עזרה במולטידמיה סוזוקי אלטו 2011
-
פוסט זה נמחק!
-
התקנתי את המולטימדיה TS18 איך אני מתקדם עם הMDM?
אני מעוניין שיהיה לי וויפרי על המכשיר. @EBA @פתוח-לשמוע -
תכלס איך אני שם וויז שיעבוד לי?
-
תכלס איך אני שם וויז שיעבוד לי?
-
@יהודה-המנגן מתחבר לאינטרנט ומוריד
לגבי חסימה תכתוב מאיפה אתה יעזרו לך@צילפינגים אני רק עם אינטרנט נטפרי, זה מורכב.
אני בצפון בנוף הגליל -
התקנתי את המולטימדיה TS18 איך אני מתקדם עם הMDM?
אני מעוניין שיהיה לי וויפרי על המכשיר. @EBA @פתוח-לשמוע@יהודה-המנגן תוריד את החסימה של @אפרים-ד ותתקשר אלי מהאוטו
-
ויש דרך להתקין אפליקציות דרך אינטרנט של נטפרי?
-
ויש דרך להתקין אפליקציות דרך אינטרנט של נטפרי?
-
שום אפליקציות לא עובדות לי עם נטפרי,
הבנתי שצריך לעשות רוט ולהתקין תעודת אבטחה,
יש פיתרון אחר?
אשמח לעזרה
-
שום אפליקציות לא עובדות לי עם נטפרי,
הבנתי שצריך לעשות רוט ולהתקין תעודת אבטחה,
יש פיתרון אחר?
אשמח לעזרה
@יהודה-המנגן רוט זה לא דבר מסובך… רק צריך את הקובץ הנכון
