נדלק לי נורת vctf באינסייט 2014 אפשר לנסוע עם זה משהו כמו 100 ק"מ או שזה דחוף?
-
@יצחק-רשטונ כתב בנדלק לי נורת vctf באינסייט 2014 אפשר לנסוע עם זה משהו כמו 100 ק"מ או שזה דחוף?:
במאמר המוסגר לרכבים ההיברידים של טויוטה יש גיר דומה שנקרא מפצל כח אבל הוא עובד קצת שונה והוא רגיש פחות
ראשית ייש"כ על התגובה המפורטת.
שנית, אולי תוכל לפרט על מפצל הכוח יותר? ובמידה וכן, נעשה בל"נ נושא בנפרד בעניין הגיר הרציף. -
@יצחק-רשטונ א. מגיע לך תוית של מקצוען....
ב. ב-B3 [2009] גם יש כזה גיר??? -
@מאיר כתב בנדלק לי נורת vctf באינסייט 2014 אפשר לנסוע עם זה משהו כמו 100 ק"מ או שזה דחוף?:
אולי תוכל לפרט על מפצל הכוח יותר?
המערכת ההיברידית של טויוטה היא חכמה ומורכבת מאד ולמעשה אי אפשר כל כך להסביר אותה בכתב , אך בליבה של המערכת יש שתי רכיבים מרכזיים אחד הוא הגנרטור שמשמש להטענת הסוללות ולהפעלת המנוע החשמלי וגם כסטרטר [מתניע] של המנוע הבנזין והוא מקבל את הסיבוב מהמנוע ומהגלגלים בבלימה , והשני הוא המפצל כח שמשמש כסוג של גיר אבל למעשה הוא משמש בתפקיד מורכב יותר שבו הוא מפצל את הכח בין המנוע בנזין והמנוע החשמלי ובעצם מסנכרן בין שני המערכות והוא בנוי קצת כמו דפרנציאל מכני , האמת שאין באמת קשר בינו לבין גיר רציף חוץ מהתחושה שלהם בנסיעה שהסלד נשאר קבוע ולא עולה ויורד בין ההילוכים