דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      1. דף הבית
      2. שאר נושאים
      3. סכום המכס הגיוני?

      סכום המכס הגיוני?

      מתוזמן נעוץ נעול הועבר שאר נושאים
      8 פוסטים 4 כותבים 185 צפיות
      • מהישן לחדש
      • מהחדש לישן
      • הכי הרבה הצבעות
      תגובה
      • תגובה כנושא
      התחברו כדי לפרסם תגובה
      נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
      • A מנותק
        A מנותק
        aiib
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #1

        בעבר קניתי מולטימדיה ושילמתי עליה מכס וזכור לי שהסכום היה כמעט חצי מהסכום הבא:

        a1544a0e-63f7-414a-b56c-9192dff96367-image.png

        זה תקין? המולטימדיה עלתה 486 ש"ח

        ק שלמה א 0ש 2 תגובות תגובה אחרונה
        0
        • A aiib

          בעבר קניתי מולטימדיה ושילמתי עליה מכס וזכור לי שהסכום היה כמעט חצי מהסכום הבא:

          a1544a0e-63f7-414a-b56c-9192dff96367-image.png

          זה תקין? המולטימדיה עלתה 486 ש"ח

          ק מנותק
          ק מנותק
          קיה פיקנטו
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #2

          @aiib
          אכן נראה גבוה מבעבר ,מצרף הזמנה שלי מלפני 10 חודשים ,אולי התעריפים השתנו מאז
          נשמח לשמוע מאחד שמבין בתשלומים הנז’
          940d375d-7c28-4cb2-b9ba-64711d3e20c9-image.png

          A תגובה 1 תגובה אחרונה
          1
          • ק קיה פיקנטו

            @aiib
            אכן נראה גבוה מבעבר ,מצרף הזמנה שלי מלפני 10 חודשים ,אולי התעריפים השתנו מאז
            נשמח לשמוע מאחד שמבין בתשלומים הנז’
            940d375d-7c28-4cb2-b9ba-64711d3e20c9-image.png

            A מנותק
            A מנותק
            aiib
            כתב נערך לאחרונה על ידי
            #3

            @קיה-פיקנטו כתב בסכום המכס הגיוני?:

            אכן נראה גבוה מבעבר

            זה יוצא כמעט 50 אחוז מס!!!

            אבי לויא תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • A aiib

              @קיה-פיקנטו כתב בסכום המכס הגיוני?:

              אכן נראה גבוה מבעבר

              זה יוצא כמעט 50 אחוז מס!!!

              אבי לויא מנותק
              אבי לויא מנותק
              אבי לוי
              כתב נערך לאחרונה על ידי
              #4

              @aiib
              שיטת מצליח של חברות הדואר

              A תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • A aiib

                בעבר קניתי מולטימדיה ושילמתי עליה מכס וזכור לי שהסכום היה כמעט חצי מהסכום הבא:

                a1544a0e-63f7-414a-b56c-9192dff96367-image.png

                זה תקין? המולטימדיה עלתה 486 ש"ח

                שלמה א 0ש מנותק
                שלמה א 0ש מנותק
                שלמה א 0
                כתב נערך לאחרונה על ידי
                #5

                @aiib כן ככה זה, לי גם יצא עמלות של 227 על קניה של 540 ומשהו
                רק שכנראה בשונה ממך ידעתי את זה מראש ועל דעת כן קניתי

                A תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • אבי לויא אבי לוי

                  @aiib
                  שיטת מצליח של חברות הדואר

                  A מנותק
                  A מנותק
                  aiib
                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                  #6

                  @אבי-לוי כתב בסכום המכס הגיוני?:

                  @aiib
                  שיטת מצליח של חברות הדואר

                  שיטת מצליח זה אומר שאפשר אחרת…

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • שלמה א 0ש שלמה א 0

                    @aiib כן ככה זה, לי גם יצא עמלות של 227 על קניה של 540 ומשהו
                    רק שכנראה בשונה ממך ידעתי את זה מראש ועל דעת כן קניתי

                    A מנותק
                    A מנותק
                    aiib
                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                    #7

                    @שלמה-א-0 כתב בסכום המכס הגיוני?:

                    ידעתי את זה מראש

                    איך? זה לא סכום הגיוני ועד היום לא היה ככה

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • A מנותק
                      A מנותק
                      aiib
                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                      #8

                      יש מה לעשות? או להפסיד בשקט?..

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0

                      116

                      מחובר

                      3.1k

                      משתמשים

                      9.8k

                      נושאים

                      132.4k

                      פוסטים
                      • התחברות

                      • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                      • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                      • פוסט ראשון
                        פוסט אחרון
                      0
                      • דף הבית
                      • תקנון הפורום
                      • מילון מושגים המלא
                      • המדריך המלא למשתמש
                      • פוסטים אחרונים
                      • משתמשים
                      • חיפוש גוגל בפורום
                      • פנייה למנהל הפורום