דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      טוען כתבות...
      🔈 שמע כבוי
      ⏱️ טוען...
      1
      -- טוען --
      לוגו רכבים זה לזה
      1. דף הבית
      2. טיפולים, אחזקה ותקלות
      3. חלקי חילוף
      4. פורום מולטימדיה ומצלמות דרך
      5. שרשור מערכת מולטימדיה לכל רכב

      שרשור מערכת מולטימדיה לכל רכב

      מתוזמן נעוץ נעול הועבר פורום מולטימדיה ומצלמות דרך
      2.0k פוסטים 216 כותבים 2.2m צפיות
      • מהישן לחדש
      • מהחדש לישן
      • הכי הרבה הצבעות
      תגובה
      • תגובה כנושא
      התחברו כדי לפרסם תגובה
      נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
      • AA11A מנותק
        AA11A מנותק
        AA11
        מייבין
        כתב נערך לאחרונה על ידי AA11
        #1955

        בשביל חבר
        שלום,
        אני רוצה לשים ברנו טראפיק 2 2012 האם יש למישהו את הקישורים של המולטימדיה וכל מה שהולך עם זה
        תודה מראש לכל העוזרים
        Capture d'écran 2026-05-31 190514.png

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • לומדעסל מנותק
          לומדעסל מנותק
          לומדעס
          מייבין
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #1956

          מחפש מולטמדיה לטויוטה אוריס האצ’בק 2015 אשמח אם יש למישהו קישור למערכת כזאת

          EBAE לומדעסל 2 תגובות תגובה אחרונה
          0
          • לומדעסל לומדעס

            מחפש מולטמדיה לטויוטה אוריס האצ’בק 2015 אשמח אם יש למישהו קישור למערכת כזאת

            EBAE מנותק
            EBAE מנותק
            EBA
            מאסטר
            כתב נערך לאחרונה על ידי
            #1957

            @לומדעס הדגם הישן - לא צריך פאנל, הדגם החדש - או את הפאנל שיש כאן, או לעשות 10 אינצ’ עם הדבקה בלי פאנל.
            ומערכת ג"כ במדריך הנ"ל.

            התקנת מולטימדיות במודיעין עילית, חסימה למולטימדיה וסימים מוזלים
            050-4133851
            מחפש מולטימדיה? תתחיל כאן

            לומדעסל 2 תגובות תגובה אחרונה
            2
            • EBAE EBA

              @לומדעס הדגם הישן - לא צריך פאנל, הדגם החדש - או את הפאנל שיש כאן, או לעשות 10 אינצ’ עם הדבקה בלי פאנל.
              ומערכת ג"כ במדריך הנ"ל.

              לומדעסל מנותק
              לומדעסל מנותק
              לומדעס
              מייבין
              כתב נערך לאחרונה על ידי לומדעס
              #1958

              @EBA תודה חבל שאני לא יכול להצביע לך 👍

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              2
              • ה הונדה אינסייט

                שלום לכולם
                אשמח לקישור למערכת + פאנל לטויוטה אונסיס 2016
                תודה

                ה מנותק
                ה מנותק
                הונדה אינסייט
                כתב נערך לאחרונה על ידי הונדה אינסייט
                #1959

                @הונדה-אינסייט
                אם יש למשהו קישור לטויוטה אוונסיס 2016 אני ישמח מאד תודה לכולם

                ה תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • ה הונדה אינסייט

                  @הונדה-אינסייט
                  אם יש למשהו קישור לטויוטה אוונסיס 2016 אני ישמח מאד תודה לכולם

                  ה מנותק
                  ה מנותק
                  הונדה אינסייט
                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                  #1960

                  @הונדה-אינסייט
                  מה אומרים על זה

                  https://he.aliexpress.com/item/1005009330360505.html?spm=a2g0o.productlist.main.3.6970bStJbStJVu&algo_pvid=46010723-8287-45db-bff4-65b46c09de75&algo_exp_id=46010723-8287-45db-bff4-65b46c09de75-2&pdp_ext_f={"order"%3A"1"%2C"eval"%3A"1"%2C"fromPage"%3A"search"}&pdp_npi=6%40dis!ILS!616.76!308.38!!!1445.09!722.54!%402140e67317802048431891329e9b2e!12000048776196541!sea!IL!2172746005!X!1!0!n_tag%3A-29919%3Bd%3A32f53b6c%3Bm03_new_user%3A-29895&curPageLogUid=RE900ibYpxaS&utparam-url=scene%3Asearch|query_from%3A|x_object_id%3A1005009330360505|_p_origin_prod%3A

