דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      1. דף הבית
      2. טיפולים, אחזקה ותקלות
      3. קוד תקלה P3193

      קוד תקלה P3193

      מתוזמן נעוץ נעול הועבר טיפולים, אחזקה ותקלות
      5 פוסטים 2 כותבים 216 צפיות
      • מהישן לחדש
      • מהחדש לישן
      • הכי הרבה הצבעות
      תגובה
      • תגובה כנושא
      התחברו כדי לפרסם תגובה
      נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
      • ישראלייי מנותק
        ישראלייי מנותק
        ישראליי
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #1

        שלום וברכה מדובר בטיוטה פריוס 2007 ויש דלק מה זה יכול להיות?

        דוד 100ד תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • ישראלייי ישראליי

          שלום וברכה מדובר בטיוטה פריוס 2007 ויש דלק מה זה יכול להיות?

          דוד 100ד מנותק
          דוד 100ד מנותק
          דוד 100
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #2

          @ישראליי או חוסר בדלק או שאפשר שיש דלק רק יש בעיה במזרקים או בכל דבר שאמור להעביר את הדלק ולכן ליצור בעיות הנעה או בעיה בכל היניקת אוויר השאלה האם הרכב מניע כרגיל?

          ישראלייי תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • דוד 100ד דוד 100

            @ישראליי או חוסר בדלק או שאפשר שיש דלק רק יש בעיה במזרקים או בכל דבר שאמור להעביר את הדלק ולכן ליצור בעיות הנעה או בעיה בכל היניקת אוויר השאלה האם הרכב מניע כרגיל?

            ישראלייי מנותק
            ישראלייי מנותק
            ישראליי
            כתב נערך לאחרונה על ידי יוני
            #3

            @דוד-100 נראה שכן יש משולש אדום(כרגע אין צג הזמנתי קבל )
            מה שקורה אני באמצע נסיעה נהיה צפצוף האוטו כאילו כבר לא נותן גז עד לכיבוי והפעלה מחדש
            ואז שוב פעם כאילו משהו לא בסדר אני רואה שאפילו הוא לא הטעין את הסוללה והסוללה מתאמצת חזק שומעים את הקירור שלהם

            ישראלייי תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • ישראלייי ישראליי

              @דוד-100 נראה שכן יש משולש אדום(כרגע אין צג הזמנתי קבל )
              מה שקורה אני באמצע נסיעה נהיה צפצוף האוטו כאילו כבר לא נותן גז עד לכיבוי והפעלה מחדש
              ואז שוב פעם כאילו משהו לא בסדר אני רואה שאפילו הוא לא הטעין את הסוללה והסוללה מתאמצת חזק שומעים את הקירור שלהם

              ישראלייי מנותק
              ישראלייי מנותק
              ישראליי
              כתב נערך לאחרונה על ידי יוני
              #4

              @ישראליי יש לי ביחד עם זה גם קוד P0037

              דוד 100ד תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • ישראלייי ישראליי

                @ישראליי יש לי ביחד עם זה גם קוד P0037

                דוד 100ד מנותק
                דוד 100ד מנותק
                דוד 100
                כתב נערך לאחרונה על ידי יוני
                #5

                @ישראליי זה בעיה שקשורה לחיישן חמצן משהו שגורם להתחממות שלו ולגבי הקוד הקודם לך למוסך לבדוק את הסוללה כי זה בהחלט יכול להיות קשור לסוללה חבל לך אל תיסע עם נורת אזהרה אדומה לך תבדוק לעומק

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                0

                49

                מחובר

                3.0k

                משתמשים

                9.7k

                נושאים

                131.5k

                פוסטים
                • התחברות

                • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                • פוסט ראשון
                  פוסט אחרון
                0
                • דף הבית
                • תקנון הפורום
                • מילון מושגים המלא
                • המדריך המלא למשתמש
                • פוסטים אחרונים
                • משתמשים
                • חיפוש גוגל בפורום
                • פנייה למנהל הפורום