דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      1. דף הבית
      2. עסקאות רכב
      3. מאזדה 2 או ספייס סטאר

      מאזדה 2 או ספייס סטאר

      מתוזמן נעוץ נעול הועבר עסקאות רכב
      10 פוסטים 3 כותבים 2.9k צפיות
      • מהישן לחדש
      • מהחדש לישן
      • הכי הרבה הצבעות
      תגובה
      • תגובה כנושא
      התחברו כדי לפרסם תגובה
      נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
      • א מנותק
        א מנותק
        אוטו גלידה
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #1

        אני מחפש לקנות רכב והציעו לי 2 רכבים

        1. ספייס סטאר 2013 163,000 ק"מ יד שביעית
        2. או מאזדה 2 2010 199,000 ק"מ ב12,000 ש"ח
          האם הם שווים את המחיר, ומה יותר שווה מביניהם?
          תודה רבה
        א תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • א אוטו גלידה

          אני מחפש לקנות רכב והציעו לי 2 רכבים

          1. ספייס סטאר 2013 163,000 ק"מ יד שביעית
          2. או מאזדה 2 2010 199,000 ק"מ ב12,000 ש"ח
            האם הם שווים את המחיר, ומה יותר שווה מביניהם?
            תודה רבה
          א מנותק
          א מנותק
          אבי KIA
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #2

          @אוטו-גלידה
          ביד 7 אל תיגע משהו קבור שם

          א תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • א אבי KIA

            @אוטו-גלידה
            ביד 7 אל תיגע משהו קבור שם

            א מנותק
            א מנותק
            אוטו גלידה
            כתב נערך לאחרונה על ידי
            #3

            @אבי-KIA ומה עם המאזדה 2, הוא שווה את המחיר?
            ובכללי על הרכב, הוא רכב אמין? ומה הצריכת דלק שלו, טובה?

            א תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • א אוטו גלידה

              @אבי-KIA ומה עם המאזדה 2, הוא שווה את המחיר?
              ובכללי על הרכב, הוא רכב אמין? ומה הצריכת דלק שלו, טובה?

              א מנותק
              א מנותק
              אבי KIA
              כתב נערך לאחרונה על ידי
              #4

              @אוטו-גלידה
              אין לי הרבה ניסיון עם מזדה 2
              אבל חסכוני בדלק זה לא
              ספייס סטאר/אטראז יותר חסכוני ואמין

              א תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • א אבי KIA

                @אוטו-גלידה
                אין לי הרבה ניסיון עם מזדה 2
                אבל חסכוני בדלק זה לא
                ספייס סטאר/אטראז יותר חסכוני ואמין

                א מנותק
                א מנותק
                אוטו גלידה
                כתב נערך לאחרונה על ידי
                #5

                @אבי-KIA מה אומרים על קיה פורטה?
                הוא רכב אמין? דלק מה איתו?
                יש שנתונים שיותר טובים?

                א תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • א אוטו גלידה

                  @אבי-KIA מה אומרים על קיה פורטה?
                  הוא רכב אמין? דלק מה איתו?
                  יש שנתונים שיותר טובים?

                  א מנותק
                  א מנותק
                  אבי KIA
                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                  #6

                  @אוטו-גלידה
                  רכב מצוין אני מתחזק 6 פורטה
                  צריכת דלק סבירה
                  רכב אמין אם תוחזק טוב
                  עדיף מ2011 דגם 6 הילוכים

                  א תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • א אבי KIA

                    @אוטו-גלידה
                    רכב מצוין אני מתחזק 6 פורטה
                    צריכת דלק סבירה
                    רכב אמין אם תוחזק טוב
                    עדיף מ2011 דגם 6 הילוכים

                    א מנותק
                    א מנותק
                    אוטו גלידה
                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                    #7

                    @אבי-KIA כלומר כל הפורטה מ2011, הם עם 6 הילוכים?
                    והאם אני יכול למצוא כזה רכב בערך ב10 אל"ש?
                    ואם כן כמה קילומטראז?
                    תודה רבה

                    א תגובה 1 תגובה אחרונה
                    1
                    • א אוטו גלידה

                      @אבי-KIA כלומר כל הפורטה מ2011, הם עם 6 הילוכים?
                      והאם אני יכול למצוא כזה רכב בערך ב10 אל"ש?
                      ואם כן כמה קילומטראז?
                      תודה רבה

                      א מנותק
                      א מנותק
                      אבי KIA
                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                      #8

                      @אוטו-גלידה
                      כן
                      לא נראה לי המחיר סביבות 15-17
                      150 תלוי כמה זמן וק"מ אתה מתכון להחזיק את הרכב

                      א תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • א אבי KIA

                        @אוטו-גלידה
                        כן
                        לא נראה לי המחיר סביבות 15-17
                        150 תלוי כמה זמן וק"מ אתה מתכון להחזיק את הרכב

                        א מנותק
                        א מנותק
                        אוטו גלידה
                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                        #9

                        @אבי-KIA ראיתי ביד 2 את זה
                        https://www.yad2.co.il/vehicles/item/avznr01i?opened-from=feed&component-type=main_feed&spot=standard&location=7&pagination=1
                        ואת זה
                        https://www.yad2.co.il/vehicles/item/3yk2z1pd?opened-from=feed&component-type=main_feed&spot=standard&location=14&pagination=1
                        יש לך כוח להציץ לראות אולי זה שווה
                        ממש תודה

                        יוניי תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • א אוטו גלידה

                          @אבי-KIA ראיתי ביד 2 את זה
                          https://www.yad2.co.il/vehicles/item/avznr01i?opened-from=feed&component-type=main_feed&spot=standard&location=7&pagination=1
                          ואת זה
                          https://www.yad2.co.il/vehicles/item/3yk2z1pd?opened-from=feed&component-type=main_feed&spot=standard&location=14&pagination=1
                          יש לך כוח להציץ לראות אולי זה שווה
                          ממש תודה

                          יוניי מנותק
                          יוניי מנותק
                          יוני
                          מגיה
                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                          #10

                          @אוטו-גלידה הראשון חודשיים ביד שתיים ועבר לו עכשיו הטסט-לא שווה
                          השני היה בעבר השכרה נחכה לדעת המייבינים

                          רכב=ההכנסת אורחים כמעט היחידה שיש היום
                          גמ"ח מוצרים להעברת דירה בעיר אופקים

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          1
                          • ראובן שבתיר ראובן שבתי העביר נושא זה מ-רכישת רכב

                          68

                          מחובר

                          3.0k

                          משתמשים

                          9.8k

                          נושאים

                          131.8k

                          פוסטים
                          • התחברות

                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                          • פוסט ראשון
                            פוסט אחרון
                          0
                          • דף הבית
                          • תקנון הפורום
                          • מילון מושגים המלא
                          • המדריך המלא למשתמש
                          • פוסטים אחרונים
                          • משתמשים
                          • חיפוש גוגל בפורום
                          • פנייה למנהל הפורום