                  EBAE תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • ה הונדה אינסייט

                    @הונדה-אינסייט
                    מה אומרים על זה

                    https://he.aliexpress.com/item/1005009330360505.html?spm=a2g0o.productlist.main.3.6970bStJbStJVu&algo_pvid=46010723-8287-45db-bff4-65b46c09de75&algo_exp_id=46010723-8287-45db-bff4-65b46c09de75-2&pdp_ext_f={"order"%3A"1"%2C"eval"%3A"1"%2C"fromPage"%3A"search"}&pdp_npi=6%40dis!ILS!616.76!308.38!!!1445.09!722.54!%402140e67317802048431891329e9b2e!12000048776196541!sea!IL!2172746005!X!1!0!n_tag%3A-29919%3Bd%3A32f53b6c%3Bm03_new_user%3A-29895&curPageLogUid=RE900ibYpxaS&utparam-url=scene%3Asearch|query_from%3A|x_object_id%3A1005009330360505|_p_origin_prod%3A

                    EBAE מנותק
                    EBAE מנותק
                    EBA
                    מאסטר
                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                    #1961

                    @הונדה-אינסייט שמתי עליו עין, הוא נראה מקורי, אבל כמובן שרק הTS18 או 10, לא 100.
                    ושים לב שמאתמול יש גם מס…

                    התקנת מולטימדיות במודיעין עילית, חסימה למולטימדיה וסימים מוזלים
                    050-4133851
                    מחפש מולטימדיה? תתחיל כאן

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • EBAE EBA

                      @לומדעס הדגם הישן - לא צריך פאנל, הדגם החדש - או את הפאנל שיש כאן, או לעשות 10 אינצ’ עם הדבקה בלי פאנל.
                      ומערכת ג"כ במדריך הנ"ל.

                      לומדעסל מנותק
                      לומדעסל מנותק
                      לומדעס
                      מייבין
                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                      #1962

                      @EBA לא מצאתי שם 2015 שלי הייבריד אנגלי

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • ש מנותק
                        ש מנותק
                        שיגשוג
                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                        #1963

                        אם יש למישהו להמליץ לי או קישור למולטימדיה למיצובישי אטרז 2015 מסך 7 אינצ’.
                        מספיק לי משהו פשוט אין לי צורך באנדרואיד

                        לומדעסל תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • ש שיגשוג

                          אם יש למישהו להמליץ לי או קישור למולטימדיה למיצובישי אטרז 2015 מסך 7 אינצ’.
                          מספיק לי משהו פשוט אין לי צורך באנדרואיד

                          לומדעסל מנותק
                          לומדעסל מנותק
                          לומדעס
                          מייבין
                          כתב נערך לאחרונה על ידי לומדעס
                          #1964

                          @שיגשוג אם אתה לא רוצה אנדרואיד תישאר עם מה שיש לך 99.9 מהמולטמדיות זה אנדרואיד

                          ש תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • לומדעסל לומדעס

                            @שיגשוג אם אתה לא רוצה אנדרואיד תישאר עם מה שיש לך 99.9 מהמולטמדיות זה אנדרואיד

                            ש מנותק
                            ש מנותק
                            שיגשוג
                            כתב נערך לאחרונה על ידי
                            #1965

                            @לומדעס נהרס לי,
                            אני לא רוצה מידי להשקיע

                            פתוח לשמועפ תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • ש שיגשוג

                              @לומדעס נהרס לי,
                              אני לא רוצה מידי להשקיע

                              פתוח לשמועפ מנותק
                              פתוח לשמועפ מנותק
                              פתוח לשמוע
                              מייבין
                              כתב נערך לאחרונה על ידי
                              #1966

                              @שיגשוג כמה אתה כן מוכן להשקיע? שלח לי בפרטי
                              בכל מקרה יש מצב שיש לי את המקורי

                              אנשים חכמים הם אינם אלה שמוצאים את הדרך בעצמם
                              הם אלו שיודעים לשאול
                              מתקין וחוסם מולטימדיות + סים של RL באשדוד

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • לומדעסל לומדעס

                                מחפש מולטמדיה לטויוטה אוריס האצ’בק 2015 אשמח אם יש למישהו קישור למערכת כזאת

                                לומדעסל מנותק
                                לומדעסל מנותק
                                לומדעס
                                מייבין
                                כתב נערך לאחרונה על ידי
                                #1967

                                אני עדיין מחפש מדובר על הדגם החדש
                                אם מישהו יכול לכיון אותי במדוייק
                                תודה מראש.

