סכום המכס הגיוני?
-
בעבר קניתי מולטימדיה ושילמתי עליה מכס וזכור לי שהסכום היה כמעט חצי מהסכום הבא:

זה תקין? המולטימדיה עלתה 486 ש"ח
@aiib
אכן נראה גבוה מבעבר ,מצרף הזמנה שלי מלפני 10 חודשים ,אולי התעריפים השתנו מאז
נשמח לשמוע מאחד שמבין בתשלומים הנז’

-
@aiib
אכן נראה גבוה מבעבר ,מצרף הזמנה שלי מלפני 10 חודשים ,אולי התעריפים השתנו מאז
נשמח לשמוע מאחד שמבין בתשלומים הנז’

-
-
בעבר קניתי מולטימדיה ושילמתי עליה מכס וזכור לי שהסכום היה כמעט חצי מהסכום הבא:

זה תקין? המולטימדיה עלתה 486 ש"ח
-
@aiib כן ככה זה, לי גם יצא עמלות של 227 על קניה של 540 ומשהו
רק שכנראה בשונה ממך ידעתי את זה מראש ועל דעת כן קניתי
