דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      1. דף הבית
      2. טיפולים, אחזקה ותקלות
      3. מאזדה 2 2009 מספר בעיות קטנטנות

      מאזדה 2 2009 מספר בעיות קטנטנות

      מתוזמן נעוץ נעול הועבר טיפולים, אחזקה ותקלות
      3 פוסטים 3 כותבים 193 צפיות
      • מהישן לחדש
      • מהחדש לישן
      • הכי הרבה הצבעות
      תגובה
      • תגובה כנושא
      התחברו כדי לפרסם תגובה
      נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
      • S מנותק
        S מנותק
        shay10
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #1

        שלום
        יש קצת ידע ויד בנושא אם זה יהיה קל לסדר ויסבירו , אשמח
        1.מיקום הפילטר מזגן
        2.כיון מראות לא עובד אבל מצד אחד כפתורי חלונות קדמיים עובד וחלונות אחוריים לא.
        3.גלגל הווליום של הרדיו המקורי בקושי מגיב.
        4.נקישות מההגה האם מחלה שתחזור שלא כדאי לסדר?
        5.כיסא נהג לא נוח ותנוחת נהיגה לא נוחה יותר מיאריס 2003?!
        תודה.

        י דוד שמשד 2 תגובות תגובה אחרונה
        0
        • S shay10

          שלום
          יש קצת ידע ויד בנושא אם זה יהיה קל לסדר ויסבירו , אשמח
          1.מיקום הפילטר מזגן
          2.כיון מראות לא עובד אבל מצד אחד כפתורי חלונות קדמיים עובד וחלונות אחוריים לא.
          3.גלגל הווליום של הרדיו המקורי בקושי מגיב.
          4.נקישות מההגה האם מחלה שתחזור שלא כדאי לסדר?
          5.כיסא נהג לא נוח ותנוחת נהיגה לא נוחה יותר מיאריס 2003?!
          תודה.

          י מנותק
          י מנותק
          יראת שמים
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #2

          @shay10 כתב במאזדה 2 2009 מספר בעיות קטנטנות:

          מיקום הפילטר מזגן

          תסתכל בספר רכב. בדרך כלל פילטר מזגן נמצא מאחורי התא כפפות.

          כיסא נהג לא נוח ותנוחת נהיגה לא נוחה יותר מיאריס 2003?!

          עניין של תנוחה, היה על זה דיבור בפורום פעם, איך לשבת נכון. משהו מעין זה.

          ידני

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          1
          • S shay10

            שלום
            יש קצת ידע ויד בנושא אם זה יהיה קל לסדר ויסבירו , אשמח
            1.מיקום הפילטר מזגן
            2.כיון מראות לא עובד אבל מצד אחד כפתורי חלונות קדמיים עובד וחלונות אחוריים לא.
            3.גלגל הווליום של הרדיו המקורי בקושי מגיב.
            4.נקישות מההגה האם מחלה שתחזור שלא כדאי לסדר?
            5.כיסא נהג לא נוח ותנוחת נהיגה לא נוחה יותר מיאריס 2003?!
            תודה.

            דוד שמשד מנותק
            דוד שמשד מנותק
            דוד שמש
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #3

            @shay10 כתב במאזדה 2 2009 מספר בעיות קטנטנות:

            1.מיקום הפילטר מזגן

            https://www.youtube.com/watch?v=KOB0UywJ52A
            ברגליים של המושב ליד הנהג צד שמאל נראה כך
            צילום מסך  09-41-18   01.04.2025.jpg
            יש שם 2 פילטרים אחד על השני

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • ראובן שבתיר ראובן שבתי העביר נושא זה מ-טיפולים ותחזוקה שוטפת

            109

            מחובר

            3.0k

            משתמשים

            9.7k

            נושאים

            131.4k

            פוסטים
            • התחברות

            • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

            • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
            • פוסט ראשון
              פוסט אחרון
            0
            • דף הבית
            • תקנון הפורום
            • מילון מושגים המלא
            • המדריך המלא למשתמש
            • פוסטים אחרונים
            • משתמשים
            • חיפוש גוגל בפורום
            • פנייה למנהל הפורום