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • דני מערכותד דני מערכות

                                  @שלמה-5 כתב במדריך: מערכת מולטימדיה לכל רכב - מדריך מתעדכן!!:

                                  @מיישה שלום,
                                  מערכת לניסן טידה, אפשר?
                                  תודה רבה

                                  פאנל וכבל מפה
                                  מערכת 9 אינצ’ TS10 הכי טובה מפה קרדיט: @מיישה שדאג לנו שזה יהיה בלי מכס
                                  או מערכת יותר בסיסית שמיועדת למי שרוצה בעיקר וויז… עכשיו במבצע עם משלוח לארץ פה

                                  a0548543031A מנותק
                                  a0548543031A מנותק
                                  a0548543031
                                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                                  #1968

                                  @דני-מערכות אשמח מאוד לקבלת קישור למולטימדיה לרכב ניסן טידה 2009, לא צריך משהו מיוחד רק שירים, בלוטוס וכו’ מצלמת רוורס,
                                  תודה רבה

                                  EBAE תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • a0548543031A a0548543031

                                    @דני-מערכות אשמח מאוד לקבלת קישור למולטימדיה לרכב ניסן טידה 2009, לא צריך משהו מיוחד רק שירים, בלוטוס וכו’ מצלמת רוורס,
                                    תודה רבה

                                    EBAE מנותק
                                    EBAE מנותק
                                    EBA
                                    מאסטר
                                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                                    #1969

                                    @a0548543031 יש לך כאן https://rechavimzelaze.ovh/topic/6915/רגע-לפני-שתבקש-קישור-למולטימדיה-לרכב-שלך-רשימת-קישורים-עדכנית?_=1764269771373

                                    התקנת מולטימדיות במודיעין עילית, חסימה למולטימדיה וסימים מוזלים
                                    050-4133851
                                    מחפש מולטימדיה? תתחיל כאן

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • מיישהמ מיישה התייחס לנושא זה
                                    • A מנותק
                                      A מנותק
                                      aiib
                                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                                      #1970

                                      מה עדיף, T18 6 גיגה או T10 4 גיגה?

                                      מה קורה עם חיובי המס? יש לזה פתרון או שמראש צריך לחשב עוד 18 אחוז +++

                                      כרגע אני רואה מחירים של 486-560 לT10 וT18 בהתאמה (-בערך 65 ש"ח קופון) לא כולל פאנל, זה הסכום הכי נמוך שניתן להשיג?

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • ליבלהל מנותק
                                        ליבלהל מנותק
                                        ליבלה
                                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                                        #1971

                                        שלום
                                        מערכת עם 8 ליבות ו3 ראם 32 גיגה מומלץ?

                                        פתוח לשמועפ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • ליבלהל ליבלה

                                          שלום
                                          מערכת עם 8 ליבות ו3 ראם 32 גיגה מומלץ?

                                          פתוח לשמועפ מנותק
                                          פתוח לשמועפ מנותק
                                          פתוח לשמוע
                                          מייבין
                                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                                          #1972

                                          @ליבלה בנתונים זה טוב יש G4?
                                          יש קישור?

                                          אנשים חכמים הם אינם אלה שמוצאים את הדרך בעצמם
                                          הם אלו שיודעים לשאול
                                          מתקין וחוסם מולטימדיות + סים של RL באשדוד

                                          ליבלהל תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0
                                          • י מנותק
                                            י מנותק
                                            יהושע 2
                                            כתב נערך לאחרונה על ידי
                                            #1973

                                            יש לך המלצה לסוזוקי קרוסובאר 2016
                                            תודה רבה

                                            EBAE תגובה 1 תגובה אחרונה
                                            0
                                            • י יהושע 2

                                              יש לך המלצה לסוזוקי קרוסובאר 2016
                                              תודה רבה

                                              EBAE מנותק
                                              EBAE מנותק
                                              EBA
                                              מאסטר
                                              כתב נערך לאחרונה על ידי
                                              #1974

                                              @יהושע-2 עודכן במדריך שלי אחד מניסיון https://rechavimzelaze.ovh/topic/6915/רגע-לפני-שתבקש-קישור-למולטימדיה-לרכב-שלך-רשימת-קישורים-עדכנית?_=1764269771373

                                              התקנת מולטימדיות במודיעין עילית, חסימה למולטימדיה וסימים מוזלים
                                              050-4133851
                                              מחפש מולטימדיה? תתחיל כאן

                                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                                              0

                                              • 1
                                              • 2
                                              • 96
                                              • 97
                                              • 98
                                              • 99
                                              • 100

                                              20

                                              מחובר

                                              3.0k

                                              משתמשים

                                              9.7k

                                              נושאים

                                              130.8k

                                              פוסטים
                                              • התחברות

                                              • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                              • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                              • פוסט ראשון
                                                פוסט אחרון
                                              0
                                              • דף הבית
                                              • תקנון הפורום
                                              • מילון מושגים המלא
                                              • המדריך המלא למשתמש
                                              • פוסטים אחרונים
                                              • משתמשים
                                              • חיפוש גוגל בפורום
                                              • פנייה למנהל הפורום