דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      MG S9 במבחן דרכים
      בגודל דומה להיילנדר, במחיר ובעיצוב דומה לקשקאי: MG S9 במבחן דרכים
      🔈 שמע כבוי
      ⏱️ טוען...
      1
      -- טוען --
      לוגו רכבים זה לזה
      1. דף הבית
      2. שאר נושאים
      3. מערכת גז שאוכלת דלק

      מערכת גז שאוכלת דלק

      מתוזמן נעוץ נעול הועבר שאר נושאים
      5 פוסטים 4 כותבים 299 צפיות
      • מהישן לחדש
      • מהחדש לישן
      • הכי הרבה הצבעות
      תגובה
      • תגובה כנושא
      התחברו כדי לפרסם תגובה
      נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
      • נהגת חדשהנ מנותק
        נהגת חדשהנ מנותק
        נהגת חדשה
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #1

        יש לי רכב סובארו B3 שנת 2009 עם מערכת גז אם אני נוסע על דלק הוא לוקח לי ליטר על כל חמש קילומטר הבעיה שגם אם אני נוסע על גז הוא לוקח לי משהו כמו אחד ל18 בדלק לא כולל הגז שאני ממלא [יצויין שאין ריח של דלק ככה שלא נראה לי שזה נזילה]
        על 500 קילומטר שנסעתי הוא לקח לי בערך 50 ליטר גז ו21 ליטר דלק [מתוך ה500 חצי מחוץ לעיר] אם יש למישהו עצה לצמצם את הצריכה של הדלק אני ישמח יוצא לי שאני משלם על דלק יותר מגז
        נ.ב הפרופיל של אשתי…

        Y YKingsmartY 2 תגובות תגובה אחרונה
        1
        • נהגת חדשהנ נהגת חדשה

          יש לי רכב סובארו B3 שנת 2009 עם מערכת גז אם אני נוסע על דלק הוא לוקח לי ליטר על כל חמש קילומטר הבעיה שגם אם אני נוסע על גז הוא לוקח לי משהו כמו אחד ל18 בדלק לא כולל הגז שאני ממלא [יצויין שאין ריח של דלק ככה שלא נראה לי שזה נזילה]
          על 500 קילומטר שנסעתי הוא לקח לי בערך 50 ליטר גז ו21 ליטר דלק [מתוך ה500 חצי מחוץ לעיר] אם יש למישהו עצה לצמצם את הצריכה של הדלק אני ישמח יוצא לי שאני משלם על דלק יותר מגז
          נ.ב הפרופיל של אשתי…

          Y מנותק
          Y מנותק
          YOLEVI
          מייבין
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי YOLEVI
          #2

          @נהגת-חדשה הוא לוקח בנזין במקביל לגז? יכול להיות שאיכשהו במחשב גז נותן יותר בנזין מגז אבל בכל מקרה זה לא נורמלי 1 ל5 כך שתצטרך לבדוק מה אוכל לך דלק

          התקנת ומכירת מולטימדיות, פאנלים ועוד
          חסימת מולטימדיה אאוטנט/קיידרואיד/אחר
          סים נטפרי/וויז אופציה לנטסטיק
          3276568@gmail.com
          0583276568

          נהגת חדשהנ תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • נהגת חדשהנ נהגת חדשה

            יש לי רכב סובארו B3 שנת 2009 עם מערכת גז אם אני נוסע על דלק הוא לוקח לי ליטר על כל חמש קילומטר הבעיה שגם אם אני נוסע על גז הוא לוקח לי משהו כמו אחד ל18 בדלק לא כולל הגז שאני ממלא [יצויין שאין ריח של דלק ככה שלא נראה לי שזה נזילה]
            על 500 קילומטר שנסעתי הוא לקח לי בערך 50 ליטר גז ו21 ליטר דלק [מתוך ה500 חצי מחוץ לעיר] אם יש למישהו עצה לצמצם את הצריכה של הדלק אני ישמח יוצא לי שאני משלם על דלק יותר מגז
            נ.ב הפרופיל של אשתי…

            YKingsmartY מנותק
            YKingsmartY מנותק
            YKingsmart
            מייבין
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי YKingsmart
            #3

            @נהגת-חדשה כמה שזכור לי, כתבו כאן שיש מתקינים של גז שדואגים שבמקום להתקין משמנת מתבססים על הדלק בשביל לשמן

            אני מייבין שאם לא אסתכל על תשובות של אחרים בפורום, לא אהיה מייבין… לא צריך להיות גאון, מספיק להיות נבון.

            מייל
            Ykingsmart1@gmail.com

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • Y YOLEVI

              @נהגת-חדשה הוא לוקח בנזין במקביל לגז? יכול להיות שאיכשהו במחשב גז נותן יותר בנזין מגז אבל בכל מקרה זה לא נורמלי 1 ל5 כך שתצטרך לבדוק מה אוכל לך דלק

              נהגת חדשהנ מנותק
              נהגת חדשהנ מנותק
              נהגת חדשה
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי נהגת חדשה
              #4

              @YOLEVI הנתוני יצרן זה 1ל 13 ונגיד שבאמת זה 1 ל10 אבל אחד לחמש זה קטגוריה של ג’יפים לא רכב עם מנוע של 1500
              אמרו לי ללכת לעשות בדיקת מחשב כנראה יש לו הוראה לשפוך הרבה דלק למנוע

              זה לזהז תגובה 1 תגובה אחרונה
              1
              • נהגת חדשהנ נהגת חדשה

                @YOLEVI הנתוני יצרן זה 1ל 13 ונגיד שבאמת זה 1 ל10 אבל אחד לחמש זה קטגוריה של ג’יפים לא רכב עם מנוע של 1500
                אמרו לי ללכת לעשות בדיקת מחשב כנראה יש לו הוראה לשפוך הרבה דלק למנוע

                זה לזהז מנותק
                זה לזהז מנותק
                זה לזה
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #5
                פוסט זה נמחק!
                תגובה 1 תגובה אחרונה
                0

                56

                מחובר

                3.0k

                משתמשים

                9.7k

                נושאים

                130.4k

                פוסטים
                • התחברות

                • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                • פוסט ראשון
                  פוסט אחרון
                0
                • דף הבית
                • תקנון הפורום
                • מילון מושגים המלא
                • המדריך המלא למשתמש
                • פוסטים אחרונים
                • משתמשים
                • חיפוש גוגל בפורום
                • פנייה למנהל הפורום