דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      MG S9 במבחן דרכים
      בגודל דומה להיילנדר, במחיר ובעיצוב דומה לקשקאי: MG S9 במבחן דרכים
      🔈 שמע כבוי
      ⏱️ טוען...
      1
      -- טוען --
      לוגו רכבים זה לזה
      1. דף הבית
      2. טיפולים, אחזקה ותקלות
      3. בדיקת חיישן קראנק וחיווט

      בדיקת חיישן קראנק וחיווט

      מתוזמן נעוץ נעול הועבר טיפולים, אחזקה ותקלות
      5 פוסטים 4 כותבים 385 צפיות
      • מהישן לחדש
      • מהחדש לישן
      • הכי הרבה הצבעות
      תגובה
      • תגובה כנושא
      התחברו כדי לפרסם תגובה
      נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
      • ביתשמשניקב מנותק
        ביתשמשניקב מנותק
        ביתשמשניק
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #1

        המנוע נכבה בפתאומיות - מערכת החשמל פועלת אבל הטורים נופלים והמנוע נכבה - עם נורת מנוע (הליקופטר)
        בדקתי בOBD נתן לי קוד של חיישן קראנק
        זה דיי הגיוני כי הרכב נוטף שמן -בינתים אני נסחב עם טורים נמוכים עד שמחשב הרכב נזכר שוב שאין לו את הקראנק

        איך אני בודק את הרציפות של החיווט ?
        מישהו מכיר את מחשב הרכב של סיוויק 2005 ויודע איזה חוטים לבדוק
        (ובשקט…איך בודקים - יש לי מולטימטר מדוד עלי משהו בומבסטי אבל לא יודע איך בודקים רציפות)

        תודה ושבוע טובבבבבב

        שלמהש EBAE 2 תגובות תגובה אחרונה
        0
        • ביתשמשניקב ביתשמשניק

          המנוע נכבה בפתאומיות - מערכת החשמל פועלת אבל הטורים נופלים והמנוע נכבה - עם נורת מנוע (הליקופטר)
          בדקתי בOBD נתן לי קוד של חיישן קראנק
          זה דיי הגיוני כי הרכב נוטף שמן -בינתים אני נסחב עם טורים נמוכים עד שמחשב הרכב נזכר שוב שאין לו את הקראנק

          איך אני בודק את הרציפות של החיווט ?
          מישהו מכיר את מחשב הרכב של סיוויק 2005 ויודע איזה חוטים לבדוק
          (ובשקט…איך בודקים - יש לי מולטימטר מדוד עלי משהו בומבסטי אבל לא יודע איך בודקים רציפות)

          תודה ושבוע טובבבבבב

          שלמהש מנותק
          שלמהש מנותק
          שלמה
          מאסטר
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #2

          @ביתשמשניק כתב בבדיקת חיישן קראנק וחיווט:

          יש לי מולטימטר מדוד עלי משהו בומבסטי

          אפשר קישור?

          כאן בשביל לעזור :)

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • ביתשמשניקב ביתשמשניק

            המנוע נכבה בפתאומיות - מערכת החשמל פועלת אבל הטורים נופלים והמנוע נכבה - עם נורת מנוע (הליקופטר)
            בדקתי בOBD נתן לי קוד של חיישן קראנק
            זה דיי הגיוני כי הרכב נוטף שמן -בינתים אני נסחב עם טורים נמוכים עד שמחשב הרכב נזכר שוב שאין לו את הקראנק

            איך אני בודק את הרציפות של החיווט ?
            מישהו מכיר את מחשב הרכב של סיוויק 2005 ויודע איזה חוטים לבדוק
            (ובשקט…איך בודקים - יש לי מולטימטר מדוד עלי משהו בומבסטי אבל לא יודע איך בודקים רציפות)

            תודה ושבוע טובבבבבב

            EBAE מנותק
            EBAE מנותק
            EBA
            מאסטר
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #3

            @ביתשמשניק יותר קל מלבדוק, פשוט תזמין חיישן מדוד אלי ב40 שקל ותחליף.

            התקנת מולטימדיות במודיעין עילית, חסימה למולטימדיה וסימים מוזלים
            050-4133851
            מחפש מולטימדיה? תתחיל כאן

            הכל בעזרת השםה תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • EBAE EBA

              @ביתשמשניק יותר קל מלבדוק, פשוט תזמין חיישן מדוד אלי ב40 שקל ותחליף.

              הכל בעזרת השםה מנותק
              הכל בעזרת השםה מנותק
              הכל בעזרת השם
              מאסטר
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #4

              @EBA עדיך להביא מקורי שבטוח יעבוד ובסיויק הישנות צריך לפתוח מכסה טימינג עד כמה שזכור לי

              טוב ללמוד תורה לשמור על ארצנו

              ביתשמשניקב תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • הכל בעזרת השםה הכל בעזרת השם

                @EBA עדיך להביא מקורי שבטוח יעבוד ובסיויק הישנות צריך לפתוח מכסה טימינג עד כמה שזכור לי

                ביתשמשניקב מנותק
                ביתשמשניקב מנותק
                ביתשמשניק
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #5

                @הכל-בעז-ה נכון
                בגלל זה אני רוצה לפני טיימינג אולי החיווט בעייתי
                אבל זה כבר לא משנה

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • ראובן שבתיר ראובן שבתי העביר נושא זה מ-מנוע

                18

                מחובר

                3.0k

                משתמשים

                9.7k

                נושאים

                130.4k

                פוסטים
                • התחברות

                • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                • פוסט ראשון
                  פוסט אחרון
                0
                • דף הבית
                • תקנון הפורום
                • מילון מושגים המלא
                • המדריך המלא למשתמש
                • פוסטים אחרונים
                • משתמשים
                • חיפוש גוגל בפורום
                • פנייה למנהל הפורום