מחפש לקנות מולטימדיה פשוטה
-
יש לי משומשת תקינה לחלוטין 2-23 עם סים ב350 (חבר שהחליף בשביל אנדר’ אוטו)
יש לך צמה/ פאנל ?
-
אם יש למישהו מולטימדיה פשוטה בזמינות מיידית באיזור ירושלים במחיר סביר אני אשמח אם ייצור איתי קשר
@יעקב יש בקניון רמות בקומה מתחת במחיר טוב ממש
ואם גם לא אכפת לך ואדי אל גוז 400 שח אם אני לא טועה כולל מצלמת וורס -
@יעקב יש בקניון רמות בקומה מתחת במחיר טוב ממש
ואם גם לא אכפת לך ואדי אל גוז 400 שח אם אני לא טועה כולל מצלמת וורס@אליהו-בן-יוסף @יצחק-רשטונ אני מחפש משהו במחיר יותר קרוב ל100 לא משהו לשימוש שלי אלא בשביל מישהו שמחליף רכב ורוצה לקחת איתו את המערכת הישנה
-
@אליהו-בן-יוסף @יצחק-רשטונ אני מחפש משהו במחיר יותר קרוב ל100 לא משהו לשימוש שלי אלא בשביל מישהו שמחליף רכב ורוצה לקחת איתו את המערכת הישנה
@יעקב יד 2או איפה שאמרתי לך יש שם משומשים
-
אם יש למישהו מולטימדיה פשוטה בזמינות מיידית באיזור ירושלים במחיר סביר אני אשמח אם ייצור איתי קשר
-
@יעקב כמה אינץ? יש לי 10 משומשת אנדרואיד 10
@פתוח-לשמוע אני צריך 9
