סכום המכס הגיוני?
-
בעבר קניתי מולטימדיה ושילמתי עליה מכס וזכור לי שהסכום היה כמעט חצי מהסכום הבא:

זה תקין? המולטימדיה עלתה 486 ש"ח
@aiib
אכן נראה גבוה מבעבר ,מצרף הזמנה שלי מלפני 10 חודשים ,אולי התעריפים השתנו מאז
נשמח לשמוע מאחד שמבין בתשלומים הנז’

-
@aiib
אכן נראה גבוה מבעבר ,מצרף הזמנה שלי מלפני 10 חודשים ,אולי התעריפים השתנו מאז
נשמח לשמוע מאחד שמבין בתשלומים הנז’

-
-
בעבר קניתי מולטימדיה ושילמתי עליה מכס וזכור לי שהסכום היה כמעט חצי מהסכום הבא:

זה תקין? המולטימדיה עלתה 486 ש"ח
-
@aiib כן ככה זה, לי גם יצא עמלות של 227 על קניה של 540 ומשהו
רק שכנראה בשונה ממך ידעתי את זה מראש ועל דעת כן קניתי -
זה מה שהיה אצלי:
תשלום מיסים נדרש לחבילה 70.00
אגרת מחשב - רשות המיסים 21.00
דמי הקצאת אשראי 20.00
עמלת שחרור ממכס 69.90
סה"כ חייב במע"מ 89.90
מע"מ 16.18
סה"כ כולל מע"מ 106.08
סה"כ פטור ממע"מ 91.00
סה"כ לתשלום כולל מע"מ ₪ 197.08
