובה 1 תגובה אחרונה
            1
            • מיישהמ מיישה

              @תלת-אופן כתב בהצעה | הצגת הלייקים וכו' ללא ריחוף:

              משום מה זה מאוד מציק לי שרק כשעומדים עם הסמן על הפוסט הוא מציג את האפשרות להצביע על הפוסט וכמה הצביעו עליו [וכן אפשרויות תגובה / עריכה /מחיקה וכו’

              בעיקר זה מפריע לראות כמה הצביעו בעד
              אבל גם ה מפריע, כשאני רוצה לפרסם תגובה וכדומה, אני לא רואה מראש מה אני הולך לעשות- קודם כל צריך לעמוד על הפוסט, ואז ללכת לאופציות השונות

              @מאיר @מוטי-טבק @admin

              עוד דבר, אני לא יודע האם הצבעתי כבר לפוסט הזה או לא, ורק כשאני לוחץ וזה יורד, אני מבין שכבר הצבעתי.

              א מנותק
              א מנותק
              אינטרקום
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #4

              @מיישה כתב בהצעה | הצגת הלייקים וכו' ללא ריחוף:

              @תלת-אופן כתב בהצעה | הצגת הלייקים וכו' ללא ריחוף:

              משום מה זה מאוד מציק לי שרק כשעומדים עם הסמן על הפוסט הוא מציג את האפשרות להצביע על הפוסט וכמה הצביעו עליו [וכן אפשרויות תגובה / עריכה /מחיקה וכו’

              בעיקר זה מפריע לראות כמה הצביעו בעד
              אבל גם ה מפריע, כשאני רוצה לפרסם תגובה וכדומה, אני לא רואה מראש מה אני הולך לעשות- קודם כל צריך לעמוד על הפוסט, ואז ללכת לאופציות השונות

              @מאיר @מוטי-טבק @admin

              עוד דבר, אני לא יודע האם הצבעתי כבר לפוסט הזה או לא, ורק כשאני לוחץ וזה יורד, אני מבין שכבר הצבעתי.

              למה? לי מסומן שהצבעתי!
              d6a8fe5c-aa57-47b0-907e-1c56d664be93-image.png

              מוקף במעין ריבוע כהה

              ליצירת קשר netfree119@gmail.com

              מיישהמ תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • א אינטרקום

                @מיישה כתב בהצעה | הצגת הלייקים וכו' ללא ריחוף:

                @תלת-אופן כתב בהצעה | הצגת הלייקים וכו' ללא ריחוף:

                משום מה זה מאוד מציק לי שרק כשעומדים עם הסמן על הפוסט הוא מציג את האפשרות להצביע על הפוסט וכמה הצביעו עליו [וכן אפשרויות תגובה / עריכה /מחיקה וכו’

                בעיקר זה מפריע לראות כמה הצביעו בעד
                אבל גם ה מפריע, כשאני רוצה לפרסם תגובה וכדומה, אני לא רואה מראש מה אני הולך לעשות- קודם כל צריך לעמוד על הפוסט, ואז ללכת לאופציות השונות

                @מאיר @מוטי-טבק @admin

                עוד דבר, אני לא יודע האם הצבעתי כבר לפוסט הזה או לא, ורק כשאני לוחץ וזה יורד, אני מבין שכבר הצבעתי.

                למה? לי מסומן שהצבעתי!
                d6a8fe5c-aa57-47b0-907e-1c56d664be93-image.png

                מוקף במעין ריבוע כהה

                מיישהמ מנותק
                מיישהמ מנותק
                מיישה
                מאסטר
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #5

                @אינטרקום כתב בהצעה | הצגת הלייקים וכו' ללא ריחוף:

                @מיישה כתב בהצעה | הצגת הלייקים וכו' ללא ריחוף:

                @תלת-אופן כתב בהצעה | הצגת הלייקים וכו' ללא ריחוף:

                משום מה זה מאוד מציק לי שרק כשעומדים עם הסמן על הפוסט הוא מציג את האפשרות להצביע על הפוסט וכמה הצביעו עליו [וכן אפשרויות תגובה / עריכה /מחיקה וכו’

                בעיקר זה מפריע לראות כמה הצביעו בעד
                אבל גם ה מפריע, כשאני רוצה לפרסם תגובה וכדומה, אני לא רואה מראש מה אני הולך לעשות- קודם כל צריך לעמוד על הפוסט, ואז ללכת לאופציות השונות

                @מאיר @מוטי-טבק @admin

                עוד דבר, אני לא יודע האם הצבעתי כבר לפוסט הזה או לא, ורק כשאני לוחץ וזה יורד, אני מבין שכבר הצבעתי.

                למה? לי מסומן שהצבעתי!
                d6a8fe5c-aa57-47b0-907e-1c56d664be93-image.png

                מוקף במעין ריבוע כהה

                איפה ריבוע?

                ייעוץ התקנה ומכירת מערכות מולטימדיה וקופסאות אנדרואיד.
                מגוון פתרונות סינון וחסימה. בית שמש.
                לפרטים שלח מייל ל- gmhhassimot@gmail.com

                א תגובה 1 תגובה אחרונה
                1
                • מיישהמ מיישה

                  @אינטרקום כתב בהצעה | הצגת הלייקים וכו' ללא ריחוף:

                  @מיישה כתב בהצעה | הצגת הלייקים וכו' ללא ריחוף:

                  @תלת-אופן כתב בהצעה | הצגת הלייקים וכו' ללא ריחוף:

                  משום מה זה מאוד מציק לי שרק כשעומדים עם הסמן על הפוסט הוא מציג את האפשרות להצביע על הפוסט וכמה הצביעו עליו [וכן אפשרויות תגובה / עריכה /מחיקה וכו’

                  בעיקר זה מפריע לראות כמה הצביעו בעד
                  אבל גם ה מפריע, כשאני רוצה לפרסם תגובה וכדומה, אני לא רואה מראש מה אני הולך לעשות- קודם כל צריך לעמוד על הפוסט, ואז ללכת לאופציות השונות

                  @מאיר @מוטי-טבק @admin

                  עוד דבר, אני לא יודע האם הצבעתי כבר לפוסט הזה או לא, ורק כשאני לוחץ וזה יורד, אני מבין שכבר הצבעתי.

                  למה? לי מסומן שהצבעתי!
                  d6a8fe5c-aa57-47b0-907e-1c56d664be93-image.png

                  מוקף במעין ריבוע כהה

                  איפה ריבוע?

                  א מנותק
                  א מנותק
                  אינטרקום
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #6

                  @מיישה
                  אתה באמת לא רואה?
                  2bddc43a-036a-40ec-9508-09ab6be605c4-image.png
                  באיזה מכשיר אתה משתמש?

                  ליצירת קשר netfree119@gmail.com

                  מיישהמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                  2
                  • א אינטרקום

                    @מיישה
                    אתה באמת לא רואה?
                    2bddc43a-036a-40ec-9508-09ab6be605c4-image.png
                    באיזה מכשיר אתה משתמש?

                    מיישהמ מנותק
                    מיישהמ מנותק
                    מיישה
                    מאסטר
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #7

                    @אינטרקום כתב בהצעה | הצגת הלייקים וכו' ללא ריחוף:

                    @מיישה
                    אתה באמת לא רואה?
                    2bddc43a-036a-40ec-9508-09ab6be605c4-image.png
                    באיזה מכשיר אתה משתמש?

                    עכשיו אני רואה…

                    ייעוץ התקנה ומכירת מערכות מולטימדיה וקופסאות אנדרואיד.
                    מגוון פתרונות סינון וחסימה. בית שמש.
                    לפרטים שלח מייל ל- gmhhassimot@gmail.com

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • מוטי טבקמ מנותק
                      מוטי טבקמ מנותק
                      מוטי טבק
                      ניהול טכני
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #8

                      טופל ומוצג תמיד

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      4

                      31

                      מחובר

                      3.0k

                      משתמשים

                      9.8k

                      נושאים

                      132.1k

                      פוסטים
                      • התחברות

                      • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                      • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                      • פוסט ראשון
                        פוסט אחרון
                      0
                      • דף הבית
                      • תקנון הפורום
                      • מילון מושגים המלא
                      • המדריך המלא למשתמש
                      • פוסטים אחרונים
                      • משתמשים
                      • חיפוש גוגל בפורום
                      • פנייה למנהל הפורום